Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie czy podczas postoju na wyłączonym silniku kierownica ma mieć luz czy nie? Tzn. jestem w stanie ją kawałek przekręcić w prawo i dopiero za chwile zaczyna skręcać koło, to samo w lewo. Czy to normalne?

 

--

Pozdrawiam

Kamil

Opublikowano

Ale rozumiem na wyłączonym silniku?

 

Bo z tego co czytałem to luz na wyłączonym silniku to normalna sprawa, niepokojący jest luz na uruchomionym silniku czyt. włączonym wspomaganiu. czy to prawda?

 

--

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak, na wylaczonym. Na wlaczonym pompa cisnienie dobija i to niweluje luzy jesli sa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
Rozne sa szkoly. Jedni regeneruja, inni uzywke biora. Jesli luz zaczyna byc upierdliwy, mozesz najpierw sprobowac wyregulowac magiel sruba, choc nie jest to rozwiazanie na dluzsza mete. Z uzywkami to tez loteria. Nigdy nie regenerowalem, mam ten komfort, iz moge sobie podmieniac czesci z innych aut (zyje m.in. z rozbiorki aut).
Opublikowano

Dziwi mnie tylko jedno auto podczas jazdy, gdy puszczę kierownice zachowuje się normalnie jedzie prosto, dziury w jezdni itd. odczuwam mocniej i po koleinach mnie trochę nosi ale to chyba normalne gdy mam zamontowane zawieszenie sportowe wraz z krótkimi sprężynami i obniżone zawieszenie -30%

 

--

Pozdrawiam

Kamil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.