Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

http://otomoto.pl/bmw-330-skora-ksenon-duza-navi-C32925353.html

 

Dane pojazdu

 

Kod typu EV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MYSTICBLAU METALLIC (A07)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2003-10-17

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S2CAA LM RAEDER STERNSPEICHE 119 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 119

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S495A 3. KOPFSTUETZE HINTEN Pas bezp. trzypunkt. i zagł. tył środek

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S962A KENNZEICHENTRAEGER VORNE ENTFALL Brak podst. tabl. rejestr. przedniej

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez Socers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanio jak na ten rok wypas i niby bezwypadek :mrgreen: książka serwisowa sie nie chwali moze ma 400 tys a na blacie 270 zeby uwiarygodnić przebieg.

Jutro dam ci znać co w aso maja na temat tego vinu ,kiedy ostatni przegląd itp ,

 

Jezeli to jest naprawdę świetny stan to takie auto mozna sprzedać za33 tys spokojnie :cool2: Pozatym Szwajcaria i 23 vatu wiec nie wieże ze to dobre auto .

No chyba że cuda :cool2: mi taka cena NE chće wyjść z Niemiec bez dodania 23% vatu .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenek pestka dzięki za fatygę, jutro planuje jechać go obejrzeć. Podepnę pod komputer, sprawdzę miernikiem lakieru. Jeśli chodzi o bezwypadki to takich raczej Polacy nie ściągają. Pytanie tylko czy była to mała kolizja czy wielki dzwon. Zobaczymy jutro.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam cos od siebie tydzień temu rozmawiałem z kolega ktory jezdzi do szwajcari i Włoch co tydzien ,zapytałem czy sa tam w szwajc 330i i 330ci po lifcie ,odpowiedział ze sa ale bardzo drogie :(

Dodam ze jezdzi tam od 17 lat i zna każdy kat .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy poprzeglądać oferty na szwajcarskich stronach ogłoszeniowych. Bezwypadkowe 330i z takim wyposażeniem kosztują średnio 7000-10 000 chf. 1 CHF=3.40 PLN. Wnioski nasuwają się same. W naszych polskich realiach 80-90% aut sprowadzonych z zagranicy jest po przejściach. Jest więc niemalże pewne, że kupujemy samochód przynajmniej pokolizyjny. Auta 100% bezwypadkowe tylko w salonach, choć jak pokazuje życie też nie zawsze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ręce opadają Aso jest w stanie powiedzieć jaki miało przebieg ale nie wiedzą kiedy :mad2: . Kolejny raz uświadamia mnie to w przekonaniu, że pracuje tam banda baranów :norty:

Wiedzą.Jeśli auto było na serwisie jest też podany numer identyfikacyjny ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają Aso jest w stanie powiedzieć jaki miało przebieg ale nie wiedzą kiedy :mad2: . Kolejny raz uświadamia mnie to w przekonaniu, że pracuje tam banda baranów :norty:

Wiedzą.Jeśli auto było na serwisie jest też podany numer identyfikacyjny ASO.

W aso zawsze są przeglądy z datami, ale jest tu trochę chłopaków co mają dostęp do ostatnich zapisów z kluczyka i tam nie zawsze jest data.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają Aso jest w stanie powiedzieć jaki miało przebieg ale nie wiedzą kiedy :mad2: . Kolejny raz uświadamia mnie to w przekonaniu, że pracuje tam banda baranów :norty:

Wiedzą.Jeśli auto było na serwisie jest też podany numer identyfikacyjny ASO.

W aso zawsze są przeglądy z datami, ale jest tu trochę chłopaków co mają dostęp do ostatnich zapisów z kluczyka i tam nie zawsze jest data.

Dokładnie - ostatni zarejestrowany przebieg dla tego samochodu to odczyt z kluczyka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Tydzień temu pojechałem obejrzeć to BMW i... wróciłem nim do domu!

Ale po kolei...

Podeszliśmy do tego auta z negatywnym nastawieniem- Szwajcar... Radom... te sprawy..

Jednak niepotrzebnie.

Przed nami wpadło ten egzemplarz obejrzeć kilku fanów BMW. Stwierdzili, że pod względem technicznym z autem wszystko w porządku. Odstraszyła ich jedynie cena i sobie na szczęście odpuścili.

Po dokładnym sprawdzeniu miernikiem okazało się, że lakier jest oryginalny. Malowana była tylko maska. Pod listwami żadnych spawów, nie było żadnych dziwnych niedopasowań itp.

Kilka rys na bagażniku i odprysków na drzwiach tylko potwierdzało, ze z lakierem nie było nic cudowane. Kolej na oględziny wnętrza, lekkie rysy na skórze tylnej kanapy, kilka badpixeli na navi, nie działająca manetka BC, lekko uszkodzona przednia szyba, tak jakby dostała jakimś odpryśniętym spod kół kamieniem.

Dalej podłączenie pod komputer....

Gdy powiedziałem, że wiem jaki jest faktyczny przebieg, gościu się trochę zmieszał i przyznał, że cofnął licznik jedynie o 40 tysięcy, czyli trochę ponad ostatni wpis do książki serwisowej (ostatni wpis był zrobiony pod koniec 2012 roku). Licząc po ilości wciśnięcia STOPu gość wcale nie skłamał. W dodatku komputer nie wykazał żadnych poważnych nieprawidłowości.

Podsumowanie rzeczy dzięki którym można było zbić cenę:

lekko uszkodzona przednia szyba, nie działająca manetka BC, badpixele na navi, szyba od strony kierowcy się lekko przycina- powszechny mankament w e46, ktoś próbował zrobić i powgniatał troszkę wewnętrzną stronę drzwi, drobne rysy i odpryski, 2 minimalne ogniska rdzy na tylnej klapie (szwajcar musiał mieć rejestracje przyczepioną bezpośrednio do blachy, bo powstał widoczny odciska na lakierze), nieznacznie cofnięty przebieg.

Obecnie: manetka naprawiona, ogniska rdzy wyeliminowane, wszystko wygląda jak należy!

Jeśli chodzi o całokształt BMW naprawdę prezentuje się wspaniale, nie jest wybite, silnik chodzi jak rakieta.

Na przeglądzie trafiłem na diagnostę-fana motoryzacji (w kącie stał remontowany Junak i WSK), który podsumował: gratuluję zakupu, tak zadbane BMW po Polsce nie jeżdżą!

Podzielam jego zdanie. Oglądałem wcześniej kilka egzemplarzy i nie trafiłem na e46 w tak dobrym stanie. Jestem naprawdę zadowolony z zakupu.

Po co to wszystko opisuję...

Słówko dla osób- znawców, którzy potrafią ocenić samochód na podstawie jednego zdjęcia, ceny i miejsca gdzie auto stoi: nieważne skąd, ważne by dobrze sprawdzić i podjąć właściwą decyzję.

Pozdrawiam,

miłośnik BMW, świeżo upieczony właściciel BMW 330i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

to nie zapomnij tylko licznika popchnąć żeby mieć jak w raju :mrgreen:

chociaż w sumie nie wiesz ile...

może 140, a może 200...

jaki fart że ten handlarzyk łatwo się czerwieni i mówi prawdę po przyłapaniu na kłamstwie :duh:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pete_wwa, 200 tys. w rok? No no :D komisu pilnował małolat, bo handlarzyk był na komunii...

Nie mówię, że można być pewnym przebiegu, ale w benzynie na pewno jest on bardziej realny niż w Twoim dieslu....

Nie wiem.... może oceniasz użytkowników po ilości postów... z tym, że ja normalnie nie mam czasu na pisanie postów. Mało gadam, więcej praktykuje :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie jest malowany to trzeba sprawdzić przebieg.

Miał KS? Zenek dobrze napisał. Pamiętaj że akurat w Szwajcarii to benzyny walą gigantyczne przebiegi, diesel jest tam mało pożądany. Ale miłego użytkowania. 200tys w rok to może nie, ale 120-150tys to realne przeloty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma KS. Stykam sie różnymi bmkami na codzień, wiec mam dobre porównanie jeśli chodzi o stan, przebieg, zywotnosc silnika... W pelni sie zgadzam z osobami mowiacymi o sprowadzanych gratach, ale w wiekszej cenie mozna naprawde dostac dobre auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Tydzień temu pojechałem obejrzeć to BMW i... wróciłem nim do domu!

Ale po kolei...

Podeszliśmy do tego auta z negatywnym nastawieniem- Szwajcar... Radom... te sprawy..

Jednak niepotrzebnie.

Przed nami wpadło ten egzemplarz obejrzeć kilku fanów BMW. Stwierdzili, że pod względem technicznym z autem wszystko w porządku. Odstraszyła ich jedynie cena i sobie na szczęście odpuścili.

Po dokładnym sprawdzeniu miernikiem okazało się, że lakier jest oryginalny. Malowana była tylko maska. Pod listwami żadnych spawów, nie było żadnych dziwnych niedopasowań itp.

Kilka rys na bagażniku i odprysków na drzwiach tylko potwierdzało, ze z lakierem nie było nic cudowane. Kolej na oględziny wnętrza, lekkie rysy na skórze tylnej kanapy, kilka badpixeli na navi, nie działająca manetka BC, lekko uszkodzona przednia szyba, tak jakby dostała jakimś odpryśniętym spod kół kamieniem.

Dalej podłączenie pod komputer....

Gdy powiedziałem, że wiem jaki jest faktyczny przebieg, gościu się trochę zmieszał i przyznał, że cofnął licznik jedynie o 40 tysięcy, czyli trochę ponad ostatni wpis do książki serwisowej (ostatni wpis był zrobiony pod koniec 2012 roku). Licząc po ilości wciśnięcia STOPu gość wcale nie skłamał. W dodatku komputer nie wykazał żadnych poważnych nieprawidłowości.

Podsumowanie rzeczy dzięki którym można było zbić cenę:

lekko uszkodzona przednia szyba, nie działająca manetka BC, badpixele na navi, szyba od strony kierowcy się lekko przycina- powszechny mankament w e46, ktoś próbował zrobić i powgniatał troszkę wewnętrzną stronę drzwi, drobne rysy i odpryski, 2 minimalne ogniska rdzy na tylnej klapie (szwajcar musiał mieć rejestracje przyczepioną bezpośrednio do blachy, bo powstał widoczny odciska na lakierze), nieznacznie cofnięty przebieg.

Obecnie: manetka naprawiona, ogniska rdzy wyeliminowane, wszystko wygląda jak należy!

Jeśli chodzi o całokształt BMW naprawdę prezentuje się wspaniale, nie jest wybite, silnik chodzi jak rakieta.

Na przeglądzie trafiłem na diagnostę-fana motoryzacji (w kącie stał remontowany Junak i WSK), który podsumował: gratuluję zakupu, tak zadbane BMW po Polsce nie jeżdżą!

Podzielam jego zdanie. Oglądałem wcześniej kilka egzemplarzy i nie trafiłem na e46 w tak dobrym stanie. Jestem naprawdę zadowolony z zakupu.

Po co to wszystko opisuję...

Słówko dla osób- znawców, którzy potrafią ocenić samochód na podstawie jednego zdjęcia, ceny i miejsca gdzie auto stoi: nieważne skąd, ważne by dobrze sprawdzić i podjąć właściwą decyzję.

Pozdrawiam,

miłośnik BMW, świeżo upieczony właściciel BMW 330i.

 

To pogratulować zakupu i zadowolenia z auta. Mam nadzieję, że przy odsprzedaży nie zapomnisz wspomnieć nowemu nabywcy o cofniętym liczniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jakbyś poznał pannę, gadu gadu - już ją wyrywasz, mówisz jej że wiesz ją pchało pół miasta, usta ma nabrzmiałe ale nie od zastrzyków, ona się przyznaje ... no tak, no tak, nie pół ale 3/4 ale wiesz - zrobiłam lifting do czasów jak tylko 1/3 ją szturnęła - ok, biorę bo w sumie na 1/3 wygląda a na dobrą sprawę nie wiesz czy ja puknęło 3/4 jednego miasta czy urzędowała w sumie w 4 miastach i jak mija 3/4 przerobionego to zmienia miasto.

Grunt, że jest maszyna, a że zdeptana ...

Oczywiście, też życzę najlepszego i gratuluje zakupu bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikan dobrze mowisz. Tylko to się tyczy każdej panny. Pewien jej licznika możesz być jedynie będąc jej pierwszym właścicielem. A i wtedy nie wiesz czy ktos jej czasem nie punkął przed wjazdem do salonu. Z bmw ktore oglądałem ta ma stan o niebo lepszy niz "perelki" na polskich blachach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.