Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Wiem ,że temat przekładania foteli jest dosyć rozpowszechniony ale na żadnym nie mogę znaleźć jak rozpoznać czy fotele są pogrzewane. Otóż mam taką sytuacje . Sam posiadam podgrzewanie foteli w e46 i kupiłem sobie skórę . Ale nie wiem jak rozpoznać czy są podgrzewane. CO prawda kable które są pod spodem są identyczne jak w mojej . Ale byłem u mechanika i albo on jest nie kompetentny i nie umie tego stwierdzić albo nie miał czasu po prostu . Bo tylko zerknął na nowy fotel nie patrząc na stare. Więc moje pytanie . Czy to ,że kable są identycznego koloru pod spodem fotela i są tak samo zamontowane świadczy o tym ,że fotele są podgrzewane??? Dodam ,że fotele są także elektryczne stąd moje rozważania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle mogłem, bo o fotelach niestety nic nie wiem:( Ja mam bez elektryki i bez grzania. Zwykłe taborety.
Opublikowano

Od 9/2000 fotel kierowcy wg WDSa: kolory GN/VI pin 3, WS/GN pin 2, BR pin 1 w kostce X733. Te kable z fotela idą do panelu pod klimatyzacją, pin 20 (WS/GN) i 1 (GN/VI) i 13 (GN/GE) i 21 (WS/BL) jeśli chodzi o stronę pasażera. Kolor GN/VI pin 3 też jest po stronie pasażera jeśli chodzi o fotel, więc pewnie potem gdzieś się zmienia.

Wejdź tutaj: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm i szukaj seat heating w complete vehicle/doby/seat/seat heating.

Opublikowano
Ja coś się nie mogę odnaleźć w tym świecie tego katalogu.... Chyba sprawdze to organoleptycznie ( podłaczajac fotel) Ale jeżeli jest ktoś kto sie na tym zna too błagam o informacje
Opublikowano
Jest tu osoba która się zna na elektronice??? Na starym fotelu (tym z podgrzewaniem) mam identycznego koloru kable jak w tych nowych(ktore chce zamontowc) wiązki ida tak smao i kostka wyglada tak samo. Wiec chyba są podgrzewane . Ale chce je najpeirw pomlowac wiec szkoda ,żebym później rozpierał po pomalowaniu . wole rzed przełożyć maty. Proszę o pomoc
Opublikowano
Jeżeli masz taką samą ilość przewodów w identycznych kolorach we wtyczce tzn, że jest podgrzewanie w tych nowych fotelach. Jednak uważam, że przed renowacją powinieneś przełożyć fotele do auta i sprawdzić czy grzeją w każdym zakresie oraz za pomocą choćby INPA sprawdzić status działania pod względem mocy, osiąganej temperatury oraz wystąpienia błędów w rejestrze. Szkoda by było jeśli faktycznie są wyposażone w maty grzejne, ale np spirala jest zerwana, wtedy należy roztapicerować fotel, połączyć przerwę i złożyć fotel w całość... a po co dokładać sobie niepotrzebnej pracy.
  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.