Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mój pierwszy temat na forum więc proszę o wyrozumiałość.

 

A więc mam taki problem że podczas jazdy gdy zwolnię i mam niskie obroty ok. 1000-12000 i przytrzymuję gaz to auto potrafi delikatnie zaszarpać. Dzieje się też tak jak bardzo delikatnie próbuję przyspieszyć.

Gdy przyspieszam agresywnie auto nie szarpie. Świece wymieniłem 1 rok temu, filtr paliwa w zeszłym tygodniu (części serwisowe). Wszystkie filtry i olej wymieniane na bieżąco (filtry z serwisu BMW, olej motul). Sprzęgło i dwumas ok pół roku temu na nowy LUKa. Paliwo tankuję zazwyczaj na Shell'u V-power. Proszę o jakieś wskazówki.

Opublikowano
może być wiele rzeczy.Ja stawiam na przepływomierz.U mnie były podobne objawy + falowanie obrotów na biegu jałowym-wymiana przepływomierza rozwiązała problem.
Opublikowano
Nie tak dawno był podpięty pod kompa i żadnych błędów. Przebieg powyżej 200 tysi. Postaram się sprawdzić ten przepływomierz. Może od kogoś pożyczę i na chwilę zamienię.
Opublikowano

u mnie też takie same objawy tylko ja 2.0i 150km benzynka daj znać czy to przepływomierz

a jest opcja by sprawdzić np miernikiem przepływkę czy ma dobre wartości??

Opublikowano
Panowie to ja też się dołączam do posta :cool2: właśnie padłem ofiarom szarpania podczas jazdy :cry2: gdy samochód się rozgrzeje --przynajmniej mam takie uczucie, bo rano jak odpalę pojadę z 5km to nic się nie dzieje-- dopiero po jakimś czasie, zaczyna szarpać przy dodawaniu gazu na każdym biegu takie koziołkowanie :mad2: jak dam na luz to wolne obroty są normalne nie da się jechać bo tak szarpie. Pojechałem do mechanika auto zostało na noc i rano podpiął pod kompa i nic nie wyszło zero BYKÓW. Odebrałem samochód pojechałem do domu ok 6km i nic cisza, rano pojechałem do pracy i znowu to samo po ok 5km szarpanie i jazda taka jakby czegoś brakowało . Co to za objawy i czy ktoś już to przerabiał , może to pompa paliwa już nie domaga hmmm
  • 4 lata później...
Opublikowano
Mam to samo, do tego regenerowalem mechatronica i dalej to samo. Trzymam noge na gazie utrzymując stało prędkość około 40 km wdusze gaz mocniej jest szarpniecie, a jak przy 40 km puszczę gaz i wdusze żeby przyspieszyć nic nie szarpie, dopiero gdy noga jest na gazie i chce przyspieszyć co to ? Błędów zero
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Potwierdzam po wymianie elektrozaworu vanosa po stronie wylotowej rozwiązało problem szarpania przy przyspieszaniu z niskich obrotów. Miałem sporadyczny błąd 2A99 korelacja wałka rozrządu z wałem korbowym, i wymiana elektrozaworu vanosa rozwiazala problem szarpania i tego błędu. Błąd pojawiał sie rzadko, po usunięciu długo nie wracał, więc trudno było zdiagnozować szarpanie. Wcześniej wymieniłem świece, cewki, 2 czujniki wałka, jeden wału, mechatronika nawet robiłem, elektryk nie wiedział, mechanik też nie, latem tego błędu wogole nie miałem. Przyszła jesień sprawdziłem sobie błędy czy są jakieś nowe a tu po paru miesiącach znowu 2A99, więc zaryzykowalem kupiłem za 650 zł elektrozawor vanos wymieniłem. Jazda testowa i w końcu czysta, płynna jazda przy przyspieszaniu bez szarpniec. Gdyby częściej ten błąd wyskakiwal to bym może wcześniej trafił z diagnoza :mad2: wiec dobra rada gdy macie jaki kolwiek błąd, zapiszcie sobie gdzieś kod przed zmazaniem, bo może za jakiś czas was naprowadzic na usterkę. A większość kasuje i liczy że to rozwiąże problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.