Skocz do zawartości

F10 528i xDrive 07.2014


Rekomendowane odpowiedzi

Podoba mi się ! Widzę, że dostałeś go na Dunlopach Sport Maxx GT, to tak jak ja. Kolega odebrał na Michelinach Premacy HP ale wydaje mi się, że akurat ten Dunlop jest lepszy.

Miłej zabawy przez pierwszych kilka dni :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie,

 

wczoraj mykłem trasę 1100km głównie autostrada

średnia prędkość 112,5km/h

średnie spalanie 9,1l/100km

 

myślę że jak na docieranie to jest ok, poza tym jedzie pięknie.

 

pozdrawiam

 

Pięknie się prezentuje :wink: No właśnie Grzegorz jak to jest z tym ,,docieraniem'' tego silnika ?? Masz jakieś uwagi w instrukcji odnośnie pierwszych kilometrów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne, prawie jak mój muł :twisted: .

Kiedyś czytałem jak Niemcy masowo zajeżdżali nowe silniki benzynowe w BMW. Zaczęły brać olej, pojawiła się głośniejsza praca i kolejki do ASO. Powód okazał się prozaiczny, niektórzy przyzwyczajenia z używania diesla (wolne obroty!), przenosili na benzynkę. Katowali motorki na niskich obrotach i sporych obciążeniach. Powodowało to ścieranie tulei tłokowych i tłoków (jakieś naprężenia boczne czy coś innego ...) a w rezultacie rozszczelnianie.

Docieranie to chyba termin wychodzący z użycia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docieranie jak najbardziej, sama instrukcja o tym mówi. Jazda na wysokich obrotach w okresie kiedy ruchome elementy wzajemnie się docierają prowadzi do nadwyrężenia materiału i późniejszych uszkodzeń. Co do jazdy na wolnych obrotach i uszkodzeń tym spowodowanych to w trybie ECO Pro wszystkie benzyniaki z automatyczną skrzynią zostały by uszkodzone.

 

Cytat z instrukcji: "Wszystkie ruchome części muszą się do siebie wzajemnie dopasować.

Silnik i przekładnia tylnego mostu - do 2000km nie przekraczać obrotów powyżej 4500 i prędkości powyżej 160km/h"

 

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne, prawie jak mój muł :twisted: .

Kiedyś czytałem jak Niemcy masowo zajeżdżali nowe silniki benzynowe w BMW. Zaczęły brać olej, pojawiła się głośniejsza praca i kolejki do ASO. Powód okazał się prozaiczny, niektórzy przyzwyczajenia z używania diesla (wolne obroty!), przenosili na benzynkę. Katowali motorki na niskich obrotach i sporych obciążeniach. Powodowało to ścieranie tulei tłokowych i tłoków (jakieś naprężenia boczne czy coś innego ...) a w rezultacie rozszczelnianie.

Docieranie to chyba termin wychodzący z użycia...

 

No dobrze, ale przecież pewnie lwia część tych aut wyposażona jest na pewno w automatyczną skrzynię biegów... Więc jeśli chodzi o te wolne obroty to uważacie, że software w skrzyni biegów jest nieodpowiedni ?

Echhh, nie ma to jak R6...

 

 

F10 prześliczne !!! Piękny kolor i piękna skóra !

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docieranie jak najbardziej, sama instrukcja o tym mówi. Jazda na wysokich obrotach w okresie kiedy ruchome elementy wzajemnie się docierają prowadzi do nadwyrężenia materiału i późniejszych uszkodzeń. Co do jazdy na wolnych obrotach i uszkodzeń tym spowodowanych to w trybie ECO Pro wszystkie benzyniaki z automatyczną skrzynią zostały by uszkodzone.

 

Cytat z instrukcji: "Wszystkie ruchome części muszą się do siebie wzajemnie dopasować.

Silnik i przekładnia tylnego mostu - do 2000km nie przekraczać obrotów powyżej 4500 i prędkości powyżej 160km/h"

 

 

 

pozdrawiam

 

dzięki ,właśnie o to mi chodziło , w instrukcji AUDI ( silnik konkurencyjny 2.0TFSI) , z którym się właśnie żegnam na rzecz F10 mam jeszcze zapisy o zakazie ciągnięcia przyczep przez pierwsze 2000 km .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.