Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem tu nowy.

Mam problem z moim e90.

 

Otóż kupiłem niedawno e90 z silnikiem 318d 143 km. Pojechałem z nim na serwis. Chłopaki wymienili mi olej, filtry: powietrza, oleju i paliwa. Okazało się, że był cały czas odłączony przepływomierz (nie odczułem tego po jeździe, bo chyba całkiem normalnie się nim jeździło). Po podłączeniu go, auto straciło moc i zaświeciła się jakaś kontrolka (chyba od dpf). Gdy go znowu odłączyli, auto chodzi jak chodziło.

Czy ktoś wie, o co chodzi? Ile mnie to będzie kosztowało? Co to może być?

 

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.

Opublikowano

Przeplywomierz to przeplywomierz..... Sam ustaliles wadliwa czesc!

Jesli ktos odlaczyl to zrobil to CELOWO przed sprzedaza!

To wazny element ukladu zasilania aby auto paliwo odpowiednio mali i mialo moc muis on byc sprawny!

Twoj najwidoczniej jest NIESPRAWNY bo ktos celowo go odlaczyl....

Sadze ze powinienes jechac nie do "chlopakow" tylko do prawdziwego warsztatu....ci twoi "chlopacy" skoro zajmuja sie serwisem powinni wiedziec jak wazna role odgrywa przeplywomierz do czego sluzy i po co se go tam montuje...

Zasadniczo nie wiem ile kosztuje takowy, ale wiem ze jesli masz wymieniac to potwierdz jego niesprawnosc i kup ORYGINALNY, zamienniki sa znacznie tansze, ale tani zamiennik to niewiadoma i czestio bledne odczyty i problemy z silnikiem....

 

Pozdro

Opublikowano
Najpierw to powinieneś dać sobie w ryj że nie sprawdziłeś auta pod komputerem przed zakupem, ciekawe co jeszcze znajdziesz :cool2:
Opublikowano

Ja ci życzę kolego powodzenia :-) bo nie ty pierwszy i nie ostatni.

A powiedzenie "Mądry Polak po szkodzie" ma tu idealne zastosowanie.

Opublikowano

Normalne powinno byc dla wiekszosci ludzi to, ze nie trzeba wszystkiego sprawdzac i podejrzewac we wszystkich oszustow. Na szczescie wiekszosc ludzi nie ma takich checi do oszukiwania. A Ci co tak robia sa dla mnie frajerami. Jest to tym bardziej dziwne, bo z doswiadczenia wiem, ze poinformowanie kupujacego o wadach tym bardziej podnosi wiarygodnosc sprzedawcy i daje wieksze szanse na sprzedaz niz teksty w stylu 'nic nie puka, nic nie stuka', czy dopiero co, przed sprzedaza, wymienone zostaly 'wszystkie plyny'.

Niestety niektorzy ludzie traktuja auta jak lokate kapitalu i gdy maja cos dolozyc, to kombinuja na wszystkie sposoby jak tego nie zrobic.

Opublikowano

Taki mamy kraj i takich sprzedawców i kupujących. Każdy chcesz drogo sprzedać i tanio kupić. Wystarczy popatrzeć za zachodnią granice i zobaczyć jakie są ceny sprawnych bezwypadkowych aut.

A u nas za pół ceny już kupisz a potem się dziwi że coś się dzieje.

Opublikowano

Sprawa wydaje się oczywista- przepłyomierz do wymiany i nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Oby to była tylko ta jedna "niespodzianka". By tego się dowiedzieć, trzeba sprawdzić podłączając komputer.

Ja ze swoim autem po zakupie, będąc w okolicach Szczecina, mimo wiarygoddności stanu technicznego - znałem je od nowości- pojechałem do serwisu specjalizującego się w BMW, gdzie przeprowadzili całą diagnostkę komputerową wszystkich modułów, bo potrzebowałem pewności stanu technicznego.

-------------------

Artur

Opublikowano
Jest wiele elementów, które mogą być zużyte i diagnoza komputerowa tego nie wykaże. Dość często zmieniamy samochody w rodzinie, więc często daje ogłoszenia i obserwuje skrajnie różne zachowania klientów. Jedni opierają się na diagnozie komputerowej, innych najbardziej interesuje odczyt miernika lakieru, jeszcze inni zamiast oglądać auto bawią się nawigacją, niektórym nie podoba się czysty silnik, bo podejrzewają jakiś problem, ale są też i tacy, którzy przyjeżdżają oglądać wieczorem z latarką i po takich oględzinach kupują samochód. Generalnie, to wydaje mi się, że ludzie mają swoje "czułe punkty" i jak ich ocena pokrywa się z opisem sprzedającego, to co do reszty mają dużo wiary.
Opublikowano

Koledzy, a ile będzie mnie mniej-więcej kosztowała wymiana tego przepływomierza?

 

Dzwoniłem dziś do serwisu BMW, jestem umówiony na poniedziałek. Gość powiedział, że niekoniecznie to jest wina przepływki, że może to być kilka innych czynników i trzeba to sprawdzić. No cóż, zobaczymy - po wszystkim napiszę na forum co i jak.

Opublikowano
To ich się powinieneś spytać, przecież my nawet nie wiemy do którego serwisu oddałeś.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy, a ile będzie mnie mniej-więcej kosztowała wymiana tego przepływomierza?

 

Dzwoniłem dziś do serwisu BMW, jestem umówiony na poniedziałek. Gość powiedział, że niekoniecznie to jest wina przepływki, że może to być kilka innych czynników i trzeba to sprawdzić. No cóż, zobaczymy - po wszystkim napiszę na forum co i jak.

Serwis ASO? lub inny warsztat.

Opublikowano
A ja mam pytanie. Otwierałeś w ogóle maskę jak kupowałeś to auto ? Piszesz ze masz 143 konie, a więc N47. Tam przepływomierz nie jest przykryty żadną osłoną, nie da się nie zauważyć, że jest odpięta wtyczka.
Sprzedam:
Opublikowano

Otwierałem, ale naprawdę jestem "zielony" w temacie jakiejkolwiek mechaniki, a auto kupiłem w naprawdę dobrej cenie.

Dziś byłem w serwisie i dostałem takie info, że naprawdę chyba powinienem sobie najpierw dać w pysk.

 

Otóż:

-pasek klinowy - 300 z wymianą,

-czujnik PDC - 250 z wymianą,

- rozrząd - 3700 zł

- amortyzatory - 600 z wymianą

... do tego może coś jeszcze wyjdzie, w poniedziałek dokładnie się dowiem.

 

Dodatkowo: to, co tyczyło się odpiętej przepływki wcale nie okazało się zepsutym przepływomierzem. Komputer napotkał błąd: zawór egr - nie dało się tego błędu usunąć, więc albo jakieś kabelki wytarte albo faktycznie ten zawór do wymiany. Koszt: 800 zł + 100 zł za wymianę.

 

Teraz mam kolejne pytanie: jechałem właśnie do domu i masakra: na biegach 1-4 przy trzymaniu gazu auto jakby przerywało - jakby dawało moc i zaraz znów ją zabierało... Do tego biały dym z tłumika i to cała chmura. Czy to jest związane z tym zaworem i odpiętym przepływomierzem, czy jeszcze coś mogło pójść?

Bo jak dla mnie, to wina odpiętej przepływki.

 

Tylko proszę o normalne odpowiedzi, a nie zbędne komentarze typu: "coś ty kupił?".

Opublikowano
Dodam, że odkręciłem dziś korek od zbiornika na płyn do chłodnic, a tam w środku jakby jakieś mleko...

Uszczelka pod głowicą poszła. Wymiana i planowanie głowicy. Nie ma to nicwspólnego z odpiętym przepływomierzem bezpośrednio. Pewnie przegrzał się silnik.

-------------------

Artur

Opublikowano

Sorry za zamęt, ale moja niewiedza dała się we znaki. Powiedziałbym raczej, że głupota, bo biały tam jest... pływak ;D

Płyn do chłodnicy jest ok.

 

Natomiast dalej martwi mnie ten mega biały dym i 'przerywanie' mocy...

Opublikowano
w tysiącu się zmieszczę?

Kolego sama przepływka w ASO to koszt 1600 zeta :duh: :shock: a gdzie tam robocizna, diagnostyka :shock:

Weź lepiej posłuchaj rad kolegów i poszukaj kogoś z forumowiczów z okolicy by zdiagnozował Ci samochód i będzie Cię to taniej kosztować ale wybór należy do Ciebie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.