Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

problem jaki mam z moim M43B18, to to iż nie może się wkręcić do odcięcia w trakcie jazdy. Już na drugim biegu jest to niemozliwe, dochodzi do ok 5700 i na tym koniec... Na piątce z kolei nie mogę rozbujać powyżej 3500tys, co daje jakies 135km/h... Na postoju jest raczej OK, wkręca się powiedziałbym tak jak trzeba ;) podejrzewam że to przepływka. Poradźcie co robic :)

Opublikowano
Diagnostyka przedewszytkim. jak nie podepniesz pod dobrego kompa to można tak sobie celować..

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyczyna to brak sygnału prędkości auta.Przy swapie trzeba pamiętać o takich rzeczach.Podłącz pod kompa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Przy jakim swap'ie ? w E34 swap na M43B18 robic ? A po drugie czujnik ten nie ma wpływu na prace silnika... Chyba że chodzi Ci o czujunik prędkości obrotowej silnika
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsze słyszę o m43 w e34.Aż sprawdzę,który to rok tego potwora?Gazownie masz?Może pompa paliwa zdycha,filtr paliwa zatkany?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
A no widzisz :P jest taka motorownia w E34, 06.1995 ;) nie, bez gazowni ;) ale czy przy pompie paliwa nie byłoby problemu z nierówną pracą, no i brakiem odcinki nawet na postoju ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby nie kombinować podłącz auto pod kompa.Pisałeś że na postoju jest ok.Ja bym sprawdził te pompę paliwa tyle że na postoju powinien wkręcić się do odcinki.Gdyby to był silnik m40 to odpowiedz jest prosta zajechany wałek rozrządu,standard w tych silnikach i myslę że w m43 już ci z bmw nie popełnili tego samego błędu.Chociaż wałek tez bym obejrzał.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
No i na postoju odcinka jest, a dopiero w.trakcie jazdy nie da rady jej do tego stopnia doprowadzic. Mialem nadzieje ze ktos.na forum spotkal sie z takim problemem, zeby uniknac szukania, dlubania :-) a i komputerowa diagnostyka bywa malo pomocna
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli liczymy tylko na błędy to na pewno mało pomocna.Sprawdz te pompę i regulator ciśnienia paliwa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błedu sondy nie było?

Jaki był opis błędu przepływki?

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Odswiezam temat;-) podpinalem bolid pod kompa, byl blad na przeplywce. Jednak bez zmian po usunieciu. Musze sprawdzic wiec ten regulator i pompe

 

Sondy nie bylo, a jaki opis to zabij mnie nie pamietam...

 

no to kolego raczej z diagnozowaniem nie mało nic wspólnego wynikiem tego procesu jest diagnoza jaka ona była?

na jakim sofcie diagnozowane?

 

jeżeli to byl DIS to trzeba było doczytać głębiej co jest jedna z możliwych przyczyn powstania błędu

 

ja po zakupie buni i pseudo diagnostyce stałem się właścicielem czujnika spalania stukowego za ponad 300 PLN a przyczyna wystąpienia błędu były rozjeżdżające się mapy benzyny i gazu również powodowało to błąd sady

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/41/201lv.jpg

 

trzeba wejsc w Fault explanation

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.