Skocz do zawartości

e34 520i, KLIMATYZACJA NIEWYSZCZEGÓLNIONA WBAHB51050BD71510


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do zakupu e34 520i (nr VIN WBAHB51050BD71510), rozkodowałam VIN i na wyposażeniu nie została wyszczególniona klimatyzacja dwustrefowa, którą podobno posiada. W środku znajdują się wszystkie niezbędne pokrętła, ale obecny właściciel powiedział, że klima nie działa, ponieważ nie ma paska napędzającego.

 

Czy klimatyzacja mogła nie zostać uwzględniona w wyposażeniu? Czy mogła zostać dołożona? Czy prawdopodobnie auto w ogóle nie ma klimy, a konsola została przełożona z innego samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Oto rozkodowanie:

Numer podwozia WBAHB51050BD71510

Kod typu HB51

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E34 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M50

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)

Tapicerka (0203)

Data prod. 1991-07-03

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.

S655A BMW BAVARIA C BUSINESS Radio Bavaria C Business

S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety

S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M Kierownica sportowa, skórzana

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

 

Kolego, to 23 letni samochód, grzane siedzenia i roletę tylnej szyby ma, silnik 150KM też, więc pewnie i klimę miał, ale nie jestem znawcą tego modelu.

A i dołożenie układu klimatyzacji nie jest przestępstwem, jeśli zostało wykonane starannie.

Niemniej jednak w tym wieku nawet zadbane sztuki najczęściej mają kłopoty z gwarantowaną sprawnością układu klimatyzacji.

Korozja aluminium, zmęczenie przewodów, szczelność i wydajność sprężarki, nie mówiąc już o kolizjach, niefachowych naprawach, czy zmianie czynnika, to temat - rzeka.

A i realny przebieg często w pobliżu pół miliona km nie jest bez znaczenia.

I inwestycje są rozległe.

Wiem co mówię, doprowadzałem do porządku m.in Audi i Saaba w wieku youngtimerowym i skuteczna naprawa klimatyzacji do stanu "działa zawsze", gdzie czynnik nie ubywa wcale - kosztuje sporo.

Tyle.

 

Czy to auto jest drogie?, bo jak cena jest średnia lub tania to raczej klima nawet jakby chodziła, to długo tak nie będzie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pomyłki z niewłaściwą strukturą tematu :)

 

Nie kolego, tylko koleżanko ;)

 

Samochód nie jest drogi, patrząc na widełki cenowe, jest raczej w dolnych granicach (startowaliśmy od 3700 zł, ale zeszłam sporo w dół).

Kilka rzeczy wymaga poprawek - trzeba wspawać nowe progi, usunąć dwa małe ogniska korozji, wymienić boczki, zająć się klimatyzacją, wymienić podsufitkę i pewnie coś się jeszcze znajdzie.

 

Teraz jeżdżę e36 i sprzedaję ją głównie ze względu na brak klimatyzacji - to właśnie na niej mi najbardziej zależy + oczywiście na nieporównywalnie większym komforcie jazdy.

Miałam wcześniej e39 i widzę ogromną przepaść między nią, a trójką, oczywiście na korzyść piątki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Samochód nie jest drogi, patrząc na widełki cenowe, jest raczej w dolnych granicach (startowaliśmy od 3700 zł, ale zeszłam sporo w dół).

Kilka rzeczy wymaga poprawek - trzeba wspawać nowe progi, usunąć dwa małe ogniska korozji, wymienić boczki, zająć się klimatyzacją, wymienić podsufitkę i pewnie coś się jeszcze znajdzie.

 

Nie pakowałbym się w tak tanie auto, a już e E34 (business klasa, często duże przebiegi) - bo będzie skarbonka.

To co wymieniłaś to nie poprawki tylko remont...

Nigdy bym na takie plewy nie poszedł.

Zawsze to będzie remontowane coś ...... klasyko-podobnego...

 

Tu jest tego dowód - tą widziałem i jest to dobra baza to świetnego klasyka.

http://otomoto.pl/bmw-520-oryginalny-klasyk-niski-przebieg-2-0-C33043758.html

 

No i ten przebieg, do którego są dokumenty.

Zapewne do Twojej wybranki jak włożysz złóżmy w sumie 7000 zł i tak nie uzyskasz tak porządnego stanu.

A tu masz droższą, ale w sumie tańszą ofertę.

No i odsprzedaż po czasie o wiele łatwiejsza.

Wiesz - dokumenty, przebieg, stan, historia po czasie procentują.

I nie trzeba mordować się z zleceniobiorcami, niezależnie od tego, kim są...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to z ogłoszenia zdecydowanie przekracza mój budżet, ale dzięki za chęci ;)

 

Może jednak ktoś się orientuje, czy jeśli klimatyzacja nie jest wyszczególniona w wyposażeniu to na 100% jest dokładana czy jednak mogła być w oryginalnym wyposażeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na 100% dokładana, pewnie jest tylko panel..jak twierdzi, że trzeba tylko założyć pasek to niech to zrobi, bo to raptem 20pln :roll: albo sama kup pasek i jedź do niego, ale zapewne wyjdzie, że nie ma na co założyć. W najlepszym wypadku sprężarka nie żyje lub jest pełno nieszczelności. Widzę, że nastała moda na nowe wytłumaczenie jak nie dziala klima, bo do tej pory zawsze było: "klima do nabicia" :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, przymierzam się do zakupu e34 520i (nr VIN WBAHB51050BD71510), rozkodowałam VIN i na wyposażeniu nie została wyszczególniona klimatyzacja dwustrefowa, którą podobno posiada. W środku znajdują się wszystkie niezbędne pokrętła, ale obecny właściciel powiedział, że klima nie działa, ponieważ nie ma paska napędzającego.

 

Czy klimatyzacja mogła nie zostać uwzględniona w wyposażeniu? Czy mogła zostać dołożona? Czy prawdopodobnie auto w ogóle nie ma klimy, a konsola została przełożona z innego samochodu?

Poprosimy link do ogłoszenia.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Droga Pani,

Jeżeli chcesz mieć auto z działającą klimatyzacją to szukaj z działającą klimatyzacją i lepiej nie domniemywać, bo może okazać się, że to jest skarbonka. Jeżeli brakuje paska klimatyzacji to są możliwe dwie opcje:

- albo się zerwał bo kompresor stawiał wysokie opory.

- albo właściciel go zdjął bo auto szlag trafiało jak się tylko klimatyzację włączyło.

 

W jednym jak i w drugim przypadku lepiej nie inwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.