Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

wiem, że podobny temat był poruszany, ale chodzi mi o konkretnie zawieszenie M w nadwoziu E92

W LCI zawieszenie pracuje wyraźnie ciszej i przyjemniej niż w moim 2007

Czy ktoś już zbadał lub mógłby zbadać jakie są dokładnie różnice i co ewentualnie możnaby wymienić w zawieszeniu przedliftowym, aby zbliżyć się reserowaniem do poziomu LCI ?

 

Bardzo mi zależy na zgłębieniu tego tematu.

pozdrawiam

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam prześledzić w REAL OEM BMW krok po kroku różnice w omawianych zawieszeniach. Nikt Ci z pamięci tego nie napisze. Zgodzę się, że zawieszenie LCI pracują dużo ciszej i są bardziej komfortowe. Poza tym niewykluczone, że teraz zamawiając niektóre elementy do zawieszenie PRE LCI dostajesz już poprawione z LCI.
Opublikowano

Z tego co wiem to w E92 lift był w 2010 roku a każda E92 ma zawieszenie na poziomie LCI E90 ?

Sprecyzuj co porównywałeś żeby nie okazało się że po prostu masz wyjechane zawieszenie u siebie.

Opublikowano

Myślę, że niektóre elementy w E92 to inna historia niż E90.

Mam już drugie przedliftowe E92 i jeździłem dwoma poliftowymi E92. Różnica jest kolosalna, a moje zawieszenie jest w stanie idealnym.

Zawieszenie poliftowe jest dużo dużo cichsze, przenosi mniej stuków.

 

Może i w E92 preLCI jest zawieszenie jak w E90 LCI, ale poliftowe E92 to jeszcze inna bajka.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Miałem e92 PRE LCI, teraz mam e91 LCI i zapewniam Cię, że jest różnica na korzyść e91 LCI - uprzedzam wątpliwość - zawsze staram się dbać o zawieszenie, geometrię i opony, więc wykluczam usterki. Podejrzewam, że zawieszenia w e90 i e92 są takie same. Naprawdę tak trudno wejść na Real Oem BMW ,porównać schematy części i rozwiać swoje wątpliwości? :) Edytowane przez houek
Opublikowano
Opublikowano

Moim zdaniem, różnica wynika z rocznika. Młodszy jest mniej "rozklekotany". I nie chodzi tutaj tylko o zawieszenie, ale sztywność karoserii oraz spasowanie elementów które na dziurach się odzywają.

 

W realoem żadnych różnic nie ma, więc co najwyżej mogli śrubki innym momentem podokręcać ;)

 

preLCI przód:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=WE71&mospid=50511&btnr=31_0715&hg=31&fg=05

 

LCI przód:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=KG31&mospid=52114&btnr=31_0715&hg=31&fg=05

 

preLCI tył:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=WE71&mospid=50511&btnr=33_1230&hg=33&fg=30

 

LCI tył:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=KG31&mospid=52114&btnr=33_1230&hg=33&fg=30

Opublikowano

Na pewno nie chodzi o rozklekotanie...

335i LCI, którymi jeździłem miały ponad 100kkm przebiegu.

A jedną przedliftówke miałem od 15kkm do 140kkm, teraz mam 53kkm... także żadne rozklekotanie !!! Zawieszenie pracuje zuuuupełnie inaczej jeśli chodzi o akustykę.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

Skoro numery części nie uległy zmianie, to też zawieszenie również. BMW przy wprowadzeniu nawet najdrobniejszych zmian przy takim samym wyglądzie wizualnym (inny producent, materiał) podaje nowe numery części obowiązujące od danego okresu.

 

Tak więc jeżeli zmiany zaszły, to na pewno nie w zakresie zawieszenie - czarno na białym to widać w weryfikowalnym źródle które podałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.