Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie nie może wy będziecie wiedzieć co jest nie hallo z moim E70.

 

Dzisiaj jadąc ze znaczną prędkością ponad dopuszczalną na obwodnicy :D nagle auto straciło moc i nie chce jechać szybciej niż 140 km/h pedał gazu też całkiem inaczej reaguje. nawet po wyłączeniu i włączeniu zapłonu dalej to samo .... miał już ktoś z was podobny przypadek ??

Opublikowano

Ja miałem podobnie, nie w X5 a w e60. Szukałem na forum i ogólnie problem dotyczy turbin, jakieś wężyki podciśnienia lub jakieś zaworki sterowania turbina. Ja w to nie wnikałem dogłębnie gdyż u mnie problem pojawiał się raz do roku i ginął po wyłączeniu silnika.

Wpisz w wyszukiwarce "przeładowywanie turbo" powinno coś na temat wyskoczyć.

Opublikowano

Dzięki Misiek problem zdiagnozowany :) wyskoczył błąd 41A2 Nastawnik ciśnienia ładowania. sprawdzali parametry turbin pierwsza w ogóle nie kręci od poniedziałku zaczynają usuwać usterkę.

Nie wiem tylko czy to przypadkiem nie jest spowodowane tym ze mam wymontowany DPF i wgrane inne mapy w kompa.

Opublikowano

Brak DPF-u to raczej nie, przy chip tuningu problem jest taki ze DPF się szybciej przypcha ale Ty go już przecież nie masz.

Natomiast chip tuning na pewno ma wpływ na turbiny i ciśnienia doładowania, ale naprawiaj i dalej ciesz się zwiększoną mocą. Ja tez planuje swoja dlubnac.

Możesz napisać gdzie robiłeś chip tuning?

Opublikowano
misiek ten ala chip tuning robiłem w Sopocie u Damiana podczas demontażu DPF zaproponował mi że wgra mi mapy od mocniejszej wersji Xa po tym zabiegu autko zbiera się oooooowiele szybciej :D teraz mam w teorii 321 KM albo 340 KM (już nie pamiętam) i aż 670 Nm albo 680 Nm nie pamiętam jaką mape mi wgrał  naprawde czuć że jest poprawa widać nawet w spalaniu
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam kolegów ponownie :)

 

Długo się nie nacieszyłem wymianą sterownika turbiny dziś znowu pojawiła się utrata mocy :( taka sama sytuacja jak poprzednio max prędkość 140 czy możliwe jest ze porostu turbina już zaniemogla ?? Przebieg ponad 230 tys..

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A te mapy masz wgrane z pomiarem na hamowni, czy tak bez pomiarów bo się da. Ja bym spróbował wrócić do fabrycznych parametrów i wtedy sprawdzić czy jest taki sam objaw. Może masz trochę przewalone z nastawami. Wgrywanie map z mocniejszej wersji bez pomiarów na hamowni w jakiej kondycji jest nasz silnik, to trochę właśnie jest ryzyko, że coś potem może być nie tak. Zawsze przy pomiarze na hamowni zostawia się jakąś granicę tolerancji.
Opublikowano

Witam

 

Panowie wszystko wróciło do normy znowu cieszę się z ponad przeciętnej mocy :D przyczyną był pęknięty wąż podciśnienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.