Skocz do zawartości

F25 przekładnia kierownicza


xmax

Rekomendowane odpowiedzi

Przekładnia została wymieniona po raz pierwszy w 08.2013 r. przy przebiegu ok. 19000 km. Teraz znowu stuka i to bardzo np. przy wyłączonym silniku i zapłonie, wystarczy pokręcić kierownicą. Aktualny przebieg traktora 29500 km. Do tego w tym trupie napęd rozrządu hałasuje. Buuuuuuuuuuuuu!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

:arrow: hehe, to tak jak prawie u mnie... :mrgreen: nie wiem czy się śmiać czy płakać.

 

Właśnie kolejny dzień czekam na info z ASO kiedy wymienią jedno i drugie. Ponoć jest deficyt - tak schodzą przekładnie i rozrządy, że produkcja nie nadąża... i trzeba czekać "parę dni".

 

Jednak dobrze mnieć pakiet ULTIMATE... bo za takie naprawy można by pojechać na dobrą wycieczkę.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Szum z tyłu silnika tylko za bardzo się nie wsłuchuj bo popadniesz paranoję :)

Najlepiej przy najbliższym serwisie zgłoś szuranie w silniku to sami sprawdzą.

Rozrząd w ASO to 5800PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo wyraźne szuranie, cykliczne z wydźwiękiem metalicznym, bardziej intensywne z rosnącym przebiegiem. Dobrze słyszalne po podniesieniu maski.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nic w kwestii maglownicy się nie zminia. X3 lci z lipca 2014 po ok. 300 km zaczęło hałasować. W serwisie powiedzieli, że mogą wymienić na nową ale problem powróci bardzo szybko bo '' x- trzeci tak już ma'' -WTF !!!

Czytałem wcześnijsze wpisy i problem jest zgłaszany od kilku lat. Jest to wk..jące, że kupujesz nowe auto za niemałą kasę i od początku masz usterkę praktycznie nie do usunięcia. Zastanawiam się jak to ugryźć bo jeśli serwisy twierdzą, że wymiana i tak nic nie da, to może trzeba spróbować z UOKIK albo z jakimś programem tv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w kwestii maglownicy się nie zminia. X3 lci z lipca 2014 po ok. 300 km zaczęło hałasować. W serwisie powiedzieli, że mogą wymienić na nową ale problem powróci bardzo szybko bo '' x- trzeci tak już ma'' -WTF !!!

Czytałem wcześnijsze wpisy i problem jest zgłaszany od kilku lat. Jest to wk..jące, że kupujesz nowe auto za niemałą kasę i od początku masz usterkę praktycznie nie do usunięcia. Zastanawiam się jak to ugryźć bo jeśli serwisy twierdzą, że wymiana i tak nic nie da, to może trzeba spróbować z UOKIK albo z jakimś programem tv?

Zastanawiam sie, czy to nie jest urojenie. :) U mnie po ponad 50 tysiacach i 3 latach nawet nie pomyslalem o maglownicy. Mam jeden z najstarszych egzemplarzy X3 na forum a i na anglojezycznych forach (xbimmers, bimmerfest etc.) nie ma ani slowa o tym.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czasem słyszę aby podgłosić radio ;)

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@alpin: to się spiesz by Ci gwaranacja nie wygasła wcześniej.

 

Ja już czekam 2-gi miesiąc, bo ponoć takie zapotrzebowanie, że produkcja nie nadąża.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W styczniu mam wymianę płynu hamulcowego, to wtedy zgłoszę przekładnie oraz inne problemy. :evil:

Gwarancja (dodatkowa) kończy mi się w marcu 2015 lub po przebiegu 80 tyś. Na pewno do marca przekroczę 80 tyś. Czy mogę już teraz dokupić następny rok gwarancji z limitem 100 tyś. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic w kwestii maglownicy się nie zminia. X3 lci z lipca 2014 po ok. 300 km zaczęło hałasować. W serwisie powiedzieli, że mogą wymienić na nową ale problem powróci bardzo szybko bo '' x- trzeci tak już ma'' -WTF !!!

Czytałem wcześnijsze wpisy i problem jest zgłaszany od kilku lat. Jest to wk..jące, że kupujesz nowe auto za niemałą kasę i od początku masz usterkę praktycznie nie do usunięcia. Zastanawiam się jak to ugryźć bo jeśli serwisy twierdzą, że wymiana i tak nic nie da, to może trzeba spróbować z UOKIK albo z jakimś programem tv?

Zastanawiam sie, czy to nie jest urojenie. :) U mnie po ponad 50 tysiacach i 3 latach nawet nie pomyslalem o maglownicy. Mam jeden z najstarszych egzemplarzy X3 na forum a i na anglojezycznych forach (xbimmers, bimmerfest etc.) nie ma ani slowa o tym.

 

Znalazłem twierdzenie, że X3 jest jak wino, im starsze tym lepsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ja mam model z grudnia 2012 roku i po 35 tys cos zaczelo metalicznie stukac z prawej strony (za kazdym razem gdy jechalem po nierownosciach).

Teraz przy 50000 zaczelo byc to coraz bardziej slyszalne. Wiedzialem juz o problemie z przekladnia wiec az balem sie jechac do warsztatu aby to sprawdzic.

Wybralem sie do zaprzyjaznionego warsztatu specjalizujacego sie w bmw. Chlopaki rozbujali auto na boki i odrazu stwierdzili lacznik stabilizatora.

Na drugi dzien zamowiona czesc byla w warsztacie, pol godzinki roboty i 140 pln. Ruszam w droge i odrazu szybki test na nierownosciach i kamien z serca bo cicho i zero stukow.

A juz sie balem ze bede musial wylozyc 8k pln na przekladnie. Znowu jestem szczesliwym posiadaczem X3 :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy 65 tys km przy przeglądzie olejowym zgłosiłem wyraźne stuki z lewej strony na nierównościach, przy skręconych kołach, które serwis zdiagnozował jako przekładnia i zakwalifikował do wymiany. We wrześniu br kończy mi się 4 letnia gwarancja (uff... :) ).

Pan w serwisie uprzedził mnie ze muszą wysłać to do centrali aby uzyskać ich potwierdzenie/zgodę na zamówienie nowej przekładni celem ewentualnej wymiany. Czy to normalna procedura że muszą się o to pytać skoro usterka jest ewidentna dla tego modelu (rocznik 2011) ??? :shock: Czy to też ktoś przerabiał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, to normala procedura... niestety jest tyle wymian, że BMW się broni przed kosztami. U mnie znów stuka i koleś z serwisu powiedział, że wg niego już powinni wymienić, ale BMW opóźnia jak może i muszę poczekać, aż zacznie mocniej stukać... :duh:

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem...ja po 21tys km (F26 2014) słyszę od jakiegoś czasu stukanie (glównie po lewej stronie)! :mad2: chyba, że to amor/drążek.... :?: za pare tysi km jade na przegląd to zgłoszę problem
[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.