Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Niedawno kupiłem 316-tkę z małym (oryginalnym) przebiegiem i po usunięciu drobnych usterek (zbiorniczek płynu chłodniczego , końcówki stabilizatora,wymiana oleju) założyłem gaz i śmigam sobie zadowolony, lecz po zaglądnięciu tu na forum znowu dopadły mnie wyrzuty- może pownienem coś wymienić , profilaktycznie na coś zwrócić uwagę- naczytałem się tu o "odmie" co kolwiek to znaczy i o jej regularnej wymianie.Póki się nic nie dzieje i może nie ma sensu wymieniać coś na zapas...W lipcu planuję jakąś dłuższą trasę ok 2,5 tys. więc może warto na coś zwrócić uwagę.

Z góry dziękuje za informacje na co zwrócić uwagę,

 

pozdrawiam

Edytowane przez oktoberfest
Opublikowano

Jeśli nie masz chwilowego spadku obrotów po uruchomieniu silnika, lub ogólnie falowania, lub syczenia powietrza po wyłączeniu silnika to wszystko jest ok.

Odma, separator oleju, zawór odpowietrzenia skrzyni jak zwał tak zwał, to element 1. Czasami podobne efekty może powodować przerwany/zsunięty wąż odmy nr3

Do wszystkiego możesz się łatwo dobrać zdejmując obudowę filtra kabinowego.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.