Skocz do zawartości

2.0 D [150km], spadek mocy, kilka ważnych pytań!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiesz co, jak dla mnie to coś masz przekombinowane z tymi zaworkami. Na złym auto się lepiej wkręca ale nie jedzie, na dobrym auto się nie wkręca. Kup jeden porządny zaworek lub przynajmniej pożycz od kogoś na próbę i testuj od nowa. Podobno da się kupić taniej kupując do Opla. Numery mają te same, tylko jedne dedykowane do Opla inne do BMW, i choć to to samo to te do Opla tańsze. Gdzieś było o tym na forum, na pewno znajdziesz.
Opublikowano
Dokładnie tak jak kolega pisał , tylko nie szukaj do bmw tylko do opla bo różnica w cenie 120-140 zł a dostajesz dokładnie to samo i przyjrzyj się przy okazji wymiany tego zaworka na wężyk czy nie przetarty mała dziurka a na paskudzi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Napisałem dzisiaj do znajomego co ma taką samą bm-kę, zobaczymy co odpisze ale pewnie sie zgodzi na podmiane. Wężyki mam wszystkie nowe założonę- porządne także łatwo sie nie przetrą. Jutro jade na kompa i zobaczymy co pokaże jak bede zamieniał te zaworki. W czwartek dam żeby sprawdzili dokładnie wszystkie węże od dolotu i czy turbina jest szczelnie przykręcona. Bo u mnie w garażu nie ma warunków a ja mechanik nie jestem. Męczy mnie to syczenie, jak nic nie wyjdzie to w piątek katalizator wytne. Masakra, czy to nie może sie zepsuc cos jednego ale porządnie żeby wymienić i spokoj???
Opublikowano
Jeśli chodzi Ci o sterowanie turbo to weź po prostu sprawdź czy masz ssanie na wężykach podciśnienia. Jeśli chodzi o dolot to też filozofii nie ma. Jedyne co możesz zrobić to podłóż sobie lewar pod lewy przód, podnieś auto i oblookaj czy Ci się rura łącząca turbo z IC nie wypięła na łączeniu z Intercoolerem i tyle. Mnie bardziej martwi ten twój dym, no ale do tego może jeszcze dojdziemy. Powodzenia! Napisz co wyszło z tą zamianą zaworków.
Opublikowano
No to podciśnienie jest, dolot też szczelny. Pozamienialiśmy zaworki z kolegą i auto zachowuje się tak jak na tym moim "prostokątnym" czyli auto nie wkręca się i dławi się. Wczoraj byłem na kompie z tym "prostokątnym" zaworkiem i turbo ma takie same odczyty, czyli praktycznie stoi w miejscu. Kumpla auto zapie***la więc teraz już wiem że to na 100% nie jest wina sterowania. ściągaliśmy wąż od egr- otwiera sie, zdjęliśmy rurę przepływki- luzy na wirniku nie są duże, łopatki całe. Kolega stwierdził że jak się turbina załancza to silnik nie odprowadza spalin, tylko wali je spowrotem i dusi się nimi. Jak odkręcił korek wlewu oleju to sporo dymu wyleciało. Auto mam 3 miesiące i generalnie oleju nie ubywa. Nie wiem co to oznacza. Ale polecił mi gościa co się zajmuje bm-kami z tymi silnikami i powiedział że to ogarnie. Kolega obstawia żę geometria stoi w miejscu i albo trzeba rozruszać i wyregulować, albo turbo do regeneracji. Myśleliśmy jeszcze o czujniku doładowania ale ten dym go chyba wyklucza. Chyba jednak winna jest turbina. Zobaczymy o wyjdzie jak zaprowadzę.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Generalnie problem rozwiązany. Niestety winowajcą była turbina. Koszt naprawy 800zł (regeneracja). Demontaż i montaż sam zrobiłem. Robiłem jakoś miesiąc temu i do tej pory śmiga bez zarzutu. Miałem małe problemy ze sterowaniem ale już ok. Pozdrawiam.
Opublikowano

a gdzieś ty za 800zł zregenerował turbine? z tego co mi wiadomo o ile sie nie mylę dobra regeneracja to koszt około 1500zł w Jaworznie w Turbo Tec czy jakoś tak

 

 

i co po tej regeneracji turbo za 800złauto zbiera CI się jak wcześniej? czy odczuwasz spadek mocy???

 

 

turbo montowałeś sam powiadasz a jak ustawiałeś sztangę?? długo się z tym bawiłeś??

Opublikowano

Staszek piszesz

o ile sie nie mylę dobra regeneracja to koszt około 1500zł

regeneracja regeneracji nie jest równa.

Są warsztaty co ceny zaczynają od 800zł i dają np na rok gwarancji dostaną do naprawy turbo z zapieczonymi kierowniczkami ,to co ? myślisz że będą coś wymieniać ? dobrze wyczyszczą i nasmarują gdzie to konieczne i oddają do klienta, ale są warsztaty że maja ceny jednostkowe i liczą za wykonanie naprawy danych podzespołów.

Ty Staszek jesteś dobry na patrzenie mechanikowi na ręce, więc jak byś miał czas i znalazł mały warsztat i takiego co przy tobie to zrobi to byś wiedział za co płacisz.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Tak, auto zbiera sie tak samo jak kiedyś, a nawet lepiej bo przed regeneracją powymieniałem i poczyściłem wszystko inne co mogło miec wpływ na spadek mocy ;)

Montowałem sam, a sztangi nie regulowałem bo była zaplombowana i zerwanie plomby grozi utratą gwarancji (gwarancja pisemna na 12 miesięcy). Turbo ustawiali na jakiś przyrządach. W przypadku problemów miałem podjechać do nich żeby ich mechanicy ustawili. Robiłem w Pol-Turbo w Gruszczynie. Pan odrazu mi powiedział, że najpierw sprawdzą i jak trzeba bedzie tylko wyczyścić to wyczyszczą i że nie robia tak że odrazu wymieniaja wszystko i kasują 1500. Ja jestem zadowolony. Kumpel dawał do Piły 2 tygodnie przedemną i tez sam montował i nie mogł jej ustawić, tydzień sie meczył. Ja jestem zadowolony i polecam.

Opublikowano

no właśnie czemu kumpel nie mógł jej ustawić??? to jak to jest oni regenerują i już ustawiają...??? a Ty masz tylko przykręcić i nic nie ruszać?? a jak np wysyłam turbo 250km odemnie... przychodzi montuje i turbo przeładowuje... i co odsyłam znów?? bo u mnie to mechanik nie wie co to inpa :D

 

Podejrzewam,że wiecej ja bym na warsztacie podpowiedział z rzeczy komputerowych co nei domagada itp niż CI mechanicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.