Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,zauwarzylem ze temperatura na tescie 7.0 podnosi sie az do 118 stopni po czym opadnie do 109 i znowu winduje w gore,co moze byc przyczyna tego zjawiska?
Opublikowano

Wskazówka już przy tej temp ucieka po za pion? Sądze że raczej tak.

Do sprawdzenia wisko o ile je masz.

Termostat może puszczać za późno co sprawdzisz na wężach idące od termostatu do chłodnicy

jak nie masz wiska to elektr wentylator czy się załącza.

 

Robiłeś ost coś z uładem.

 

I nie szuka dziury w cały. to jest już za wysoka temperatura.

Opublikowano
Robilem praktycznie wszystko od wymiany termostatu na oryginalny na uszczelce pod glowica konczac.dokladnie tak jak piszesz wskazowka wychodzi z pionu, opada i tak w kolko.czy czujnik temperatory mialby cos wspulnego z tym?czy faktycznie termostat padl w sumie to juz jakis rok minol ale zeby oryginal tak szybko sie skonczyl?
Opublikowano

Termostat możesz sprawdzić łapą. Wąż wystarczy dotknąć.

Czujnik temp może przekłamywać.

PIerwsze co sprawdź ten termostat czy rzeczywiście się otwiera wtedy kiedy trzeba i czy cała chłodnica robi się gorąca.

 

Masz wisko czy elektryczny wentylator?

 

Zbychu Dalej uważasz że szuka dziury w całym jak mu wskazówka ucieka z pionu?

Opublikowano
Ostatnio patrzylem na szybkiego i w nerwach i wydawalo mi sie ze viskoza,ale na drugi dzien patrzylem dokladniej i wychodzi na to ze elektryczny,tylko ze przy wlaczeniu klimy sie zalacza.a ten waz co wchodzi na dole do chlodnicy jest letni a na gorze goracy.
Opublikowano
Powinien przy takiej temp być parzący w ręke. termostat nie otwiera się cały tylko lekko. Przy tej temp musi być max otwarty i przepuszczać ciecz bez oporu. Chyba, że masz zapowietrzony układ. Nie jeździj tak bo szkoda silnika.
Opublikowano
Odpowietrzalem uklad i przelewalo sie,nawet na goracym popuszczalem ta srubke od odpowietrzania i nic powietrza tylko sam plyn.(na goracym 118 stopni)
Opublikowano

Jak przy takiej temp masz wąż idący na chłodnicę letni to znaczy że termostat lekko się otworzył i ciecz przepływa na chłodnicę tylko w małym stopniu. Dopiero mocniej się otwiera przy wyższej temp i spada na 108st jak pisałeś.

 

Jak silnik utrzymuje u mnie ok 96st to wąż idący na chłodnicę po długiej trasie prawie, że nie da się przytrzymać kilka sek taki jest gorący. Dlatego że cała ciecz idzie na chłodnicę.

U Ciebie niestety tego nie ma. Nawet termostaty z ASO potrafią być wadliwe. Polecam wkład wahler. 3 lata u mnie działa niezawodnie.

Opublikowano
Wlasnie tego wahlera zamowilem teraz,170zlotyszy.jak to wklad?nie caly termostat???
Opublikowano
a zauwarzylem jeszcze ze jak temp.idzie w gore i przywale po gazie to zaczyna opadac.
Opublikowano
Jeszcze jak na zlosc linka od maski sie urwala,i jak ja teraz otworzyc?
Opublikowano

Zbychu Dalej uważasz że szuka dziury w całym jak mu wskazówka ucieka z pionu?

Nie opisał dokładnie sytuacji to tak mu odpisałem, bo wielu takich jak którzy sami problemów sobie szukają, robią jakieś testy, podłączają komputery mimo, iż auto jeździ normalnie potem sobie wmawiają problemy.

Opublikowano
moze i tak jest ale ja kompa nie podlaczalem,a z chlodzeniem nie ma zartow i lepiej wczesniej reagowac jak pozniej plakac.nie tak?
Opublikowano
No i teraz jest jak ma byc wymienilem termostat i tem.max 96 i potem spada do 91 na postoju a w czasie jazdy 87-89.gosciu co wymienial mi uszczelke pod glowica obsadzil termostat na sylikonie,ale mniejsza o to bo i tak walniety byl.DZIEKI ZA POMOC DANIELXC717!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.