Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam znów problem z moim 330d :/ pękła mi sprężyna z tyłu więc jak już się tak stało postanowiłem zmienić wszystkie 4 do tego doszła zmiana amortyzatorów z przodu i dwóch końcówek drążka.

Po zmianie auto stało bardzo krzywo prawa tylna strona była podniesiona wysoko dosyć po przejechaniu trasy 1500km auto jakby trochę opadło z tej prawej i niby się wyrównało ale nie do końca tak jak powinno nadal jedna strona jest wyżej do tego wszystkiego jeszcze kierownica jest krzywo pewnie przez tą wymianę drążków czy jak ? Ma ktoś jakieś pomysły co robić z tym wszystkim ? A może ktoś miał taki przypadek? Szukałem dosyć dużo na forum ale nikt nic konkretnego nie napisał ;/

Opublikowano
Nie napisałeś czy chodzi o przód, czy o tył, a może o całą stronę. Może ktoś pomylił sprężyny i jedną masz od sedana drugą od touring'a.
Opublikowano

kierownica krzywo- źle ustawione końcówki -zbieżność

różnica w wysokości tył- źle zamontowana sprężyna- sprężyna siedzi na wypustkach pewnie nie wskoczyła do końca

ale to tylko moje sugestie to może być sto rzeczy

Opublikowano
Krzywo z tyłu jest a niestety nic nie mogę zrobić bo auto było robione w Polsce i Aktualnie jest w Niemczech więc muszę to sam ogarnąć w Sobotę się wezmę za to spróbuję coś zdziałać a sprężyny na pewno do sedana sprawdzałem ich wysokość i były identyczne jak poprzednie
Opublikowano
kierownica krzywo- źle ustawione końcówki -zbieżność

różnica w wysokości tył- źle zamontowana sprężyna- sprężyna siedzi na wypustkach pewnie nie wskoczyła do końca

ale to tylko moje sugestie to może być sto rzeczy

 

Z tą zbieżnością jest dziwnie bo kiedyś wymieniłem cały przód znaczy się wahacze i końcówki zbieżność była ustawiana i było tak że kierownica była normalnie ale delikatnie ściągało w lewo a teraz po tej zmianie jest tak że auto jedzie idealnie prosto ale kierownica jest skrzywiona ;/

Opublikowano
Nie da się chyba, źle zamontować sprężyn "nie na wypustkach" trzeba by być niezłym artystom. A jeśli już to sama by w skoczyła na odpowiednie miejsce, jeśli nie to w ogóle byłby klops :duh:
Opublikowano
Ogólnie to wydaje mi się że auto stoi wyżej ;/ Czy to kwestia ułożenia się ? Po jakimś czasie to przejdzie ? Każdy tak ma przy nowych sprężynach ?
Opublikowano
ja mam nowe amory z przodu i z tyłu sachsa a sprężyny nawet nie wiem z jakiej firmy ale nie były te najtańsze,no i trudno na razie nic nie będę z tym robił poczekam tylko ta krzywa kierownica mnie denerwuje a jak myślicie jeżeli z jeden strony odkręcę końcówkę drążka o jeden zwój a z drugiej przykręcę to zbieżność już będzie nie ta ?
Opublikowano

Może te sprężyny "no name" są powodem. i może być jak pisałem wcześniej. Ja z miesiąc temu założyłem KYB po 110 zł i auto stoi równo.

Jak pokręcisz końcówka mi to na pewno zmienisz zbieżność.

Opublikowano

kamilandone nie lepiej kierownice ściągnąć i ustawić prosto.

Każda twoja ingerencja ustawiania w zawieszeniu zmieni zbieżność.

Opublikowano
W sobotę będę miał rachunek to się dowiem co to za firma ale tak jak mówię nie była to jakaś taniocha trudno pojeżdżę może się ułoży jak nie to będę się martwić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.