Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.co może być przyczyną tego że przy odpalaniu słychać przez ułamek sekundy metaliczny pisk?przy gaszeniu nic się nie dzieje.
Opublikowano

1.Paski wielorowkowe. Mogą być juz wyrobione i się slizgaja

2. Kolo pasowe(tłumik drgan) częsta awaria w tym dieslu.

Opublikowano
jak kupowałem niedawno gość mówił że w tamtym roku wymienił koło pasowe razem z jakimiś napinaczami o paskach nie wspominał.a to koło daje oprócz pisku przy odpalaniu jeszcze jakieś objawy?a paski jak wymienić to które?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Tez stawiam na kolo padowe. Cwierkotanie przy 100.000 km to prawie ze regula.

 

Ps. Pasek ptzy wymianie kola tez powinien byc robiony. A ile tych paskow masz? U mnie jest jeden :) kolo mozesz jeszcze sprawdzoc zdejmujac pasrk i sprawdzajac czy nie ma luzow ale zeby dokladniej go sprawdzic musial bys go zdjac. Jak nie wymienial na ori. to i zuzycie moze byc szybsze.

Edytowane przez speed1211

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Myślę, że jak wymieniał koło pasowe to i przy okazji wymieniał Napewno paski na nowe. Chodzi o pasek wielorowkowy alternatora i klimy. Jest jedno pytanie czy założył koło Corteco czy jakiś zamiennnik, bo to też może być przyczyną... Jeśli masz jak to sprawdź. Jakieś faktury z wymiany czy coś? Jeśli ono było w ogóle wymieniane...
Opublikowano
dzięki za podpowiedz.co do tego gościa to szczerze wątpię że wymienił na ori.(jeśli wogóle wymienił).co przy okazji koła trzeba wymienić?jakiej firmy najlepiej?czy dużo to roboty i kosztów?
Opublikowano
Kolo tak jak pisale wcześniej najlepiej firmy corteco, paski od razu przy wymianie np.CONTITECH
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie bralem sie za to od razu ale efektem tego bylo cwierkotanie na biegu jalowym. Na poczatku czasami a pozniej non stop. Raczej nie powinno sie nic stac jak go od razu nie wymienisz.

Pasek kup ori w ASO BMW, podobno z innymi maja ludzie problemy mimo ze ta sama firma. Kolo pasowe kupywalem tez ori wiec nie mam porownania.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Mi kiedyś dawno dawno jeszcze w e46 Popiskiwalo aż się urwało wzięło, więc lepiej wymieniać wszystko na czas :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Usterka usterce nie równa, Tobie rozpadło się koło prasowe jeszcze przed wymiana a mi puścił simerring przy kole pasowym po wymianie (2500 km) i zaczął cieknac olej tak ze podczas trasy rozkraczyl sie samochód :) wiedz można i ta cześć zaliczyć do wymiany bo aż tak dużo nie kosztuje a robota ta sama :D albo zwracać uwagę na ubytek oleju który nie jest w normie co ja przez lekkomyslnosc zignorowalem bo nie był aż tak duży ale już dawał mi do myślenia :idea:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
czyli warto przy wymianie koła zainwestować parę złotych w zimering.warto jeszcze przy okazji na coś jeszcze zwrócić uwagę?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Simerring nie musisz koniecznie wymoeniac. Po moim przypadku bylem troche wkuzony na mojego mechanika i myslalem ze to on cos sparyaczyl bo go nie wymienila ale gadalem z innymi i stwierdzili ze tez by go nie ruszali. Jak to w koncu doklafnir jest to nie wiem :mrgreen:

 

Sprawdz wszystkie rolki czy lekko chodza i nie szumia i w sumie to wszystko :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zalezy jak sie czujesz mechanicznie na silach :) ogolnie wymiana jest prosta tylko w dobra strone krec :) simerring tez nic trudnego ale sam nie robilem bo w trasie awarie mialem, bez czesci i nazedzi :) wyciagasz i wciskasz nowy wazne zeby go mlotkiem nie tluc tylko jakas nasadka rowno wcisnac.

 

Kolo pasowa to rozluzniasz napinacz zdejmujesz pasek i wykrecasz je w przeciwnym kierunku do zegara musisz chyba wzucic bieg, sam tez nie robilem ;) ale przygladalem sie i idzie prosto i szybko :D dokrecenie kluczem z odpowiednim naciskiem bedzie wazne. Poszukam jaka sila powinna byc w TIS chyba bedzie napisane.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolo pasowa to rozluzniasz napinacz zdejmujesz pasek i wykrecasz je w przeciwnym kierunku do zegara musisz chyba wzucic bieg, sam tez nie robilem ;) ale przygladalem sie i idzie prosto i szybko :D dokrecenie kluczem z odpowiednim naciskiem bedzie wazne. Poszukam jaka sila powinna byc w TIS chyba bedzie napisane.

 

Nio wcale tak gładko nie idzie w silniku M47N2, u mnie przy odkręcaniu koła pasowego mechanik urwał dwie nasadki ze stali hartowanej, obrobiły się zęby na kole pasowym gdzie była założona specjalna blokada (o blokadzie biegiem można zapomnieć), dopiero trzeba było podejść do tego tak jak TIS pokazuje,czyli blokada od dołu na kole dwumasowym + przedłużone ramię 1,5 m i dopiero puściła.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.