Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dzis wymienialem w swojej bmw 740 olej...zalałem go valvoline vr1 5w50...ale przeraziłem sie,bo po odkręceniu miski...3 śruby w niej lezały.2 z boku pompy a jedna troche poobijana z góry pompy.a reszta śrób z boku pompy była luzna.odkęcilem wszystkie i na kleju skleiłem.powinno niepuscić.zastanawia mnie fakt w jaki sposób ta z góry pompy wpadła do miski, tam jest plastikowa oslona która jest cała.i mam pytanie bo tam jest łańcuch co napędza tą pompe i na moje oko jest trochę luzny jak go napiąć??nie widac by były tam jakies śruby regulujące.no chyba ze tak ma być.
Opublikowano

Co do odkręcających się śrub to niestety bolączka tego silnika i jeżeli byś nic nie znalazł to znaczy że ktoś wcześniej już zarąbał klejem :D

Łańcuch ma samonapinacz jak dobrze pamiętam hydrauliczny i dopóki nie jest naprawdę głośny to nie ma co się martwić.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
łańcuch pompy nie ma napinacza hydraulicznego tylko napina się go ręcznie poprzez podstawę na przedniej lewej śrubie stojąc przodem do auta patrząc na pompę od dołu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.