Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedne z pierwszych filmików pokazujących wspaniałe osiągi nowej M3 :

 

 

 

Ciekawe kiedy pojawi się nowe M3/4 na forum :) .

 

Odpycha się nieźle, widać, że moment obrotowy pcha niemiłosiernie na 1, 2 i 3 a potem kiedy liczy się głownie moc maksymalna nie jest chyba dużo szybciej niż w E90 :

 

 

Opublikowano

No dokładnie wystarczy przesunąć pare tematów w dół ..... I tam jest wszystko

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano
konkretny :shock: Kiedys jak zarobie to sobie taki kupie :D :cry2:
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Odpycha się nieźle, widać, że moment obrotowy pcha niemiłosiernie na 1, 2 i 3 a potem kiedy liczy się głownie moc maksymalna nie jest chyba dużo szybciej niż w E90 :

Jakoś nie zauważyłem by korzystał na 2 i 3 biegu z obrotow gdzie jest maksymalny moment...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W porównaniu do E90 nowe M3/M4 to ekologiczne auto :wink:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zobaczymy jak będzie naprawdę ze spalaniem, teoretycznie powinno być lepiej bo R6 vs V8, ale jest jeszcze zasada turbo żyje turbo pije :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
podobno stokowy wydech brzmi w realu jak odkurzacz
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Coś zaczyna się dziać :)

 

http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1015151

 

GSR Autosport in conjunction with our Technicial Partners Jailbreak Tuning are proud to offer the very first ECU flash for the 2015 BMW M4. Results yielded +50whp +50wtq mid range on 91 Octane!!
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Moje wrażenia po jeździe M4 F82

 

Wygląd to kwestia gustu. Mnie się auto podoba, jest bardzo agresywne, zarówno przód jak i tył.

Do zmiany lampy z tyłu. Ale to pewnie wejdzie po lifcie.

 

Środek ze smakiem, ładny, generalnie fajne materiały.

Dla mnie minus brak wysuwanego podparcia pod udo i podajnika pasów. Niby szukali wszędzie oszczędności w masie i stąd ich brak, a maska jest stalowa !?Tak więc nie trzyma to się całości.

Słabej jakości jest uchwyt do składania fotela i przycisk do jego przesuwania np. przez osobę siedzącą z tyłu.

 

Kierownica fajna, łopatki dłuższe niż w E92 i wygodniejsze. Sama deska wymaga przyzwyczajenia.

Sygnalizator zmiany biegów na obrotomierzu działa cały czas, nie tak jak w E92 że jest procedura jego uruchomienia.

 

Cała reszta jak w każdej nowej F jak się to zamówi, HUD wszelakie sygnalizatory itp. itd.

Muzy HK, nie sprawdzałem bo to mnie najmniej interesowało.

 

Silnik

 

Auto czekało na mnie zimne tak jak chciałem. Po uruchomieniu dźwięk na zewnątrz jest lepszy niż na filmikach YTB. Widać że BMW dużo pracowało nad ich dopracowaniem. Cudów nie ma, dźwięk co oczywiste, ma więcej wspólnego z podobnym w 335 czy 435i. Jest może bardziej chrapliwy. W trybie sport z pominięciem ostatniego tłumika po dodaniu gazu jest już dość głośno.

W środku na postoju nie jest ten dźwięk mocno słyszalny. W środku słychać dźwięki z samego silnika. Tak jakby sama kabina była słabo odizolowana od komory silnika.

 

W trakcie jazdy hałas w środku, jest jak na fabryczny wydech jest dość wysoki i na moje ucho nie jest wcale przyjemny. I tu znów hałas idzie z przodu a nie z wydechu, co by świadczyło o słabej, być może celowej, izolacji.

 

Osiągi. Tu spodziewałem się przepaści względem S65, ale jej nie było.

W trybie komfort gaz jest bardzo leniwy i silnik bardzo tępo reaguje na jego dodawanie.

W trybie sport (najwyższy jaki mogłem włączyć, BMW nie pozwala na więcej) jest już lepiej, ale szału nie ma. Reakcja na gaz w 92 jest szybsza. Moje wrażenie było takie że auto idzie podobnie jak E92 choć papier mówi co innego.

 

Nie czuć tego większego momentu obrotowego. DKG podobnie jak w E92 działa wyśmienicie. Nowa M3/4 ma w końcu porządne hamulce, ale nie miałem okazji ich sprawdzić. W testowym aucie były standardowe, stalowe tarcze.

 

Nie czuje różnicy w układzie kierowniczym. Teraz jest elektryczny, ale działa bardzo dobrze.

 

Moja jazda trwała może 30 minut albo mniej. To mało czasu żeby się przekonać do auta. W M3 E92 zakochałem się od pierwszego wejrzenia a tu muszą być kolejne randki. Nowa M3/4 może szybciej przekona do siebie posiadaczy M3 E46 i każdego kto ma uturbioną benzynę N54/55.

 

Generalnie wróciłem do swojej M3 z przeświadczeniem, że stare M3 nadal jest świetne. Ale zmiana warty już jest zasygnalizowana.

Aha spalanie: Auto testowe czyli butowane na krótkich odcinkach a wynik 14 l. Jeżdżąc spokojnie po mieście z łatwością można się zmieścić w 10l. Ale czy w M ktoś tak bardzo liczy się ze spalaniem ?!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.. to szkoda iz nie miales wybranej opcji SPORT + oraz Skrzynia S3 i DSC OFFlub Sport - roznica pomiedzy tym co miales a tym co ci pisze JEST OGROMNA :twisted: . to jak miec 350KM vs 431KM
Opublikowano

To ciekawe co piszesz. Pan z ASO twierdził że w trybie sport plus jedyna różnica do sport to wyłączenie częściowe trakcji a nie przyrost mocy tzn. zmiana charakterystyki pracy silnika.

 

Tak czy inaczej BMW po rozbiciu dwóch testówek w Polsce, ponoć zakazało włączania sport+, a o wyłączeniu całkowitym DSC nie ma w ogóle mowy.

Opublikowano
.. to szkoda iz nie miales wybranej opcji SPORT + oraz Skrzynia S3 i DSC OFFlub Sport - roznica pomiedzy tym co miales a tym co ci pisze JEST OGROMNA :twisted: . to jak miec 350KM vs 431KM

 

Dokładnie! :D Elektronika w F8X jest mocno zaawansowana. Tryb „standardowy” to zwyczajny dupowóz. Adrenalina rozpoczyna się przy właściwych nastawach elektroniki :twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ciekawe co piszesz. Pan z ASO twierdził że w trybie sport plus jedyna różnica do sport to wyłączenie częściowe trakcji a nie przyrost mocy tzn. zmiana charakterystyki pracy silnika.

 

Tak czy inaczej BMW po rozbiciu dwóch testówek w Polsce, ponoć zakazało włączania sport+, a o wyłączeniu całkowitym DSC nie ma w ogóle mowy.

 

 

.. a pan z ASO nie mowil - nie dotykaj bo ubrudzisz ??? Bzdury totalne to co ci mowil - wlaczajac sport+ nie wylacza sie nic z elektroniki typu DSC ESP itp.

 

.... gdzie rozbili te M3/4 - jak pytalem sie gdzie mozna przed zakupem zobaczyc auto M3/4 w PL salonie to otrzymalem FUS no i Bawaria ale Katowice ( i tam chyba byles - ale dali ci pomacac? :norty: :)....)

 

Prawdziwa zabawa zaczyna sie od:

 

Ustawienia wszystkona sport+ oraz skrzynia D3

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20140829_070456_zps2fe2bc82.jpg

 

Lub wszystko w manual, wylaczenie elektroniki i oczywiscie sport +

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20140829_081044_zps30907c3e.jpg

 

 

to co miales w M4 na ustawieniach to jak w f30 335xd na wlaczonym trybie ECO lub comfort, majac wlaczone to co wyzej opisalem zapominasz jaki jest silnik glosny czy jaki jest komfort bo czas ci tak szybko ucieka ze nie wiesz co jest grane ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...przy ustawieniu tzw. Manual zmienia sie uklad chlodniczy silnika, wentylator chlodnicy pracuje caly czas mimo iż silnik jest zimny, obroty mozna krecic wyzej, reakcja skrzyni biegow jest typ sport mega szybkie, elektronika prawie wylaczona nawet sterowanie klimatyzacja jest spowolniona, ....tak zauważyłem porostu auto jest przygotowana na max i albo jedziesz lub giniesz. :)
Opublikowano

ja tam nie wiem jak jest w F80 ale w E92, jak sie jedzie na MDrive i ma sie pedal gazu w podlodze a jak sie jedzie "comfort" i tez sie ma gaz w podlodze to kompletnie nic to nie zmienia.

te wszystkie "sport, sport+ bla bla bla" to tylko reakcja na gaz i moze pare innych pierdow.

 

Jasons jestem w sumie zaskoczony opinia, ale fajnie ze prawdziwa ;)

 

Maja przypominam ze czekamy na pomiary ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pewnie w serii M jest calkiem inaczej ale u mnie jedyna roznica pomiedzy SPORT a SPORT+ jest to ze w tym drugim trybie jest wylaczona kontrola uslizgu kol (ESP wciaz nie pozwala na latanie bokiem). Reakcja na gaz i uklad kierowniczy zmienia sie tylko pomiedzy eco-pro, comfort i sport.
Opublikowano
Nie zauważyłem wyższych obrotów. Robiłem testy z na różnych prędkościach z ustawionym tempomatem. Jedyna różnica to wyłączenie kontroli trakcji w Sport+.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.