Skocz do zawartości

[e46] 320i [M52] nie odpala pomocy PILNE


new_22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam może mj temat sie powtarza ale mam takie problem

 

Moje auto to BMW e46 z 1999 roku 320i z silnikiem M52 w kombi

Auto stało klika dni wcześniej chodziło normalnie a wczoraj wieczorem wsiadam do niego kluczyk a tu cisz sprawdziłem akumulator okej zauważyłem że napięcie na aku podczas przekręcania kluczyka do startu spada do zera sprawdziłem kostkę stacyjki napięcie z niej wychodzi ale rozrusznik nie chce kręcić , próbowałem na zaciąg czy popych i też [BAD] nic auto nie zaskoczyło nawet

 

Ktoś podpowie ]

 

 

DZIĘKUJĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozładowany prawie do zera akumulator

W takiej sytuacji musisz go ładować cały dzień. Pozostaje kwestia czy aku nie trzyma ? czy jest gdzieś lekkie zwarcie?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz

napięcie na aku podczas przekręcania kluczyka do startu spada do zera

To by świadczyło że jest słabe napięcie chyba że bendiks trafiło.

Prawidłowe napięcie powinno być powyżej 12,5V , ja bym zaczął od ładowania i dalej bym sie zastanawiał co może być , może Ci kable zaśniedziały te co idą do rozrusznika ?

No i pod kompa.

Pozwolę sobie dokleić odnośnie akumulatora

http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacja/elektronika-elektryka-2861/news-kiedy-trzeba-wymienic-akumulator,nId,764870

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej włożyłem inny od innego auta i co nadal to samo nic się nie zmieniło a że to nie duży fiat to wiem dlatego tutaj piszę bo we fiacie to jak po kabelku mozna dojść

 

i nie wiem co dalej

chciałem sprawdzić napięcie czy na rozruszniku jest ale nie mogę się do niego do kabli z góry dostać wiem z ę to trudne ale ktoś moze ma pomyśl jakis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jo spoko powiem że to musi byc coś z ews bo na popych tez nie pali wogóle nawet go holowałem i też nici a jak rozrusznik był by det to by odpalił chyba więć myślę żę synchronizacja padła

jeżeli wie ktoś jak to robić to prosze o pomoc auto uziemione a ja musze czymś się poruszać , albo jak wiecie jakim kompem to zrobie np kts czy delphi czy coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dobrze postępujesz boś wszystko zrobił aby wykluczyć banalne sprawy ale EWS sam nie przeskoczysz chociaż dzisiaj na Allegro to prawie wszystko dostaniesz , tylko pozostanie Ci dobrać grot kluczyka.

Tylko w tym wszystkim mi nie pasuje ten wskaźnik temperatury że zaraz idzie na czerwone, a jak nie masz masy to i na zacią nie zapalisz.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro twierdzisz żę masy może jednak być brak to powiedz mi gdzie jej szykać jedną widziałem po prawej i ta nie jest urwana drugą przy masce trzecią w bagażniku przy aku chyba że jest jakaś inna którą nie wiem lub nie widzę jakaś przy rozruszniku albo między skrzynia biegów

 

ale dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary sposób na sprawdzanie masy to bierzesz żarówkę (5-10W) samochodową i z niej robisz tz probówkę z odpowiednią długością kabelka.

najpierw sprawdzasz jak intensywnie świeci bezpośrednio na słupkach aku ,następnie jeden przewód podłączasz tylko na + słupka akumulatora a drugi przewód od tejże probówki dajesz na masę w różnych ważnych punktach w aucie,jak intensywność świecenia jest taka sama jak na początku na aku to masę masz dobrą masę.

To samo można zrobić miernikiem , żarówka ma tą zaletę że się nie pomylisz i obciążenie prądowe żarówki jest większe i jak jest słaba masa to od razu widać że słabiej świeci.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie byłem u speca i wiem co się stało to nie masa ale wysypał się kluczyk bo nie podaje kodu do sterownika EWS imobilizer sprawny ews też trzeba zakodować i powinno chodzić napisze ile mnie to będzie kosztowało na razie działają

 

pozdrawiam i dizękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiadasz kluczyk ? hmm... a co ma do tego wskazówka temperatury że od razu idzie na czerwone i do tego od kilku dni dziwnie kontrolki świeciły?

Dla mnie to wyglądało na tworzenie się prądów błądzących co mogą powstawać właśnie przy braku masy , bezpiecznik spalony , lekkie zwarcie na jakimś układzie.

Ale jak już jest winowajca to brawo !

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w x5. Problemem był niedokrecony przewód który masz pod maską do palenia samochodu przez kable. Akumulator masz chyba z tyłu wiec powinienes miec tez taki przewod +.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.