Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://www.autoscout24.de/details.aspx?smid=CoCo-SM-TL-S&id=246236448

 

Wiem, że mało zdjęć i za małych rozmiarów, ale może ktoś nawet z takich dostrzega jakieś "za" lub "przeciw"? Będę oglądał ją w czwartek rano. Wiem, że cena jest wysoka, ale czy całkiem z kosmosu czy warta zapłacenia, jeśli samochód nie będzie miał żadnych wad? Podobno jest całkowicie bezwypadkowy i wszędzie ma oryginalny lakier.

 

Data for vehicle identification number: WBAHC11050BC72742

Model description: 525I

Market: Europa

Type: HC11

E-Code: E34

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: M20 - 2,50l (125kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Luxorbeige Metallic (219)

Upholstery: (7273)

Production date: 13.09.1989

Assembled in: Dingolfing

 

Code

Sonderausstattung

Optional Equipment

 

S209A

Sperrdifferenzial Differential lock 25%

S285A

BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling

S314A

Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated

S401A

Schiebehebedach elektrisch Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S410A

Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S464A

Skisack Ski bag

S510A

Leuchtweitenregulierung Headlight aim control

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S562A

Leseleuchte Reading light

S570A

Stärkere Stromversorgung Reinforced power supply

S687A

Radiovorbereitung Radio preparation

L804A

Länderausführung Schweiz National version Commonwealth

Edytowane przez O.G.
Opublikowano

Popraw link bo nie działa.

O ile dobrze pamiętam, auto kosztuje około 15kPLN. Jak prawdą jest wszystko co tam było w opisie to warto. Kiedyś kiedyś miałem 525i 170km - baaaaardzo fajne auto:)

Chore koszty to akcyza jaka Cię czeka :/

 

Edit:

VIN po naszemu:

Art. Wartość

Numer podwozia WBAHC11050BC72742

Kod typu HC11

Typ 525I (EUR)

Typoszereg E E34 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M20

Pojemność skokowa 2.50

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor LUXORBEIGE METALLIC (219)

Tapicerka (7273)

Data prod. 1989-09-13

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału

S285A LM RAEDER/BMW STYLING Obr. BMW, st. le. BMW Styling

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S464A SKISACK Worek na narty

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S562A KARTENLESELEUCHTE Lampka do czytania

S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Silniejsze zasilanie prądem

S687A RADIOVORBEREITUNG Instalacja radiowa

L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Szwajcaria

Opublikowano

http://www.autoscout24.de/details.aspx?smid=CoCo-SM-TL-S&id=246236448

 

fajne auto jak na klasyka,widać ładny stan i utrzymany

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
ja tam widzę tylko, że boczki z tyłu odchodzą :D

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Opublikowano
Popraw link bo nie działa.

O ile dobrze pamiętam, auto kosztuje około 15kPLN. Jak prawdą jest wszystko co tam było w opisie to warto. Kiedyś kiedyś miałem 525i 170km - baaaaardzo fajne auto:)

Chore koszty to akcyza jaka Cię czeka :/

 

Akcyza niestety boli. Sumarycznie wyjdzie jakieś 22 kzł. Wiadomo, że to sporo, jak na E34. Ale czy za dużo? W jakich cenach sprzedają się najlepsze egzemplarze w obrębie Polski?

Opublikowano
Popraw link bo nie działa.

O ile dobrze pamiętam, auto kosztuje około 15kPLN. Jak prawdą jest wszystko co tam było w opisie to warto. Kiedyś kiedyś miałem 525i 170km - baaaaardzo fajne auto:)

Chore koszty to akcyza jaka Cię czeka :/

 

Akcyza niestety boli. Sumarycznie wyjdzie jakieś 22 kzł. Wiadomo, że to sporo, jak na E34. Ale czy za dużo? W jakich cenach sprzedają się najlepsze egzemplarze w obrębie Polski?

 

Nie wiem po ile 525 ,ale 540 manual w oryginale można sprzedać za 30 tyś zł.

 

Ta 525 z Twojego linku ma kilka lekko odstających elementów ale pewnie nie jest to efekt powypadkowej przeszłości.

Nie ma asc za to jest fabryczna szpera. To jest dobra rzecz.

Opublikowano

Akcyza niestety boli. Sumarycznie wyjdzie jakieś 22 kzł. Wiadomo, że to sporo, jak na E34. Ale czy za dużo? W jakich cenach sprzedają się najlepsze egzemplarze w obrębie Polski?

 

Takich aut w PL nie ma. Na innym forum była srebrna 525i 192KM i jakis czas temu sprzedający chciał za nią chyba 16kPLN, z tym że przelot coś pod +250tkm.

 

Na allegro jedynie do porównania coś takiego:

http://allegro.pl/bmw-e34-525i-super-stan-i4256303140.html

 

i 535i, ale w DE cena analogicznej sztuki jest sporo wyższa (odrzucam oczywiście najtańsze oferty):

BMW 535i WBAHD210502896721

535i przebieg do 200tkm - mobile.eu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akcyza niestety boli. Sumarycznie wyjdzie jakieś 22 kzł. Wiadomo, że to sporo, jak na E34. Ale czy za dużo? W jakich cenach sprzedają się najlepsze egzemplarze w obrębie Polski?

To niestety jest sporo jak za motor 12V , jeśli chcesz żeby to auto jakoś względnie trzymało cenę a przy okazji cieszyło Twoje oko latami to e34 musi mieć to coś, tym czymś może być V8 plus manual albo oryginalny pakiet M, to mało wykonalne ale wlaśnie w tym jest istota posiadania auta niebanalnego, nie zrażaj się zbyt szybko, Ja swoje e30, e34 a teraz e32 V8 manual szukałem długimi miesiącami ale wiedziałem że jak ogłoszę to sprzedam w tej cenie jaką sobie zażyczę i zawsze tak było :D Dzisiaj na rynku jest z tym gorzej, dużo gorzej .

Opublikowano

Dziękuję za wszystkie rady.

Niestety zmarnowałem ze 2h w wiedeńskich korkach, żeby zobaczyć ten pojazd. Samochód rzeczywiście wygląda na bezwypadkowy. Tylko wygląda, bo nie chciało mi się nawet wyciągnąć czujnika. Okazało się, że jest od 3 lat wyrejestrowany. Widać, że stoi pod chmurą. Uszczelki wszystkie zmurszałe. Korozji nie widać, ale ma mnóstwo amatorskich zaprawek. Aż dziwnie dużo jak na taki przebieg. Z resztą nie wiem po co, to piszę, bo i tak nikt tam nie pojedzie, bo nie warto. Spodziewałem się perełki, a jest pośledni wóz z ceną z kosmosu.

Opublikowano

Okolice Wiednia wiec taki sam syf jak w Berlinie tam sie nie kupuje aut :duh: tam jeżdżą łowcy okazji którzy łykają od czarnych wykończone auta i u nad stawiają je na nogi twoje było trochę inne dlatego nic wcześniej niecpisalem .

 

Ja mysle ze takiego auta trzeba szukać w DE lub szwajcari.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.