Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam u siebie założone oryginalne felgi 17 dedykowane do mojej E91 i za każdym razem jak ściągam koło na piaście i w otworze centrującym felgi jest jakiś syf i ciężko w ogóle zdjąć koło, wulkanizator rzekł że felgi sie utleniają. Czy to prawda i jak temu zaradzić? (jakaś pasta?) Teraz bd zakładał 18 także dedykowane oryginały i chciałbym jakoś temu zaradzić. Czy w przypadku oryginalnych dedykowanych felg nie musi być pierścieni centrujących?
http://i.imgur.com/tGODlbr.jpg
Opublikowano

Felgi aluminiowe rzeczywiście korodują.

Mam Styling 158 (to chyba BBS Made in Germany) i widać korozję od wewnętrznej strony oraz utleniają się na styku z piastą. Wielkiej tragedii nie ma, ale gdy zetrę zimówki, to dam je chyba do pomalowania.

Mam również oryginalne Styling 161 (Made in Poland) oraz Styling 269

BMW Performance R18, i tu nie ma żadnych problemów z korozją.

 

Ma ktoś jakieś pomysły, na jaki kolor w przyszłości pomalować Styling 158 do czarnego E91?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Akurat pasta miedziana to nienajlepszy pomysl.

Polaczenie aluminium i miedzi to wlasnie idealna "bateria". Dwa metale o roznych potencjalach.

Lepiej uzyc smaru aluminiowego.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Felgi aluminiowe rzeczywiście korodują.

Mam Styling 158 (to chyba BBS Made in Germany) i widać korozję od wewnętrznej strony oraz utleniają się na styku z piastą. Wielkiej tragedii nie ma, ale gdy zetrę zimówki, to dam je chyba do pomalowania.

Mam również oryginalne Styling 161 (Made in Poland) oraz Styling 269

BMW Performance R18, i tu nie ma żadnych problemów z korozją.

 

Ma ktoś jakieś pomysły, na jaki kolor w przyszłości pomalować Styling 158 do czarnego E91?

 

Na srebrny bez metalica.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Dzięki za wszystkie sugestie.

 

Smar miedziany stosuję od wielu lat (i daje radę :cool2: ), ale nigdy nie stosowałem smaru Ameliniowego ;-)

Po sezonie spryskuję miejsce styku felgi z piastą smarem w sprayu.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat pasta miedziana to nienajlepszy pomysl.

Polaczenie aluminium i miedzi to wlasnie idealna "bateria". Dwa metale o roznych potencjalach.

Lepiej uzyc smaru aluminiowego.

Smar miedziowy polecil mi znajomy wulkanizator ,robie tak zawsze i zero problemow. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.