Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z samochodem, kupiony nowy u Fusa prod 2011, jedyny właściciel, przebieg 75000, obecnie na przedłużonej gwarancji. Miałem naprawianą klimę w marcu, niestety bez skutku, następnie 17.04.2014 stwierdzono awarię skraplacza i kompresora. Od miesiąca czekam na te niezwykle skomplikowane niczym prom kosmiczny części. Serwis twierdzi, że zamówienie jest w toku, Bmw Polska że nadal monitoruje sprawę, i trudno im odpowiedzieć kiedy nastąpi dostawa.

Mnie trafia szlak, bo czuję się jak kierowca libijskiej taksówki, nie posiadacz auta tzw "premium". Chyba że za premium uznajemy zajebiście długi okres oczekiwania na cokolwiek ze strony BMW. Niestety u nas nadal profesjonalna obsługa aftersales nie istnieje. Klientem jest się do momentu wpłaty.

Jakie są wasze doświadczenia w tej materii.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest dużo niepochlebnych wypowiedzi na tym Forum o usługach Bmw Auto Fus.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jak czesc nie jest na magazynie to i ASO na to nic nie poradzi. Nie jestes jedyny i nie tylko w PL sie to zdaza. Ciesz sie ze wogolw jezdzic mozesz, inni nie maja tyle szczescia :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Zdarza się. I faktycznie czasem ASO (chyba) niewiele może. Choć kto wie... gdyby byli bardziej aktywni?

Dotychczasowy mój rekord oczekiwania był w zeszłym roku w Bawarii Motors w przypadku nagrzewnicy - równo miesiąc od dnia zamówienia. Też informowali mnie, że monitorują i że jest w toku. Na szczęście nie musiałem się niecierpliwić, bo po wylaniu starej nagrzewnicy i tak miałem dużo innej roboty w temacie.

 

Kilka lat temu inna sytuacja, bo dotycząca części, która nie była już produkowana (a nie było o tym od razu wiadomo, bo zbiegło się to z czasem, kiedy dopiero zaczynała być indeksowana jako niedostępna). Czekałem chyba miesiąc, może półtora zanim dostałem info, że w żadnym magazynie świata centrala nie znalazła zamówionego pokrycia siedziska. Potem pewnie byłoby wszystko wiadomo od razu.

 

Zazwyczaj czekam ok. tydzień, max dwa, ale jeżeli dobrze pamiętam – np. sześć, siedem lat temu było szybciej (nie mówiąc o tym, że dużo taniej).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Ale jak czesc nie jest na magazynie to i ASO na to nic nie poradzi. Nie jestes jedyny i nie tylko w PL sie to zdaza. Ciesz sie ze wogolw jezdzic mozesz, inni nie maja tyle szczescia :)

Do auto Fus nie mam zażaleń, bo to nie ich zadanie monitorować rynek awarii, Natomiast BMW Polska jest zbiorem niedecyzyjnych osób. O awariach klimatyzacji w F10 jest wiadomo od dłuższego czasu, i można było zamówić stosowne części wcześniej. Gdybym nie miał auta na gwarancji, już dawno miałbym sprawę załatwioną.

Cieszyć się z jazy to akurat nie mogę, ale na przyszłość kupię sobie ze 2,5 skody superb, cena podobna a w razie awarii jest zastępczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi bardziej chodzilo o mobilnosc a nie zadowolenie z nagzanego samochodu :)

 

W twoim przypadku reklama BMW "Freude am fahren" niestety nie jest trafna :(

 

Szybkiego rozwiazania sprawy zycze :cool2:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem z dostawą części już dawno się skończył. W zeszłym roku BMW zmieniało system i ktoś coś spieprzył przez co wszystko się posypało i ludzie czekali miesiącami na części. Obecnie wszystko działa płynnie. Nie wierzę, aby te elementy nie były dostępne w magazynie centralnym w Niemczech. Dla mnie to jakaś kpina. Na pomoc BMW Polska nie licz bo tam siedzi stado niekompetentnych ....., ale to każdy wie, kto miał z nimi do czynienia. Proponuję sprawę zgłosić bezpośrednio do centrali BMW w DE. Wyślij email z opisem sytuacji i zobacz co się będzie działo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.