Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie kolegów i koleżanki :) W aucie mam zalany olej Castrol Edge 5W30, czy moge zrobić dolewke olejem Castrol Edge A5 0W-30 ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest to olej rekomendowany przez Volvo z specyfikacją Longlife-01. Dolać możesz, warunek- jeżeli nie masz DPF-a .

Z DPF-em, olej musi być specyfikacji Longlife-04.

Opublikowano
Dzięki kupiłem na stacji już 5w30, ale się ostro zdziwiłem bo 11 tyś kilometrów od wymiany, no fakt butuje troche to auto ale żeby dwa litry dolać :O Coś musi być nie halo
Opublikowano
Raczej turbo bo ostatnio w trasie pojawił mi się dokładnie taki dzwięk jak na filmiku,
juz nie mam siły do tego samochodu..
Opublikowano
Teraz pytanie do was: czy uszkodzony wtrysk na którym nieświadomie jeździłem ok 15 tys km zachipowanym autem mogl mieć wpływ na to, ze turbina padła? Kwestia taka, ze własnie 15 tyś temu regenerowałem wszystkie wtryski i jeden spieprzyli a teraz turbo padło. Ma to jakiś bardzo znaczący wpływ? Bo chce aby ten serwis wziął za to odpowiedzialnosc ale nie wiem czy mam mocne podstawy bo turbo przecież nowe nie było..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odkąd jestem na forum nie słyszałem by niesprawny jeden wtryskiwacz uszkodził komuś turbo. Natomiast niewłaściwy program chipu lub nieodpowiednia eksploatacja turbo, zwłaszcza po chipie, z pewnością mogło przyczynić się do jej szybszego zużycie. Może turbina padła ze względu na normalną kolej rzeczy, swoje już nakręciło.

Co do uzasadnionej reklamacji w tych okolicznościach,to zanim pójdziesz radził bym Ci na tyłek założyć poduszkę :wink: . Ja podstaw raczej nie widzę.

Opublikowano
Teraz pytanie do was: czy uszkodzony wtrysk na którym nieświadomie jeździłem ok 15 tys km zachipowanym autem mogl mieć wpływ na to, ze turbina padła? Kwestia taka, ze własnie 15 tyś temu regenerowałem wszystkie wtryski i jeden spieprzyli a teraz turbo padło. Ma to jakiś bardzo znaczący wpływ? Bo chce aby ten serwis wziął za to odpowiedzialnosc ale nie wiem czy mam mocne podstawy bo turbo przecież nowe nie było..

 

 

Jak zachipowałeś to nie masz GW na wtryski, nie mówiąc o turbinie (wyższe ciśnienie doładowania, większe podlanie wtryskami) Żadnych szans na zrzucenie winy, nawet jakbyś nie miał programu.

Opublikowano
Jaką poduszke pod dupe? ;) Przeciez i ja i oni jestesmy kulturalnymi ludźmi. Za regeneracje wtryskow dalem prawie 5 tyś wiec chyba mam prawo byc zaniepokojony skoro okazalo sie, ze jeden byl calkowicie nieszczelny w srodku a ja zrobilem tak ok 15 tys kilometrow wierzac ze wszystko jest w porządku. Chip mam z wykresem zrobiony w firmie pasjonatów i gwarantuję Ci ze ich praca nie ma az tak znaczacego a wrecz jak sugerujecie niszczacego wplywu na silnik. Po kulturalnej rozmowie montaz i demontaz turbo mam gratis. Polecicie jakąs dobrą sprawdzona firme od turbin?
Opublikowano (edytowane)

Ja Ci wierzę, że program może być dobrze zrobiony.

 

Co do wtrysków ja nie jestem przekonany do regeneracji bo:

 

- kwota którą podałeś jest kosmiczna - nowe wtryski chodzą po 700-800 zł.

- renegeracja w 90% przypadkach robiona jest na chińskich zamiennikach

- kupiłem 3 ori wtryski za 200 zł szt i pracują bardzo dobrze, korekcje idealne.

 

Generalnie turbin garett teoertycznie nie da się regenerować. Przeważnie robią to na chińskich zamiennikach (brak dostępu do ori). Jedna firma wiem, że robi to porządnie turbo tec z Jaworzna, nie wiem na jakich zamiennikach ani nic więcej, ale 3 auta widziałem z turbinami po ich regeneracji i żadnych problemów przez kilka lat, kwota regeneracji jest prawie 1,5 razy wyższa niż w innych firmach, ale 2 lata GW bez limitu km.

 

Często nie udaje się regeneracja. Jeśli masz chipa i chcesz regenerować to pożegnaj się z gwarancją, poza tym regenerowana bardzo krótko pochodzi na programie. Więc albo używka w bdb stanie która pochodzi dłużej niż regenerowana albo nowa albo spróbuj w tej firmie o której pisałem.

Edytowane przez qwertykk
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tanio kupujesz, dwa razy kupujesz .Temat wałkowany wielokrotnie. Niejednemu to taniej, w przypadku turbo wyszło bokiem.

Jego małpy, jego cyrk :cool2: .

Opublikowano

Tak a nie jednemu to taniej (używka sprawdzona z gwarancją) pozwoliło zaoszczędzić $$$ w portfelu :cool2: Nie mówiąc o przypadku gdy nowe turbo stanowi 20-30% wartości auta.

 

Zresztą nie o tym temat. Każdy zdecyduje sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.