Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, moze ktoś miał podobny problem.

Rano kiedy samochod jest zimny odpalam i jeżdzę bez problemu, ale jak silnik sie rozgrzeje to przy 2tys obrotów jest straszne buczenie, dobiega z okolicy pedalow, przy wciśniętym sprzęgle buczenie zanika.

Bylem juz u dwóch mechaników i nikt nie moze dojść do tego...

Obawiam sie ze chyba trzeba bedzie jechac do ASO, im na pewno bedzie sie chciało szukać... Tylko ceny maja z kosmosu.

 

Moze ktos miał podobny problem...

 

Wrzucam link do filmu

 

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to chyba przez te sandaly.. sprobuj zmienic i powiedz czy pomoglo ;)

 

 

oczywiscie taki zarcik na rozluznienie sytuacji ;)

Opublikowano

hey,

 

jeden kolega z forum, nick Marcin, pisał, że też mu buczy przy 2 tys. i winił za to rozrząd - zmienił go i ponoć przestało. Tylko nie wiem czy dźwięk ten sam co u Ciebie. Napisze mu żeby zerknął do Twojego wątku, może się coś wyjaśni.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

Panowie mam to samo . Po wymianie rozrządu dalej nic się nie zmieniło . Juz kilka osób na forum mówi o tym . Co to może być ? Na zimnym jest ok im bardzo rozgrzany i ciepło na dworze tym bardziej buczy .

 

p.s

mam zrobiony rozrząd, 2- mas , sprzęgło i poduszki pod silnikiem . Może to coś z wydechem dpf ?

Opublikowano

Dokładnie, im cieplejszy silnik tym jest gorzej, w zimę mi to nie przeszkadzało bo występowało sporadycznie, ale teraz praktycznie przy każdej jeździe mnie to wkur... ;)

 

Wq mnie jest to problem z czyms co po rozgrzaniu ( rozciagnieciu, powiększeniu objętości od ciepła) obija o cos innego.

Musze znalezc kogos komu bedzie sie chciało to szukać....

Wq mnie nie jest to usterka typowo mechaniczna, ale moge sie mylić.

Opublikowano

witam

ja też mam 2010r. i mam podobne objawy , gdybyś rozwiązał ten problem to opisz rozwiązanie ,bo ja też szukałem i nic

pozdrawiam

Opublikowano

moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

Wątpię . Ostatnio leciałem autostrada , prawie 200 km/h przez 100 km . Po wjechaniu do miasta buczenie jak na filmie powyżej . Ogólnie robię dużo tras i faktycznie dziwne jest że raz zrobię 200 km i nie ma buczenia a raz po 50 km zaczyna ....

Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?
Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?

 

nie sprawdzałem nic na kompie . no ale chyba się wybiorę ..

Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?

jeżeli masz start stop i samochód gaśnie przy zatrzymaniu to termostat i czujniki masz sprawne bo gdyby coś nie grało to funkcja st-stop nie zadziała

też mam to zjawisko i jestem ciekaw kto znajdzie odpowiedz na nie

Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?

jeżeli masz start stop i samochód gaśnie przy zatrzymaniu to termostat i czujniki masz sprawne bo gdyby coś nie grało to funkcja st-stop nie zadziała

też mam to zjawisko i jestem ciekaw kto znajdzie odpowiedz na nie

 

 

Wyłączyłem w kompie start stop - ale przed dezaktywacja działał bez problemu . Jakby to się działo cały czas to nie ma problemu . rozbierasz dół samochodu i słuchasz gdzie buczy. A tu raz buczy konkretnie a raz w ogóle . Widzę ze dużo osób potwierdza to samo w swoich samochodach .

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

To nie jest chyba dpf bo robiłem trasy po autostradach i nic nie pomaga niestety.

 

Widze ze nie tylko ja mam taki problem... Ciekawe czy w ASO bmw cos wiedza na ten temat, skoro my mamy z tym problem to prawdopodobnie inni tez....

Ogolnie to juz mam dosc tego buczenia, irytuje mnie to bo juz przy każdej jeździe slychac

Opublikowano
Znalazłem na yt taki filmik

http://youtu.be/LFlsJ92z5a4

Przeczytaj szczególnie opis do niego - może coś pomoże.

 

No mam dokładnie jak na filmiku . Koleś pisze że dźwięk zaczął się od 50 tyś km i staje się coraz głośniejszy . Serwis BMW nie potrafił tego zdiagnozować . 10 miesięcy później zaobserwował stratę mocy i BMW wymieniło mu wtryskiwacze na gwarancji . No ale to chyba nic nie zmieniło .

 

Jakiś koleś w komentarzu pisze o gumowych podporach silnika , ale przez film nie da rady dokładnie zdiagnozować .

 

Także dalej jesteśmy w dupie . Kurde nie ma nikogo na forum kto się z tym uporał ??

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

To nie jest chyba dpf bo robiłem trasy po autostradach i nic nie pomaga niestety.

 

Widze ze nie tylko ja mam taki problem... Ciekawe czy w ASO bmw cos wiedza na ten temat, skoro my mamy z tym problem to prawdopodobnie inni tez....

Ogolnie to juz mam dosc tego buczenia, irytuje mnie to bo juz przy każdej jeździe slychac

 

To jak u Ciebie prawie zawsze słychać to jedz do jakiegoś mechanika który robi bmw rozbierzcie dół samochodu i słuchajcie ...Ja bym tak zrobił ale u mnie ostatnio rzadko buczy :/ W krk polecam pimautoserwis

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

To nie jest chyba dpf bo robiłem trasy po autostradach i nic nie pomaga niestety.

 

Widze ze nie tylko ja mam taki problem... Ciekawe czy w ASO bmw cos wiedza na ten temat, skoro my mamy z tym problem to prawdopodobnie inni tez....

Ogolnie to juz mam dosc tego buczenia, irytuje mnie to bo juz przy każdej jeździe slychac

 

To jak u Ciebie prawie zawsze słychać to jedz do jakiegoś mechanika który robi bmw rozbierzcie dół samochodu i słuchajcie ...Ja bym tak zrobił ale u mnie ostatnio rzadko buczy :/ W krk polecam pimautoserwis

 

Tak tez juz zrobilem, ale szukanie bez skutku niestety, doprawdy bylem u jednego mechanika, szukał szukał i nic... Nie wiem moze mu sie nie chciało dalej szukać.

Sam tez nasluchiwalem stetoskopem itp i nic, cholera wie gdzie to jest

Opublikowano
Nie do wiary . Może trzeba faktycznie dać do ASO i niech szukają . Zapłacić 500 pln za diagnozę i nie odebrać samochodu do momentu jak powiedzą co konkretnie .
Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?
Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?

 

 

Chyba mało prawdopodobne . Wtedy raczej by buczało cały czas ...

Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?

U mnie wpadała w rezonans przy ok 2krpm i tak do pk 2,5krpm ale tylko podczas jazdy, na postoju nic się nie działo. Wymontowałem ją i owinąłem taśmą izolacyjną dwa króćce pokrywy, które wchodzą w gniazda z gumowymi wkładkami tej części osłony pod podszybiem. I przestało. Sprawdź jeszcze, czy podczas wsuwania pokrywy silnika nie podwija się jej gąbka.

-------------------

Artur

Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?

U mnie wpadała w rezonans przy ok 2krpm i tak do pk 2,5krpm ale tylko podczas jazdy, na postoju nic się nie działo. Wymontowałem ją i owinąłem taśmą izolacyjną dwa króćce pokrywy, które wchodzą w gniazda z gumowymi wkładkami tej części osłony pod podszybiem. I przestało. Sprawdź jeszcze, czy podczas wsuwania pokrywy silnika nie podwija się jej gąbka.

 

Dzieki za radę, ale jeździłem bez pokrywy i dalej buczalo wiec to cos innego.

Opublikowano
Wydaje mi się że to faktycznie coś z wypalaniem DPF . Dziś jechałem w trasie 250 km . Silnik chodził idealnie nic nie buczało . Dawałem ostro w palnik . Raz buczy raz nie i nie ma reguły . Tak jakby coś tym sterowało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.