Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
czy po naprawie trzeba kasowac moduly itp bledy czy powinno odrazu zadzialac . u mnie wycieraczka nie ruszyla .

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

Nic nie trzeba kodowac

 

Dlugosci kabli....hmmm ja wycinałem w połowie wysokości tylniej szyby i łączyłem już w podsufitce koło głośnika

Opublikowano

u mnie po wymianie kabli nadal jest błąd

A42A Rear wiper blocked - pytanie czy silnik do wymiany , spalony czy moze zatarty i da sie go rozruszać.

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano
problem rozwiązany wtyczka była lekko wypięta.

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Opublikowano

Witam

mam pytanie odnosnie swiatel tylnich i podswietlenia tablicy rejestracyjnej

 

- wydaje mi sie ze to cos z kablami ,gdyz przy otwieraniu i zamykaniu klapy dzieja sie cuda

gasna i zapalaja

czy mial tak ktos z obecnych?

jakies rozwiazanie?

Problem dotyczy e61 2009

Dziekuje i Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
z tego co pamietam to + po prawej a - po lewej stojac do klapy

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Panowie kolejne pytanie odnośnie przewodów w klapie... a od silniczka wycieraczki którą rynienką idą przewody? Bo mi czasem działa, czasem nie wiec podejrzewam, że kabel gdzieś się przetarł i nie dochodzi prąd...
Opublikowano

Witam!

 

Z WDSa wychodzi, że prawą stroną ( strona pasażera ).

 

Pozdrawiam. Emil.

Diagnostyka. Naprawy elektroniki i elektryki. Nawigacje, mapy, język polski. Doposażenia. Specjalizacja seria E.
Opublikowano
a mógłby ktoś rozpisać od czego przewody przechodzą którą rynienką? Kiedyś widziałem, taką rozpiskę, ale teraz nie mogę jej znaleźć :mad2:
Opublikowano

Strona od pasażera:,

rynienka idąca do klapy - oświetlenie, silnik wycieraczki, przycisk otwierania klapy,

rynienka w szybę - przycisk otwierania szyby, zasilanie podgrzewania szyby, 3-światło stop, instalacja wzmacniacza antenowego ( odpowiada m.in. za współpracę z pilotem ).

 

Strona kierowcy:

rynienka idąca do klapy: oświetlenie, instalacja zamka szyby.

rynienka w szybę: masa podgrzewania szyby, antena radiowa, rurka do spryskiwacza.

 

Jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.

 

Pozdr. Emil.

Diagnostyka. Naprawy elektroniki i elektryki. Nawigacje, mapy, język polski. Doposażenia. Specjalizacja seria E.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, ponieważ nie znalazłem dokładnej i sprecyzowanej informacji o tym jakie przewody znajdują się w wiązkach klapy tylnej wiec postanowiłem sam to sprawdzić i może będzie dla potomnych;-)

a zatem...

Skład wiązki po stronie prawej - przewody:

1. Brązowy - 2,50mm²

2.Czarno-zielony - 2,5mm²

3. Brązowy - 1,50mm²

4. Żółty - 1,00mm²

5. Czerwono-żółty - 1,00mm²

6. Szaro-czarny - 0,50mm²

7. Szaro-brązowy - 0,50mm²

8. Szaro-żółty - 0,50mm²

9. Fioletowy - 0,35mm²

Skład wiązki idącej do trzeciego światła stop - przewody:

1. Czerwono-biały - 2,5mm²

2. Czerwono-biały - 0,50mm²

3. Brązowy - 0,50mm²

4. Brązowy - 0,35mm²

5. Biało-fioletowy - 0,35mm²

6. Biało-niebieski - 0,35mm²

7. Brązowo-niebieski - 0,35mm²

8. Brązowy - 0,50mm²

9. Czarno-żółty - 0,50mm²

Skład wiązki po stronie lewej - przewody:

1. Brązowy - 1,50mm²

2. Żółto-czarny - 1,00mm²

3. Biało-żółty - 1,00mm²

4. Żółty - 1,00mm²

5. Czerwono-żółty - 0,50mm²

6. Szaro-brązowy - 0,50mm²

7. Biało-brązowy - 0,50mm²

8. Brązowo-biały - 0,50mm²

9. Biało-czerwony - 0,50mm²

10. Brązowo-czerwony - 0,50mm²

11. Biało-brązowy - 0,50mm²

Dziękuje i pozdrawiam

W.

Opublikowano
Witam! Orientuje się ktoś który lub które kable są odpowiedzialne za sygnał z kluczyka? Otwieranie i zamykanie działa mi czasami za pierwszym razem a czasami za dziesiątym. Diversity podmieniałem i bez zmian. W wiązce która idzie do Diversity miałem uszkodzone dwa cienkie przewody, biało niebieski i biało fioletowy. Polutowałem, zaizolowałem i nie ma zmiany. Pozdr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Walczę z tą wiązką.

Ma problem bo mam trzy przewody które są urwane ale nie ma ich do czego podłączyć.

 

Dwa w wiązce po prawej stronie z klapy.

Szaro-żółty

oraz brązowy.

 

W tej wiązce jeszt jeszcze jeden szaro-zółty ale on jest połączony.

 

I w wiązce szyby z prawej strony

Niebiesko - żółty.

 

Zdemontowałem podsufitkę i rozizolowałem wiązki ale w wiązkach takich przewodów nie ma.

 

O co chodzi???

 

Czy jest możliwe , że przewód z wiązki klapy łaczy się z przewodem z wiązki szyby?

Brązawy to pewnie jakaś masa.

 

EDIT.

 

Chyba wiązki rózniły się od siebie w zależności od czegoś < przedlift polift lub wyposażenie>

Tu wyglada na to , że ktoś zmienił prawą wiązkę ale w tej nowej jest zwyczajnie więcej o dwa przewody.

 

Są obcięte równiez w klapie więc do niczego nie służą.

 

Z lewej strony w wiązce tylko trzy przewody nie były połamane. Reszta w opłakanym stanie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 1 rok później...
Opublikowano

Z tego co pisze powyżej w wiązce z prawej strony znajduje się 9 przewodów to chyba trochę mało, chyba że mowa o 9 przewodach w prawym zawiasie tylko po prawej stronie


Kolejne pytanie, z której strony i do czego idą kable 3 światła stop?

  • 10 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć mam pytanko która strona jest odpowiedzialna za zamek centralny z pilota ?

 

 

Strona od pasażera:,

rynienka idąca do klapy - oświetlenie, silnik wycieraczki, przycisk otwierania klapy,

rynienka w szybę - przycisk otwierania szyby, zasilanie podgrzewania szyby, 3-światło stop, instalacja wzmacniacza antenowego ( odpowiada m.in. za współpracę z pilotem ).


Strona kierowcy:

rynienka idąca do klapy: oświetlenie, instalacja zamka szyby.

rynienka w szybę: masa podgrzewania szyby, antena radiowa, rurka do spryskiwacza.


Jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.


Pozdr. Emil.

e61 530dA >> spacer.png

 

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Czołem!

Dopadł mnie standardowy problem E61. W czerwcu robiłem lewą stronę, ale po czasie wzięło i prawą.

Jestem świeżo po wymianie odcinków wiązek w prawym zawiasie klapy (zarówno wiązka do klapy, jak i do szyby). Przed wczorajszą wymianą nie działało:

- pilot zamka,

- otwieranie tylnej szyby.

Problem jest taki, że po wymianie kabli w okolicach zawiasu, nic się nie zmieniło... nie wrócił zasięg pilota, a tylnej szyby nawet nie można otworzyć poleceniem z INPy. Co jest?!


Na prawdę, brak mi już sił z tym autem. Czy możliwe jest, że padł komputer sterujący ww. podzespołami? Co steruje osprzętem tylnej klapy (w sensie jaki komputer)?


Mateusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.