Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam kilka błędów do rozszyfrowania w mojej buni 320d 150 km 2002 rok. Szukałem na forum i znalazłem kilka podobnych postów ale żaden mi nie pomógł.. Wyskoczyły mi nastepujące błedy

:

4212 - glow plug cylinder 1

4232- glow plug cylinder 3

43F1- electric auxiliary heater

4AB2- electric auxiliary heater

3ECO- camshaft sensor

 

dodam że auto nie ma zadnych objawów więc te błedy usunąłem i jezdziłem tak z 3 tyg po czym auto postało tydzien i znow sie pojawiły;P bez objawów

(może jedyne co mnie rozczarowało to ze strasznie długo trzeba je bujnąć do 200 km/h i raczej wiecej nie chce isc ale to moze objaw zuzycia bo samochód ma 12 lat)

Edytowane przez dddarek3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dwa pierwsze to albo świece albo sterownik świec a dwa nastepne to elktryczny podgrzewacz cieczy chłodzącej, te błędy do mocy nic nie maja
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed wymianą czujnika sprawdź styki, przeczyść je, może przewód jest naderwany. Zmierz elastyczność 80-120 na 4 biegu, powinno być ok 7 sekund.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
sprawdzilem elastycznosc i raczej jest w granicach 7 sek , tyle ze na 5 od 170 zaczyna isc topornie , chyba ze ten typ tak ma. Wie ktos dokładnie gdzie ten czujnik sie znajduje bo jest ich tu dosc duzo.. Niby koles zapewniał ze filtry paliwa i powietrza wymieniał dopiero co ale moze blefował , i to tez poniekąd sie przyczynia bo z tego co ogladam na YT albo słyszałem to 220 to chyba lekko to powinno isc. Ten elektryczny podgrzewacz to cos istotnego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprwdź jak wygląda filtr powietrza, to 5 min, filtr paliwa też możesz sprawdzić, jest od spodu pod kierowcą. Podstawowy serwis olejowy z filtrami to raczej standard po kupnie, chyba, że masz jakieś konkretne potwierdzenie wymiany a nie na gębę :wink: licznikowe 220 jest jak najbardziej do osiągnięcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
po wymianie filtrów raczej nieodczuwalna poprawa ,zastanawiam się co może składac na utratę Nm , wyczysciłem zawór EGR także , ma ktoś pomysły za co sie zabrac? myśle nad usunieciem katalizatora..
Opublikowano

Przeprowadź "ścieżkę odzyskiwania mocy" tematów o tym na forum było dziesiątki.

 

W skrócie:

 

- czyszczenie kolektora dolotowego (przy okazji wywalenie klapek)

- czyszczenie egr

- wymiana wężyków podciśnienia

- czyszczenie filterków przy elektrozaworach

http://images.spritmonitor.de/575756.png
Opublikowano
sprawdzilem elastycznosc i raczej jest w granicach 7 sek , tyle ze na 5 od 170 zaczyna isc topornie , chyba ze ten typ tak ma. Wie ktos dokładnie gdzie ten czujnik sie znajduje bo jest ich tu dosc duzo.. Niby koles zapewniał ze filtry paliwa i powietrza wymieniał dopiero co ale moze blefował , i to tez poniekąd sie przyczynia bo z tego co ogladam na YT albo słyszałem to 220 to chyba lekko to powinno isc. Ten elektryczny podgrzewacz to cos istotnego?

 

 

a coś ty chciał,żeby 320d od 170 leciało jak e60?

Opublikowano
sprawdzilem elastycznosc i raczej jest w granicach 7 sek , tyle ze na 5 od 170 zaczyna isc topornie , chyba ze ten typ tak ma. Wie ktos dokładnie gdzie ten czujnik sie znajduje bo jest ich tu dosc duzo.. Niby koles zapewniał ze filtry paliwa i powietrza wymieniał dopiero co ale moze blefował , i to tez poniekąd sie przyczynia bo z tego co ogladam na YT albo słyszałem to 220 to chyba lekko to powinno isc. Ten elektryczny podgrzewacz to cos istotnego?

 

 

a coś ty chciał,żeby 320d od 170 leciało jak e60?

 

ciekawie jeszcze na jakich oponkach stoi

Opublikowano
stoi na 205/55r16 więc chyba powinno isc ze tak powiem;D czyscilem kolektor i zawór EGR , ale tego elektro zawóru nie , to jest ten po prawej stronie zaraz kolo zbiornika z płynem do spryskiwaczy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.