Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie mam problem z e 90 328i wersja usa... nie moge sie polaczyc przez Obd bylem juz u 3 roznych fachowcow poprzedni wlasciciel twierdzi ze nie mial z tym problemu czarna magia bede musial chyba zostawic autko na dobe zeby to doglebnie sprawdzic...a moze to jakas blachostka i o czyms nie wiem moze ktos cos pomoze?
Opublikowano
wiec jest jakiś inny problem...jeden mechanik twierdzi ze może instalacja gazowa jest podpięta i zakłóca sygnał...wiec nie mam wyjścia jak zaprowadzić autko do dobrego elektronika...
Opublikowano
Kolego. Jak masz instalację gazową stag 300 to komunikuje się on po gnieździe OBD. Instalacja wpięta jest pod gniazdo, stąd sterownik bierze wszelkie dane do pracy instalacji gazowej. Ja mam to samo w X5. Komunikacja trwa max 15sek. po załączeniu zapłonu. potem zrywa ze względu na uruchamianie komunikacji pomiędzy OBD-Stag. Jest jedno wyście. Musisz znaleźć kabelek plusowy zasilający sterownik gazu i zamontować wyłącznik. Wyłączanie przez przycisk na wyświetlaczu gazu nic nie daje. Trzeba całkowicie na czas komunikacji przez gniazdo OBD wyłączyć sterownik gazu. Najlepiej dowiedź się kto zakładał instalację gazową i niech ci powie pod co jest podłączone zasilanie sterownika. U mnie było pod gniazdo zapalniczki. Zamontowałem dodatkowy wyłącznik sterownika gazu i teraz nie mam z tym żadnych problemów.
Opublikowano
Kolego. Jak masz instalację gazową stag 300 to komunikuje się on po gnieździe OBD. Instalacja wpięta jest pod gniazdo, stąd sterownik bierze wszelkie dane do pracy instalacji gazowej. Ja mam to samo w X5. Komunikacja trwa max 15sek. po załączeniu zapłonu. potem zrywa ze względu na uruchamianie komunikacji pomiędzy OBD-Stag. Jest jedno wyście. Musisz znaleźć kabelek plusowy zasilający sterownik gazu i zamontować wyłącznik. Wyłączanie przez przycisk na wyświetlaczu gazu nic nie daje. Trzeba całkowicie na czas komunikacji przez gniazdo OBD wyłączyć sterownik gazu. Najlepiej dowiedź się kto zakładał instalację gazową i niech ci powie pod co jest podłączone zasilanie sterownika. U mnie było pod gniazdo zapalniczki. Zamontowałem dodatkowy wyłącznik sterownika gazu i teraz nie mam z tym żadnych problemów.

 

dzięki wielki za podpowiedz...dzwoniłem do gościa który zakladal instalacje...powiedział ze żeby polaczyc się z samochodem należy podlaczyc kabel obd wywolac komunikacje a dopiero wtedy wlaczyc zapłon...wówczas instalacja gazowa dopuszcza polaczenie laptop - samochod...jak będę miał możliwość to sprawdze i napisze czy faktycznie działa...

Opublikowano
Ja montowałem wyłącznik. Tak kazał mi gazownik po konsultacji z przedstawicielem Stag-a. Ta instalacja nie ma możliwości wyłączenia na wskaźniku gazu sterownika. Byłem na przeglądzie gazu i pytałem się o ponowną korektę gazu po zmianie map w sterowniku samochodu "chip tuning". Tu mi właśnie wyjaśnił co zrobić, aby nie było problemów z komunikacją skaner diagnostyczny a komp. samochodu przy kodowaniu nowych map. Miałem ten sam problem co Ty. Po podłączeniu kompa na 15 sek. była komunikacja z samochodem , a zaraz zrywało. Trzeba było ponownie wyłączać samochód i załączać, ale to nie była robota. Już byłem załamany że coś nie tak z tym autem. Też mam 2-ie US. W 3=ce bez problemów się łączył, a w X5 lipa.Już kupiłem 2 kabel, lepszy, bo myślałem że coś jest nie tak z kablem. A tu taka mała drobnostka, ale wkurzająca. Tak że wyłącznik i masz koniec problemów z komunikacją. Ja już próbowałem właśnie najpierw podłączyć kabel ze skanerem a potem zapłon, zawsze max 15sek. nawet jak trzeba było skasować przegląd serwisowy przez skaner to zaraz lipa była.
Opublikowano
Kolego. Jak masz instalację gazową stag 300 to komunikuje się on po gnieździe OBD. Instalacja wpięta jest pod gniazdo, stąd sterownik bierze wszelkie dane do pracy instalacji gazowej. Ja mam to samo w X5. Komunikacja trwa max 15sek. po załączeniu zapłonu. potem zrywa ze względu na uruchamianie komunikacji pomiędzy OBD-Stag. Jest jedno wyście. Musisz znaleźć kabelek plusowy zasilający sterownik gazu i zamontować wyłącznik. Wyłączanie przez przycisk na wyświetlaczu gazu nic nie daje. Trzeba całkowicie na czas komunikacji przez gniazdo OBD wyłączyć sterownik gazu. Najlepiej dowiedź się kto zakładał instalację gazową i niech ci powie pod co jest podłączone zasilanie sterownika. U mnie było pod gniazdo zapalniczki. Zamontowałem dodatkowy wyłącznik sterownika gazu i teraz nie mam z tym żadnych problemów.

 

Bardzo dziękuje za podpowiedź dzisiaj podłączyłem się bez problemu...wszystko gra...mając instalacje stag premium taka jest zasada działania... pozdrawiam

temat do zamknięcia!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.