Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Zakupiłem sobie e30 i mam kilka pytań. Mianowicie silnik 1.8 jaki w niej siedzi jest zajechany (wytarty wałek rozrządu), zastanawiam się nad swapem na 2.0 tylko nie wiem jaki czy z vanosem czy bez vanosa a może wymienić wałek i zregenerować głowicę ? A i co do swapa chciałbym abyście mi powiedzieli co bym musiał dokupić i przerobić.

Kolejny problem mam z wkładkami w zamkach przednich drzwi jak wsadzam kluczyk i próbuję zamknąć/otworzyć auto mogę zrobić tylko 1/4 obrotu i po prostu nie mogę zamknąć ani otworzyć mojej Buni, próbowałem wyjąć wkładkę ale nie dam rady nie wiem jak jest ona tam zamocowana :( Powiecie jak wyją tą wkładkę ?

Opublikowano
Co do silnika to pytanie jaki chcesz włożyć m20, m50, m52 czy jeszcze coś innego? Szczerze to raczej nie bawił bym się w 2.0 tylko od razu 2.5 lub więcej. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Co do szczegółów czego potrzebujesz to pełno jest na forum. Ja też mam trumienkę 1.8 (miałem 1.8) i włożyłem m50b25. Kolosalna różnica. :D
Opublikowano
No to jak m50b20 to temat wałkowany na forum wielokrotnie. Poszukaj najpierw a jak nie będziesz czegoś rozumiał to wtedy zadaj konkretne pytanie. Zaoszczędzi to wszystkim sporo czasu. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to powiedzmy że chciałbym tam włożyć m50b20 nie potrzebuję 2,5 ponieważ jeździłem 2.0 i mi wystarczało : )

 

Tiruriru :D Do jednej przejażdzki to wystarczy, jak zaczniesz jeździć na co dzień to się okaże za mało. Zobaczysz. nagle się okaże ze Golf 4 TDI dotrzymuje Ci kroku co zacznie być irytujące. I zaczniesz myśleć nad kolejny swapem. ładuj od razu m50b25 lub m52b28 (większo koszty ale ciąg tego silnika w e30 to masakra) i będziesz miał spokój.

 

PZDR>

Opublikowano
Wiecie co ogary ? Dlaczego pytanie na każdym forum się kończy nie rozwiązaniem tematu ? Bo wy gówno wiecie ! Napisałem że chcę swapa na m50b20 i chyba w tym temacie wszystko nie żadne 2,5 czy 2,8 ma być 2,0 i już. A posty typu "po co ci 2,0 od razu 2,5 ładuj" służą chyba tylko nabiciu waszych postów.. Beznadzieja założyłem nowy temat bo chcę wszytko tu opisać razem z wami forumowiczami krok po korku jak to zrobić bo wszystkie tematy na ten temat są ogólnikowe i zawierają większość postów typu "to bez sensu", " po co to robisz lepiej kupić mocniejsze auto", "lepiej od razu większy silnik wstaw". A chcę wstawić 2.0 bo to auto nie ma służyć do zapierdzielania jak debil z myślą jestem mistrzem kiery, auto ma służyć do jazdy codziennej czy też do lansu silnik 1.8 wyzioną ducha a chce wstawić coś większego z większą mocą po to aby poprawić osiągi nie mocno ale poprawić przynajmniej przyśpieszenie. Myślałem nad wstawieniem Is'a ale ponoć mają swoje kaprysy i poza tym mają 4 gary a ja chciałbym dążyć w kierunku 6 cylków. Gdybym miał więcej kasy kto wie może bym chciał upchnąć tam 3.0 Diesla z e39.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro tak się pieklisz, to Ci powiem że na tym forum jest setka tematów na temat swapu. Starczy poczytać a nie zakładać kolejny ten sam temat. Zaraz mod zrobi porządek z tym.

Dla Ciebie miła lektura, co prawda dotyczy m50b25 ale takie same rzeczy robisz dla m50b20. Chyba jeden z lepiej opisanych swapów na tym forum

viewtopic.php?f=133&t=162388

 

A no masz jeszcze tu: viewtopic.php?f=133&t=199928&start=15

 

PZDR>

Opublikowano
jeśli chcesz opisywać prace, to zapraszam do tematu galerii... zamykam.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.