Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 158
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hej Panowie, mam pytanie, może ktoś się orientuje - gdzieś po głowie chodzi mi zmiana zegarów z tych zwykłych na black panel - ma ktoś z Was wiedzę, czy jest to możliwe, jak wygląda sprawa zakodowania przebiegu itp??

Pozdrawiam

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

odkopię temat :)

za dużo się nie zmieniło...

- shadow założony, udało się bez żadnych strat wszystko zdemontować i założyć ori listwy.

- przebieg niecałe 94 000 km, aczkolwiek od okolic listopada auto wyjeżdża z garażu tylko na dłuższe trasy, a na codzień podbieram małżonce compacta... od początku roku zrobiłem kombiakiem jakieś 400km :)

- koła zamówione - płyną sobie z USA, 20", kolor czarny z elementami jasnymi

- gwint jeszcze nie założony, może na początku marca uda się auto trochę poniżyć

- zmieniłem sobie ramkę navi na polift, wygląda dużo lepiej wg mnie

10917748_10205992115743258_245091364_n.jpg?oh=a1cc436694504141201e901ebf9097e9&oe=54E70CC5&__gda__=1424429012_beaca8bc83f64c555e0d73c49b4749dd

- w sumie póki co niewiele więcej się dzieje, czekam na wiosnę, żeby odszczurzyć auto, bo ostatni szampon do mycia widział chyba we wrześniu :P ;D

- marzy mi się poliftowa kierownica mpakietowa, ale ceny nowej mnie miażdżą... jakby ktoś wiedział o używce w db stanie, dajcie znać :D

- podobnież zakupiłbym zegary black panel z HUD do diesla

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
Ramka +++ koła z US cła i Vat-u nie boisz się?

moje koła idą jako część większego zamówienia u człowieka sprowadzającego paletę gratów kilka razy w roku, ponoć szanse na cło i vat są żadne, niemniej jednak nawet po zapłaceniu i tak wychodzi taniej niż u pl dystrbutora.

 

Ramka na duży plus! W swoim też też od razu jak weszła wersja LCI to wymieniałem ramkę. Pochwal się kołami!

 

no ramka odświeża wnętrze dość mocno... teraz choruję na kierownicę poliftową

jak dotrą koła i założę na auto, to pokażę całokształt :) coś w stylu vossena, żadne podróbki, ale wzór zbliżony

 

 

Orientujecie się może, gdzie warto szukać używanych części do f10 m5?

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
a jak jest z kierwonica z f15? pasuje od/do 5,6 ?
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wymienić taką ramkę na poliftową?
Opublikowano

Dokladnie tak jak Paul666 pisze - musialem w 2 miejscach skalpelem troche podciac nowa ramke zeby sie spasowala z ekranem :)

Jestem w trakcie dowiadywania sie odnosnie kierownicy z X'a w F11. Cena nowej jest zupelnie z kosmosu, straszna lipa ze kierka z f30 itp nie pasuje

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
Jak będziesz wiedział coś na temat kiery z X'a do daj znać :)
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

niestety nie pasuje.

wybór jest z F06 F07 F10 F11 i F12/13. nic innego nie podejdzie

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
A ciekawe jak jest w drugą stonę, czy z f30 pasuje do f15 ;)
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W końcu znalazłem chwilę, żeby odkopać temat nie pisząc znów ogólników i nie dodając żadnych fot :)

 

W zeszłym tygodniu umyłem samochód po "zimie" /w sumie auto od października więcej stało,a jeździło tylko grubsze trasy po kilkaset km, a śnieg widziało 1 raz/. z racji pogody stwierdziłem, że zanim dopłyną 20", to wrzucę stare letnie 18, więc od wczoraj działałem sobie powolutku z zaciskami hamulcowymi i korpusami tarcz hamulcowych, które były zasyfione starym pyłem z klocków hamulcowych i zniszczony fabryczny lakier. Stwierdziłem, że na początek odmaluję je na oryginalny srebrny kolor, a jak w trakcie sezonu mi się odwidzi, to sobie walne w kolor :)

tak to wyglądało przed:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6129.jpg

tak już po:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6135.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6133.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6140.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6163.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6162.jpg

 

i w zasadzie sedno całego update'u - zawieszenie... od początku nie było mowy o jeździe serią... dlatego wpadł gwint i sportowe amory, ale stwierdziłem, że jednak nie ma sensu kaleczyć auta, niszczyć błotników i lakieru... dlatego na spokojnie sobie odkładałem pieniażki i poszedłem w instalację pneumatyczną... do sedna - prowadzenie + 100 w porównaniu do serii - auto przestało się prowadzić jak 3-osobowa kanapa. Daleko do sztywności porównywalnej z betonem, ale też nie taki miałem zamiar. Dla mnie jest idealnie. No i możliwość regulacji wysokości w ciągu sekund :)

tak to wygląda do jazdy na codzień na 18"

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6144.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6143.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6149.jpg

 

a tak sobie leży i się pasie :)

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6160.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6159.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6157.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6155.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6156.jpg

jak widać na fotach, tył nie jest tak nisko jak przód - kwestia dopasowania odbojów, ale zarówno z tym, jak i z lekkimi negatywami będę walczył dopiero jak dojdą felgi na ten sezon...

po świętach oddaję auto na detailing lakieru i coś podziałam z końcówką wydechu, bo ta seryjna jakaś taka nijaka...

Aha tak wygląda przedni mcpherson w zabudowie air:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6131.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6130.jpg

w bagażniku wszystko pochowane pod podłogą, jedynym elementem jest częściowo wystająca butla, nie było innej opcji na rozwiązanie tego problemu... a zależało mi na jak najmniejszej stracie przestrzeni bagażowej:

http://i228.photobucket.com/albums/ee170/polonezdh/bmw%20530d/IMG_6166.jpg

 

póki co to chyba na tyle :D

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cudownie wygląda! Kto robił zawieszenie?

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba dopiszę na listę modów :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
gdzie robisz detailing lakieru ? możesz kogoś polecić ?

u Krzyśka w Zielonej, na Chynowie. pracownia garażowa, ale gość polecany przez wiele osób więc się skusiłem :)

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano

pochwal się efektem po usłudze i na 20” kołach.

Tych 18” tek nie chciałbyś sprzedać oryginalnych M ???

 

Auto masz super KOT gratuluje !!!

Opublikowano

Jezusie świebodziński :shock: na takiej glebie nawet te 18" wyglądają kozak. Chyba pierwsza taka gleba w f10 w PL :)

Zawsze bałem się takiego zawieszenia, jakoś nie miałem do nich zaufania tak żeby np 200 lecieć po autostradzie, czy w zakręcie po naszych dziurach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.