Skocz do zawartości

bmw m50b20 e39 1996r. nie ma iskry nie podaje paliwa na swie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem nowy jak widzicie...dużo grzebie ostatnio w mojej bumie i potrzebuje waszej pomocy bo jestem w stanie juz zmienić samochód... ale chce jej dać szanse bo juz mam do niej sentyment mimo tego ze stoi 2 tydzień. Mianowicie buum jest po remoncie glowicy: uszczelka.. zawory itp itd. po tym remoncie zrobilem jakies 5000 km i ogolnie bylo wszystko git tylko od poczatku trzymala niskie obroty za niskie 500-600. Wiec zaczela sie wymiana zaczalem od przeplywomierza w przeciagu tych 5000km wymienilem dwa razy z zamiennika na org. ostatecznie, bylo bez zmian a wiec diagnosta pokazal mi ze czujnik walka rozrzadu jest na padnięciu i sondy ... ale auto jezdzilo normalnie. Nadszedl dzien kiedy juz przestala pracowac na benzynie wiec wymienilem pompe paliwa bo glosno chodzila wiec ja wymienilem w sumie drugi raz od tych 5000km ale to dlatego ze ta wymieniona to chinskie [bAD] kupilem drozsza, po wymianie auto kreci nie odpala nie ma iskry i nie podaje paliwa na swiece wiec wymienilem drugi czujnik ten przy vanosie i ten z drugiej strony nie chce ich pomylic wiec tak pisze mowie o walku rozdzadu i wale. Auto dalej nie odpala, kreci nie podaje iskry, dobra stwierdzilem ze kiedys mialem tak juz w innym aucie ze kreci nie odpala tam byl immo, wiec ok w mojej bumie wywalilem immo czyli odloczenie ews i nowa synchro. z cala reszta zrobione u znanego elekromechani. Panowie po tych wyczynach ona nadal nie podaje iskry i paliwa prosze was pomocy bo naprawde bede musial sie przesiasc do vw albo jakiegos innego szroota.. zapomnialem dodac ze cisnienie na listwie wtryskowej jest bardzo mocne po odkreceniu takiej srubki na szczycie i docisnieciu gadzeta potrafi wystrzelic na 1,5m benzyna... cewki sprawdzal koles to jedna byla do wymiany tez ja wymienilem ale to bylo przed remontem glowicy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze co to za bmw e39 z silnikiem m50?

 

Druga sprawa to czy na kompie są jakieś błędy?

 

Ja nie odpala z powodu braku iskry to albo sterownik nie działa albo nie masz masy na silniku.

Sterownik możesz od kogoś podmienić < nawet mam taki bo myślę , że masz jednak silnik m52>

Sterownik można zrobić tak , że immo nie ma prawa go zablokować. < chcesz to ci go zrobię>

 

Podłącz pod inpę i powiedz nam jakie są błedy?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Sam widzisz że tanie zamienniki nie działają i dużo problemów i nerwów przez to masz.

Czujnik kupiłeś vdo/siemens? Jeśli nie to wymiana i kasa poszła na marne.

 

Podstawa to podłączyć pod kompa.

Przy uszkodzeniu czujnika często wyskakuje również błąd sond. Mechanik to raczej zwykły zczytywacz z kompa jakich nie mało. Tak samo jak są nabijacze do klimy. Jak już jest problem to każą wymienić kupę niepotrzebnych rzeczy.

Opublikowano
Czujnik siemensa, wlasnie mi sie wydaje ze ten silnik byl wczesniej w e34, ale nie jestem az takim znawca w tych oznaczeniach, auto to 520i model 150 konny tak mi sie wydaje, mase sprawdzilem. Wczoraj z znajomym probowalismy sie podpiac przez inpe i serie innych programow ale niestety mamy windows7 na kazdym kompie i odpalanie tych programow to duzy problem ... na 64bit. Przy diagnostyce przed awaria byl tylko czujnikni, sonda. Z tym silnikiem to mysle ze to swap bo ten silnik jest na zeliwnym bloku widzialem je w e34 a moja e39 to wlasnie jest duza zagadka. Nie mam sil juz z nia walczyc i mysle ze elektromechanik musi sie podjac tego...
Opublikowano
sterownik do immo juz nie ma znaczenia bo zostal wyciety ews i na nowo komp mial miec restarta z synchronizacja ale ciezko wierzyc w tych elektromechanik. juz bo tak naprawde nie sprawdze czy on czegos nie zjechal przy glownym kompie... :mad2:
Opublikowano
zapomnialem dodac.. ze przed cala awaria tez bylo cos takiego ze na benzynie auto nie chcialo pracowac a na gazie dojechalem do domu, wczesniej gaslo na benzynie ogolnie tak jak by pompa paliwa sie zacinala dlatego ta wymiana pompy, drugi raz zreszta bo ta pierwsza w wrzesniu nabylem ale byla slabym zamiennikiem jak wiekszosc do tego modelu..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Napisz gdzie mieszkasz bo nie wpisałeś. może ktoś jest w okolicy z działającą inpą bo bez tego to możemy szukać w szklanej kuli.

A inpa na win7 działa bez problemów. < sam mam na jednym laptopie>

 

Silnik na oko nie do rozpoznania bo za słabo widać. Ale wygląda jak m52.

Sterownik to siemens ms41?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

witam .mamy z kumplem problem z m52b25 z 170 ps tzw 523i.z 1996 roku.kumpel wymienil 2 czujniki bo mial blAd kurbelweele geber.wymienil walka czujnik jak i walu.

ale po wymianie na oryginaly z bmw -blad walu pozostal.

po sprawdzeniu ms.41 pinöw doszedlem miernikiem ze przerwany byl kabel na pin65 z ecu ms.41(sygnalowy od nockelwelle-czujnik walka )

po wymianie kabelka na nowy. auto nie odpala.

sprawdzilismy .rozrusznik kreci ,nie odpala-nie ma sygnalu na pompe benzyny -przekaznikcyka ,bezpiecznik ok.

nie ma iskry na swiecach.

moje podejrzenie pada na EWS 2 bo chyba nie puszcza .

inpa nie ma juz bledöw.wchodze w dme i ews sä te same kody ISN. 0x37a.

w ncs jak coduje cale auto pustym plikiem MAN to leci ladnie do momentu bladu w KMB. to chyba cos w licznikach-czy to moze byc powöd ze auto nie odpala.

dodam ze sprawdzenia tych kabli czujniköw odlaczalismy ecu dme -tä wielka wtyczke.

przed rozpoczeciem odlaczylismy minus z akku.

:mad2: :cry2: :mad2: :cry2: :mad2:

kumpel musi do roboty dojezdzac a nie ma czym.

pomocy

z mojä bee nie idzie sie nudzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.