Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy proszę o pomoc tylko bez nabijania dzisiaj jak was prosze

 

Założyłem 1 mc temu nowy wentylator nadmuchu od klimatyzacji ten w podszybiu BEHR i teraz tak kupiłem go nowego za 262zł ale z vinu wychodzi,że taki wentylator jest do aut z kierownicą po prawej stronie ale pasuje idelanie i tak

 

od momentu jego zamocowania gdy powiedzmy skala jest od 1 do 10 siły nadmuchu i jak dam nawet na 9 cisza nic ale jak tylko o jeden stopień na full tak betoniarka się włącza pod kokpitem koło szyby(siedząć w środku) co się dzieje?? dodam panel klimatyzacj 100% sprawny,jeż nowy BEHR co jest grane

 

tak buczy niemiłośiernie a jak da się o kreskę niżej cisza tylko na ostatniej buczy jak by coś się uruchomiło...

 

i nie wiem kupić jakąś używkę z allegro ale już od e46 europejskiej wersji?

Opublikowano
Ta betoniarka, to znak od boga - kilka razy CI mówiłem - zalej betonem i będziesz miał spokój. I my też.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Zobacz do instrukcji , ten ostatni stopień do turbo,lepiej go nie włączaj, czyli to tak ma być.

Masz uszy nadwrażliwe, wcale bym się nie zdziwił jak byś był muzykiem i może to by było dla Ciebie lepiej bo wszyscy by głową z politowaniem kiwali i by rozumieli czemu takie zadajesz pytania.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano (edytowane)
Jeżeli włącza się betoniarka znaczy to że silnik nie wyrabia, bliżej łożyska... Dobrym rozwiązaniem było by nie katowanie go na maksymalnych obrotach. Chciał byś sam tak kręcić paluszkiem, ten wentylatorek bez chwili odpoczynku? Do wyboru masz dwie opcje. Wymiana samego silnika, jeżeli to on wyje, lub wczucie się w jego rolę i nie katowanie go. Edytowane przez SilverRanger
Opublikowano
Zobacz do instrukcji , ten ostatni stopień do turbo,lepiej go nie włączaj, czyli to tak ma być.

Masz uszy nadwrażliwe, wcale bym się nie zdziwił jak byś był muzykiem i może to by było dla Ciebie lepiej bo wszyscy by głową z politowaniem kiwali i by rozumieli czemu takie zadajesz pytania.

 

 

ale ja poważnie mówię na starym wentylatorze co się popsuł TEGO NIE BYLO mowa cały czas o tym w PODSZYBIU

 

po prostu jak daję nawet na przedostatnią kreskę to jest okej ale jak dam tylko na ostatnią to się jechać nie da tak buczy i dzwiek idzie z pod kokpitu koło szyby no jak betoniarka co się dzieje?

Opublikowano
Chciał byś sam tak kręcić paluszkiem, ten wentylatorek bez chwili odpoczynku na maksymalnych obrotach ? Myślę że nie, bo prędzej czy później byś się zatarł... Daj mu trochę wolności, wrzuć na "AUTO".
Opublikowano
Chciał byś sam tak kręcić paluszkiem, ten wentylatorek bez chwili odpoczynku na maksymalnych obrotach ? Myślę że nie, bo prędzej czy później byś się zatarł... Daj mu trochę wolności, wrzuć na "AUTO".

 

ale nie chodzi o to,że non stop jadę tak..włącze na powiedzmy 15sekund i od razu po włączeniu to jest...a jak da się jeszcze np na nogi to jeszcze głośniej buczy

Opublikowano (edytowane)
Chciał byś sam tak kręcić paluszkiem, ten wentylatorek bez chwili odpoczynku na maksymalnych obrotach ? Myślę że nie, bo prędzej czy później byś się zatarł... Daj mu trochę wolności, wrzuć na "AUTO".

 

ale nie chodzi o to,że non stop jadę tak..włącze na powiedzmy 15sekund i od razu po włączeniu to jest...a jak da się jeszcze np na nogi to jeszcze głośniej buczy

 

 

On już wie co go czeka...a głośniej buczy bo jeszcze szybciej kręci, abyś miał nogi również chłodne. Nie wiem jak masz sumienie, tak bardzo go katować. Zastanów się czy chciał byś być na jego miejscu. Jeszcze raz Ci powtórzę.

 

Jeżeli włącza się betoniarka znaczy to że silnik nie wyrabia, bliżej łożyska - wymiana... Dobrym rozwiązaniem było by nie katowanie jej na maksymalnych obrotach. Chciał byś sam tak kręcić paluszkiem, ten wentylatorek bez chwili odpoczynku? Do wyboru masz dwie opcje. Wymiana samego silnika, jeżeli to on wyje, lub wczucie się w jego rolę i nie katowanie go.

Edytowane przez SilverRanger
Opublikowano
I co nie dasz mu wolnej ręki ? Wiesz jak to się skończy ? Klęknie Ci w najbardziej upalny dzień. Mówię Ci... Daj na "AUTO", on będzie wiedział najlepiej jak zrobić Ci dobrze.
Opublikowano
co Ty się tego auto uczepiłeś.. jak mówię,ze nie działą poprawnie to nie działa.STARY jak był to czy full czy nie full cisza aż padł
Opublikowano
co Ty się tego auto uczepiłeś.. jak mówię,ze nie działą poprawnie to nie działa.STARY jak był to czy full czy nie full cisza aż padł

 

 

Bo stary bał się że go wyrzucisz na złom, i nie protestował mimo wysiłków. Sam widziałeś jak się to skończyło... wykończył się. A tu masz nowego, pełnego życia. On chce żebyś mu zaufał. Dając na "AUTO", zrozumie że mu ufasz. A w późniejszym czasie jak się trochę "rozchodzi", będziesz mógł go regulować do woli. Ważny jest pierwszy kontakt, dobre wrażenie. Pewnie od razu dałeś na opór, nie wiedział co go czeka... Jeszcze dobrze smar nie rozszedł się po łożyskach, a Ty mu w palnik. Nie wściekł byś się, będąc na jego miejscu ? Musicie się po prostu dotrzeć. Dobrze Ci radzę daj na "AUTO", albo dawaj na opór i pogódź się z tym że z twojej winy zatarłeś nowy silnik wentylatora.

 

Ps. Na "AUTO" nie robi Ci dobrze ? Bo jeżeli robi to co chcieć więcej....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Doszlo do tego ze nawet jak faktycznie cos masz z autem to nikt ci nie pomoze przez cala reszte bzdur ktore wypisywales. Bmtriko cos czuje ze na tym forum to juz kaplica z toba.

Pewnie kupiles zajechany nawiew z angola ktory przejechal i tak mniej kilosow niz twoje auto.

🙃🙃

Opublikowano
Rozumiem że nie odpowiesz na moje pytanie ? Nie ma się co obrażać, rozmowa to podstawa. Po to jesteśmy, aby sobie pomagać ....
Opublikowano
Doszlo do tego ze nawet jak faktycznie cos masz z autem to nikt ci nie pomoze przez cala reszte bzdur ktore wypisywales. Bmtriko cos czuje ze na tym forum to juz kaplica z toba.

Pewnie kupiles zajechany nawiew z angola ktory przejechal i tak mniej kilosow niz twoje auto.

Z tegi co pamitam to sztaszek chwalil sie ze kupil nowa dmuchawke ale patrzac na to zdrugiej strony to tankuje za dwie dychy wiec skad kasa na dmuchanie? Staszku jak to jest w koncu?

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano (edytowane)
Doszlo do tego ze nawet jak faktycznie cos masz z autem to nikt ci nie pomoze przez cala reszte bzdur ktore wypisywales. Bmtriko cos czuje ze na tym forum to juz kaplica z toba.

Pewnie kupiles zajechany nawiew z angola ktory przejechal i tak mniej kilosow niz twoje auto.

 

 

Kolega kupił nowy, a przynajmniej tak napisał.

 

Koledzy proszę o pomoc tylko bez nabijania dzisiaj jak was prosze

 

Założyłem 1 mc temu nowy wentylator nadmuchu od klimatyzacji ten w podszybiu BEHR i teraz tak kupiłem go nowego za 262zł ale z vinu wychodzi,że taki wentylator jest do aut z kierownicą po prawej stronie ale pasuje idelanie i tak

 

Staszku nie ma co płakać i roztrząsać tej sprawy. Odpowiedź padła już na pierwszej stronie co masz zrobić. Ciesz się że "samochodzik" Ci się nie pali, bo to dopiero była by tragedia.

 

BMW E46 świeci się samochód

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=247081

Edytowane przez SilverRanger
Opublikowano
SilverRanger

To może nowy ale z FSO:)

 

 

Nie no myślę że kolega bmtriko wie czym jeździ. Chociaż padło już stwierdzenie w jednym z jego postów, że jego 320d prowadzi się jak polonez.

Opublikowano

sprawa ma się tak np uruchomiłem auto i dałem na odparowywanie szyby przedniej to od razu dmuchawa sama na full automatycznie i betoniarka

 

dzisiaj zdemontowałem kolektor itp wyjąłem dmuchawę bo szlak mnie już trafiał(2 razy dzisiaj demontowałem dmuchawe(czyli też kolektor itp) jeża podmieniałem,panel sprawdzałem.Od 7 rano do 21 robiłem non stop i wreszscie tą nową dmuchawę popsikałem w środku tam na te zwoje itp BOLLEM BIAŁY SMAR

 

 

zamontowałem odpalam i lipa dmuchawa nie moze nabrać mocy... ale po chwili nabrała jeszcze delikatne zawachania i już pełną mocą ALEE

 

TERAZ NP IDE DO AUTA DAJE OD RAZU NA FULL i co CISZA a wieje.. ale jak tak wieje na full z 2minuty po po 2 minutach już BETONIARKA

 

Zostawić to czy szukać jakieś używki do 100zł ale wersja EUROPEJSKA?

Opublikowano
A no widzisz, jak to mówią "'Jak nie posmarujesz, nie pojedziesz". I dalej na upartego nie dasz na "AUTO" żeby zrobił Ci dobrze ? Uwziąłeś się na ten wentylator czy jak ? Dobrze Ci radzę, wymień go na lepszy model, albo dogadaj się. Ja tu już więcej nic nie poradzę. Przykro mi.
Opublikowano
dobra kolego to powiedz mi jak dam np podczas jazdy jak startuje np rano na auto przejadę tak z 10km i potem dam sobie ręcznie na full chociaż na chwile to powinna buczeć czy nie?
Opublikowano

Bo tu, w Anglii jest tak zimno, ze nie ma potrzeby dmuchawy na full ustawiać. Szukaj wersji z kontynentu.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.