Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam od niedawna e60 535d, zauwazylem ze nawet jak auto nie jezdzi tylko zostaje przepalane to tez sie silnik szybko grzeje ze cala pokrywa na silnik i pas jest goracy. i z tlumika tez mocne cieplo daje. Bmw zostalo zakupie z chipem juz wiec czym moze byc tego powod? i tez wlasnie auto ciezko pali czasami az oswietlenie w aucie przygasa? ma przejechane 196 000km. Niby bo wymiane olejow i filtrow w BMW , na fakturze wszystko pisze, a olej sie wydaje zadki i czarny. Czy to normalne w tych silnikach? :mad2:
Opublikowano

Normalne jest to, że olej robi się praktycznie od razu czarny, bo tak ma być i oznacza to, że prawidłowo pracuje.

 

Co do grzania to nie wiem co masz na myśli/po jakim czasie itd. U mnie też jak się trochę nawet rozgrzeje to pokrywa i wszystko jest dosyć mocno gorące, ale to normalne. Sprawdz temp w ukrytym menu, obserwuj i jeśli nic się nie dzieje, to nie ma co szukać dziury tam gdzie jej nie ma.

Opublikowano

prrzejedz sie z 2km temperatura powinna sie wahac 87C- 92C 4 kreski jak patrzysz na zegar od obrotow silnika.

olej w silnikach benzynowych nie czarnieje

Opublikowano

U mnie motur grzeje się na tyle mocno, że zamocowana po lewej stronie (patrząc od frontu) syrena alarmu się nadtopiła. Na szczęście serwis autoalarmu przyjął reklamację bez zająknięcia i teraz jest już zamontowana za reflektorem po prawej. Dodam, że było to w zimie... Mam plan zapakować czujnik temperatury multimetru i zobaczyć jaka jest temperatura pod maską teraz (na zimnym i po jedzie), gdy słońce mocno operuje a powietrze ma 30'C :)

Zresztą - każdego ranka mam na masce świeże ślady kocich łapek... sierściuchy grzać się przychodzą !

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cos kolego nie tak z twoim samochodem, ja robie trase 500km i jak otworze maske jest chlodniutko, juz myslalem zeby tam lody przewozic. W kazdym E60 jest lodowka silnika co by sie nie spocil jak go cisniesz. Moze Ci wysiadla ta lodowka :duh:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano (edytowane)

:twisted2:

M-Power Royal Air Force Force: nie martw się - jest ok :)

Chyba, że ma to miejsce kilka(naście) godzin po wyłączeniu silnika.

Twój silnik emituje w postaci ciepła do 250KW. W szczytowym momencie to średnio jakieś 30-40 grzejników elektrycznych po 2.5 KW schowanych pod maską (ok - wiem - duża część ciepła ucieka w spalinach - dlatego 40 a nie 100). Mają prawo rozgrzać pokrywę :)

Ogólnie - twój silnik to niezła grzałka.

 

P.S.

RAF ma głęboko zakorzenioną niechęć do silników BMW, szczególnie BMW 801 :silenced: Może to coś z tym związanego? :think: ;)

Edytowane przez Dasonen
Opublikowano
:twisted2:

M-Power Royal Air Force Force: nie martw się - jest ok :)

Chyba, że ma to miejsce kilka(naście) godzin po wyłączeniu silnika.

Twój silnik emituje w postaci ciepła do 250KW. W szczytowym momencie to średnio jakieś 30-40 grzejników elektrycznych po 2.5 KW schowanych pod maską (ok - wiem - duża część ciepła ucieka w spalinach - dlatego 40 a nie 100). Mają prawo rozgrzać pokrywę :)

Ogólnie - twój silnik to niezła grzałka.

 

 

Wielkie dzieki, bo niedlugo na Polske sie wybieram, a jakies 1800km mnie czeka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież na dodatek cały przód jest aluminiowy(aluminium bardzo dobrze przewodzi ciepło) i to potęguje odczucie gorąca.

U mnie jest to samo,nie bardzo można się dotknąć do przedniego pasa pod maską a wszystko działa jak należy :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.