Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam takie szybkie pytanko ponieważ potrzebuje potwierdzić przypuszczenia walniętej przepływki.

 

Objawy - Ato jedzie jakby na połowie gwizdka - ekonomizer dobija przy bucie w podłodze maks na 3 biegu do 15 litrów , na 4 i wyżej do góra 10-12 litrów , Turbo słychać że gwizda ale pół tonu ciszej niż zwykle. Auto nic nie kopci, brzmi normalnie. Stawiam na przepływkę ponieważ już wcześniej fiksowała i nie równo przyspieszał od czasu do czasu, później się uspokoiła na jakiś miesiąc dwa i nagle dziś rano odpaliłem wyjeżdżam na trasę do pracy i jak by z 50 KM straciła.

Opublikowano

Może to być przepływka, ale nie musi, musisz sprawdzić komputerem, równie dobrze geometria turba mogła stanąć.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Dzięki ta geometria faktycznie tez może też mieć jakiś wpływ , a jest może ktoś w okolicy centrum polski kto mógłby mi podpiąć i sprawdzić gdzie faktycznie leży problem ?

 

Jestem z Kłodawy - 20 km do Koła , 30 do Kutna, 50 do Konina :) Dokładnie sam środek polski.

 

Z góry dzieki za pomoc, chciałbym to jak najszybciej naprawić bo psychicznie siadam jak z autem coś nie gra i nie daje mi to spokoju :)

Opublikowano

Naprawdę nie ma nikogo w centrum kto mógł by mi pomóc sprawdzić czy to przepływka czy geometria turbo padła ? :(

 

Dziś kolejny dzień testów podczas jazdy do pracy - podczas wciskania gazu w ziemie nie jestem w stanie przejsc na ekonomizerze dalej niż 12 litrów na 4-5-6 biegu :( gdy juz tak go ciągne i ciągne to w oklicach 3 tys obrotów coś tam próbuje popuszczać i ekonomizer podnosi się w okolice 15-16 ale buja i czuć chwile poprawy ciągu ale nie równo, chwilkę coś go odblokuje i znów coś blokuje, turbo za oknem gwizda normalnie, gdy próbowałem przyspieszać z małych obrotów to w okolicach 1800 obr gdy zazwyczaj pojawiało się przejście i nagła bomba teraz czuć zamulenie i bomby brak :( idzie praktycznie równo na pół gwizdka z ekonomizerem na 12 litrów jak by coś blokowało :( Już myślałem że to jakiś tryb awaryjny sie może właczył ale znów jak w wyższych obrotach czuś że coś przepuszcza i silnik aż chciałby się wyrwać ostro do przodu tylko ewidentnie coś go trzyma w ryzach to chyba nie to :(

Opublikowano
Twoja turbina jest sterowana elektronicznie więc jest bardzo małe prawdopodobieństwo aby zmienna geometria stanęła, to nie tdi. Możesz mieć problem właśnie z tym sterowaniem, albo z ta przepływką skoro wcześniej dawała już znać.
Opublikowano

Okey, właśnie chciałbym się podpiąć pod komputer i szukam kogoś z centrum kto mógłby mi podpiąć autko i sprawdzić ale widzę że ciężko będzie kogoś w moim rejonie znaleźć bo cisza narazie :(

 

Dpf mam ale nigdy w życiu nie dawał o sobie znać, myślę że nadal jest ok, jeżdże głownie trasy do pracy więc ma u mnie dobrze , ta zmiana nastąpiła z nienacka po nocy rano odpalam i tak oto jest jak jest.

 

Przepływka szalała już dawno , gdy byłem na wizycie pod kompem wyskakiwały błędy że nie trzyma parametrów , ale jakieś dwa miesiace temu się uspokoiła i auto normalnie jeździło i tak przed wczoraj nagła zmiana

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bedziesz podpinal pod kompa to sprawdz stan dpf,to ze robisz trasy nieznaczy ze masz dpf w dobrej kondycji.
Opublikowano
Sprawdze sprawdze tylko kurcze nie wiem czy to możłiwe żeby on nie dał wczoesniej jakiego kolwiek znaku przymulenia , auto przed wstawieniem do garażu szło aż miło , a rano kicha :( No ale nic musze znaleśc kogoś z komputerem bo sam nie posiadam i też zbytnio się nie znam na diagnostyce więc czekam cierpliwie może ktoś się odezwie w pobliżu.
Opublikowano

Odlacz przewod od przeplywki.

Jesli samochod bedzie jezdzil lepiej to masz uwalona przeplywke.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odlacz przewod od przeplywki.

Jesli samochod bedzie jezdzil lepiej to masz uwalona przeplywke.

Mozesz texz podmienci od znajomego.

Opublikowano

A mógłby mi ktoś strzelić fotkę gdzie ten Przepływomierz się znajduje i który to przewód wypiąć ?

 

Nigdy nic nie grzebałem przy silniku i nie za bardzo wiem gdzie tego szukać a nie chce nic zepsuć. Rozumiem że jak ją odepnę to autko powinno już normalnie śmigać jeśli to faktycznie ona jest winna ?

Opublikowano

Zaraz za filtrem powietrza.

 

http://i1140.photobucket.com/albums/n577/jkas1984/bmw/IMG_0028.jpg

 

Rozumiem że jak ją odepnę to autko powinno już normalnie śmigać jeśli to faktycznie ona jest winna ?

 

Tak byc powinno.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Wczoraj wypiąłem tą wtyczkę od przepływki i praktycznie silnik pracuje bez zmian czyli objawy nie ustąpiły :(

 

Gdyby to sterowanie turbo rzeczywiście padło to drogi koszt naprawy jest i czy można to precyzyjnie później poustawiać jak się wymieni na nowe ?

 

Powinno na komputerze wyrzucić jeśli coś w sterowaniu będzie nie tak ?

Opublikowano

Witam,

 

Odświeżam temat , wkońcu udało mi się podpiąć pod kompa i przeskanowałem auto:

 

Może teraz ktoś mógłby mi pomóc w czym tkwi problem na podstawie kodów błędów jakie wyszły

 

http://static.pokazywarka.pl/i/2979832/890781/bledy-moje-bmw.jpg

 

Z góry dziękuje za pomoc , bardzo mi zależy na odzyskaniu mocy , Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.