Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam takie pytanie olej wymieniany jakieś 6,7mc temu,zrobione od tego czasu około 4tys km tylko dodam,że kompletna odma z separatorem była też wtedy wymieniana i zawsze np jak coś robiłem koło auta i musiałem zdemontować rurę przepływomierza i na rurze przepływomierza jest taki gumowy przewód i zawsze po zdjęciu jego drobna ilość oleju skapuje z rury od odmy
Opublikowano
Jak japie z niej olej i jeszcze mocno wieje to po uszczelniaczach i pierścieniach. Puszczają olej a ciśnienie przez nieszczelne uszczelniacze je wypycha. Silnik do regeneracji.
Opublikowano

no i tutaj poczytałem po necie i różnych forach i każdy kto się wypowiadał ma jakieś ilości oleju tam

 

generalnie

 

w starym IC po stronie kierowcy po wyjeciu rury z IC troszkę oleju wypływało ale na IC nie bylo,żadnego wycieku widać itp w sensie patrzenia z przodu czy nie ma plamy itp to z zewnątrz był suchy z każdej strony... jedynie rura od przepływomierza do turbo co idzie i z tej rury wychodzi taki kawałek węża gumowego bodajże do odmy i zawsze po wyjęciu rury od przepływomierza z odmy troszkę oleju zaczynało kapać w dół na rurkę od turbo ilość oleju jak moneta 2zł taka plama

Opublikowano
Pisałem żebyś sprawdził czy z wyjścia z dekla, gdzie jest podlączona ta rurka dmucha mocno powietrzem po przegazowaniu. To minuta roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.