Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosiłem o ocenę auta natomiast Ty piszesz o komisach w Gnieźnie. Osobiście uważam, że w ogole komis to niezbyt dobre miejsce na zakup drogiego auta, bądź co bądź nie mowimi tu o samochodzie za 10-20tys. Jednak w takim roczniku znaleźć auto w Polsce od pierwszego właściciela graniczy z cudem. I myśle, że to nie kwestia gotówki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Prosiłem o ocenę auta natomiast Ty piszesz o komisach w Gnieźnie. Osobiście uważam, że w ogole komis to niezbyt dobre miejsce na zakup drogiego auta, bądź co bądź nie mowimi tu o samochodzie za 10-20tys. Jednak w takim roczniku znaleźć auto w Polsce od pierwszego właściciela graniczy z cudem. I myśle, że to nie kwestia gotówki.

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBAPN31060E458612

Kod typu PN31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 130

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka STOFF VERTEX/ANTHRAZIT (EBAT)

Data prod. 2010-01-25

 

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S2SZA LM RAEDER VIELSPEICHE 284 Obr. BMW, st. le. wieloszprych. 284

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4CGA INT.LEISTEN SATINSILBER MATT Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

Cały przód jest ciemniejszy od reszty auta, może to już alpinweiss 4 :mrgreen:

Opublikowano
Prosiłem o ocenę auta natomiast Ty piszesz o komisach w Gnieźnie. Osobiście uważam, że w ogole komis to niezbyt dobre miejsce na zakup drogiego auta, bądź co bądź nie mowimi tu o samochodzie za 10-20tys. Jednak w takim roczniku znaleźć auto w Polsce od pierwszego właściciela graniczy z cudem. I myśle, że to nie kwestia gotówki.

W tym przypadku ocena jest ściśle powiązana z tym miastem. Było już wiele samochodów z Gniezna i wszystkie okazały się zwłokami. Wrzuć sobie temat w google to zrozumiesz o czym piszę. Osobiście też, byłem tam 3 razy, raz sam pózniej 2 razy z napaleńcami na ładne zdjęcia. Samochody te w znacznym stopniu odbiegały wyglądem od tego co było na zdjęciach. Ale próbuj, powodzenia, może akurat ta sztuka zmieni obraz tego co tam sprzedają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tym przypadku ocena jest ściśle powiązana z tym miastem. Było już wiele samochodów z Gniezna i wszystkie okazały się zwłokami. Wrzuć sobie temat w google to zrozumiesz o czym piszę. Osobiście też, byłem tam 3 razy, raz sam później 2 razy z napaleńcami na ładne zdjęcia. Samochody te w znacznym stopniu odbiegały wyglądem od tego co było na zdjęciach. Ale próbuj, powodzenia, może akurat ta sztuka zmieni obraz tego co tam sprzedają.

Ja w Gnieźnie byłem raz. Kilka lat temu po Audi A2 1.4TDI. Na liczniku 160.000 km, książka serwisowa od dechy do dechy, wypucowane aż miło, ale na klapce serwisowej znalazłem dość podmęczoną naklejkę od wymiany rozrządu na 240.000. Miły Pan naklejkę zerwał jednym ruchem ręki i powiedział, że to jego teren i mam spier... - przepraszam ... - że ... mam odejść....

Dla swojej pewności sprawdziłem jeszcze w ASO VW przebieg, bo zdążyłem zrobić zdjęcie Vin tej A2, no i ostatnia wizyta w ASO na 270.000 km już sporo czasu wcześniej.

Także w przypadku aut z Gniezna polecam wzmożoną czujność.

Oczywiście nie zawsze tak musi być, być może Twoja wybranka jest fajna.

Z tych zdjęć moje oko dostrzega inną barwę lakieru na błotniku przednim prawym.

Choć może został wymieniony na nowy i czujnik lakieru powie o standardowej grubości lakieru.

 

Trzeba sprawdzić.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupowałem w 1997r 318is coupe e36 z 1994r , stała na lawecie na poznańskiej giełdzie, piękna, srebrna :D 51tys przebiegu, miała uszkodzoną tylko tylną klapę na rancie, zadatkowałem i za 3 dni panowie z gniezna przywieźli mi ją do kielc, niestety zamienili akumulator, zabrali wszystkie klucze, apteczkę, trójkąt, dywaniki, radio a nawet głośniki z tylnej półki :cry2: okradli auto dokumentnie, auto i tak kupiłem bo było naprawdę klasa ale nigdy więcej gniezna, wystarczył mi ten jeden raz. Wiem że do dziś zdecydowana większość handlujących tam autami ma właśnie takie podejście do klienta. Może Ty trafiłeś na wyjątek, tego nie wiem, ale mocno w to wątpię.
Opublikowano
To co się działo w szale sprowadzanych samochodów w latach 93-98 to był szok. Cokolwiek byś nie przywiózł to schodziło na pniu, ludzie kupowali prosto z lawety, bez bliższego oglądania i jazdy próbnej, byleby nie był biały :D Ile fur sprowadzano pod dokumenty, ile jeszcze takich furek jezdzi? To nawet nie była partyzantka. Kto pamięta te czasy ten wie co się działo :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To co się działo w szale sprowadzanych samochodów w latach 93-98 to był szok. Cokolwiek byś nie przywiózł to schodziło na pniu, ludzie kupowali prosto z lawety, bez bliższego oglądania i jazdy próbnej, byleby nie był biały :D Ile fur sprowadzano pod dokumenty, ile jeszcze takich furek jezdzi? To nawet nie była partyzantka. Kto pamięta te czasy ten wie co się działo :mrgreen:

Nie było netu, nie było dekoderów vin, dobrze było jak po wycieczce na miejsce kolor auta się jako tako zgadzał :mrgreen:

Opublikowano
To co się działo w szale sprowadzanych samochodów w latach 93-98 to był szok. Cokolwiek byś nie przywiózł to schodziło na pniu, ludzie kupowali prosto z lawety, bez bliższego oglądania i jazdy próbnej, byleby nie był biały :D Ile fur sprowadzano pod dokumenty, ile jeszcze takich furek jezdzi? To nawet nie była partyzantka. Kto pamięta te czasy ten wie co się działo :mrgreen:

 

 

:cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.