Skocz do zawartości

F25 przekładnia kierownicza


xmax

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie



Gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości czy ma stukać na zgaszonym,czy nie.Jak wymienić,czy dużo roboty.Wszystko proste,łatwe i przyjemne.Zajmuje pare minut.Jedyne pytanie to ile dokręcić śrubę.Z filmiku wychodzi,że na równo z tym kołnierzem.A może z jakąś konkretną siłą?Kto wie?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem właśnie po wymianie zestawu naprawczego przekładni.Cała operacja trwała może z 10 minut ze znalezieniem klucza.Wszystko tak dziecinnie proste,że naprawdę nie wiem za co serwis każe sobie płacić tyle kasy.Po wymianie cisza jak makiem zasiał.Nic nie puka,nic nie przeskakuje.Układ kierowniczy spasowany,zero luzów.Kierownica ładnie odbija,nakrętkę dokręciłem mniej więcej tak jak była stara,na równo z kołnierzem maglownicy.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Mam chyba wyjątkowego pecha, dzwoniłem do ASO w Warszawie i po nr vin powiedzieli mi, ze u mnie konieczna jest wymiana całej przekładni, ze nie ma zestawu naprawczego. Ponoć taka przekładnia wpada w trakcie konfiguracji auta i nie zależy oś silnika. Masakra. Macie może jakieś namiary na dobry Nieautoryzowany serwis BMW w trójmiejskie? Może są jakieś patenty...

 

Wiesz co,nie sądzę że do wymiany cała przekładnia.Mam znajomego w BMW i powiedział tak.Jeśli na przekładni jest nakrętka taka z trzema otworami i na specjalny klucz to do tego jest zestaw naprawczy,tak pokazuje im w systemie.Natomiast jeśli jest to przykręcane na nakrętkę taką na klucz gwiazdkowy to teoretycznie nie ma zestawu naprawczego,ale to teoria.Ja mialem przykręcane na gwiazdke,a zestaw naprawczy różnił się właśnie tym że przykręcany był śrubą na trzy otwory.Więc wymieniłem wszystko,ale nakrętkę dałem tą co była,tylko ze względu na to że nie mam takiego specjalnego klucza.I wszystko chula,zapanowała cisza,zero stuków.Na filmiku wyżej też tak jest to zrobione



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pewnie po tym stwierdzili,ale tak naprawdę nakrętka nie gra tu żadnej roli.Ja oryginalnie nakrętkę miałem na gwiazdkę,a w zestawie naprawczym była nakrętka na trzy dziurki.Wymieniłem więc to,co jest istotne czyli ten docisk co jest w środku,a nakrętkę przykręciłem starą.I to tylko dlatego że nie mam takiego specjalnego klucza z trzema bolcami do nowej nakrętki.Cala filozofia.Jeśli chcesz się pozbyć stukania z przekładni,zrób tak jak ja i nie słuchaj „fachowców” z aso



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Czytalem wiele postów z tym tematem związanych i postanowiłem napisać nowy pytajac Was :

- przy jakim przebiegu wymieniono Wam przekladnie, bo stukały itd.?


Pytam bo aż niechce mi sie wierzyć, że taki element psuje się tak szybko i kosztuje tak dużo.


Ja mam 21000 km i juz cos puka stuka przy skreconych kołach na małych nierównościach.

:cry2:

 

Tak szybko nie powinna, ale zależy od stylu jazdy, ale nawet przy "agresywnym" minimum to 50 tys. Przy "normalnej" jeździe to ok 100 tys.

Tyle w teorii w praktyce nowe auta po 2015 roku cierpią na masę niedoróbek (ciecia kosztów - tańsze materiały) i wszystko zużywa sie dużo szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety F30 G20 F10 G30 zużywają sie dużo szybciej niż poprzednicy. Te auta już nie są konstruowane dla niezawodności, nie te materiały.

Ile widziałeś g20 z przebiegami 200 tys. i większymi, że masz podstawy do takich twierdzeń ?

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Ja oryginalnie nakrętkę miałem na gwiazdkę,a w zestawie naprawczym była nakrętka na trzy dziurki.Wymieniłem więc to,co jest istotne czyli ten docisk co jest w środku,a nakrętkę przykręciłem starą.I to tylko dlatego że nie mam takiego specjalnego klucza z trzema bolcami do nowej nakrętki.Cala filozofia.Jeśli chcesz się pozbyć stukania z przekładni,zrób tak jak ja i nie słuchaj „fachowców” z aso


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ja właśnie tak zrobiłem. Potrzebna jest nasadka E20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.. czy możecie Wy, którzy kupiliście zestaw naprawczy 32106891974 napisać czy w opakowaniu dostaliście ten nowy czarny element (chyba metalowy)? Myślałem, że właśnie taki ma zawsze być, ale kupiłem w ASO ten zestaw i w nim był ten sam beżowy plastikowy element jak w samochodzie. ASO go wymieniło, ale nie wiele to dało. Dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakrętka dokręcona dobrze ,robiłem kilka prób aby była maksymalnie dokręcona a nie zaciskała, praktycznie wychodzi ,że nakrętka na równi z obudową przekładni. Ale wracając do tematu amortyzator wymieniany (był lekko krzywy dostał kiedyś w koło) i przy tej okazji widziałem ,że stabilizator ok. Może jak listwa wychodzi z kolumny kierowniczej w kierunku lewego koła ,nie ma tam czasami jeszcze na końcu tulei która ją podpiera ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.