Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Do jakich aut dostawczych udało się Panu kupić amortyzatory Monroe z serii Reflex a nie Van-Magnum lub Adventure?

 

Monroe Reflex nie zawsze są tak tanie jak Pan sądzi. Na wielu pozycjach są droższe lub równie drogie co Sachs. Jeśli chodzi o ocenę charakterystyki pracy tych amortyzatorów opieramy się na opiniach Klientów. Nie polecamy produktów, z których Klienci są niezadowoleni (vide Bilstein B4) - to droga donikąd.

 

 

pozdrawiam

 

oula oula ja mowie o malych dostawczakach (light truck) moze sie nie zrozumielismy typu berlingo lub caddy a nie o boxerze lub iveco gdzie sa niewystarczajace to nie ten temat i przyznam ze sa nie do zdarcia a jezdza pod ciaglym obciazeniem tylnym (paletki) a wymieniam je dwa razy rzadziej nie poprzednie tanie zamienniki a kierowcy sobie chwala ze nareszcie im tylka nie urywa. Ale zeby nie byc golowslowny jak mi sie skoncza moje orginaly w BMW za jakies 8 miesiecy to zaloze na test reflexy i wroce do pana, bede mial porownanie bezposrednie, pogadamy :norty:

 

Jak chodzi o bilsteiny sie nie wypowiadam bo nie znam ale jezeli pan je odradza to dlaczego je pan ma w ofercie (logika dobra po tak sie zdobywa klienta ale nie pociagnieta do konca) ?

 

a w mercedesie CLA, to nie jest tak ze to jest wersja Monroe CCES specjalnie na zamowienie mercedesa bo te dwie marki partneruja i monroe wykonuje jednak dla mercedesa szczegolnie tych mocniejszych wersji amorki pod wymiar od dawna a nie reflexy ktore mozna znalesc w sklepie ? do sprawdzenia.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

Jak widać nie tylko ja polecam monroe, tyle w temacie.

 

Przestań już P. Rivasi opowiadać i się tłumaczyć, ktoś kto sprzedał pewnie setki tych amorków zwyczajnie wie lepiej od Ciebie. Aha, zapomniałem, że Twoje e90 to high end produkt... :mrgreen:

Edytowane przez qwertykk
  • Partnerzy klubu
Opublikowano

Przepraszam, ale spośród wymienionych przez Pana modeli amortyzatory z serii Reflex są oferowane tylko do Berlingo z lat 1996-2002 dla osi przedniej oraz Caddy Pickup z lat 1996-2004 także tylko dla osi przedniej. Dla tylnej osi oraz pozostałych lat produkcji Monroe oferuje do tych modeli wyłącznie podstawową linię Original.

 

Standardowo Mercedes CLS ma klasyczne zawieszenie.

 

Jeśli chodzi o Bilstein i obecność tej marki w naszej ofercie to jest to jeden z najbardziej renomowanych producentów amortyzatorów na świecie. Z tego względu utrzymujemy je w swojej ofercie, jednak doradzając Klientom nie polecamy ich oraz przedstawiamy sytuację z naszymi doświadczeniami z tą marką zgodnie z prawdą, ponieważ reklamacja czy niezadowolenie Klienta z danego produktu nie jest tylko Jego problemem. Szczególnie jeżeli problem wystąpi z polecanym przez sprzedawcę produktem... Mimo wszystko Bilstein wciąż ma spore grono zwolenników i część Klientów mimo naszych opinii na temat Bilstein decyduje się na amortyzatory własnie tego producenta.

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
A czy moglbys jeszcze kolego Maciek_czescidobmw.pl odpowiedziec na moje pytanie z pierwszego postu: mianowicie gdybym chcial zmienic przednie amorki i zalozyc sprezyny eibach pro kit to jakie wtedy na przod beda odpowiednie?sportowe dost podwozia czy m-pakiet bo chyba lepiej takie niz od seri?No i czy z tylu moga zostac te nieszczesne bilsteiny?
Opublikowano
Przepraszam, ale spośród wymienionych przez Pana modeli amortyzatory z serii Reflex są oferowane tylko do Berlingo z lat 1996-2002 dla osi przedniej oraz Caddy Pickup z lat 1996-2004 także tylko dla osi przedniej. Dla tylnej osi oraz pozostałych lat produkcji Monroe oferuje do tych modeli wyłącznie podstawową linię Original.

 

 

pozdrawiam

 

Nie musi pan przepraszac, nie obrazam sie tylko nie wiem jaki sens uwagi ? Mamy berlingo i caddy jako male dostawczaki i prawdopodobnie ze z lat o ktorych pan wspomina bo sie o nie dba. Whats the point ?

 

ok rozumiem ze bisteiny sa bo o prostu sie sprzedaja mimo panstwa polecen bo ludzie maja swoje przyzwyczajenia a szkoda rezygnowac z zarobku jezeli ktos sie uprze. Ok normalka.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Przepraszam, ale spośród wymienionych przez Pana modeli amortyzatory z serii Reflex są oferowane tylko do Berlingo z lat 1996-2002 dla osi przedniej oraz Caddy Pickup z lat 1996-2004 także tylko dla osi przedniej. Dla tylnej osi oraz pozostałych lat produkcji Monroe oferuje do tych modeli wyłącznie podstawową linię Original.

 

 

pozdrawiam

 

Nie musi pan przepraszac, nie obrazam sie tylko nie wiem jaki sens uwagi ? Mamy berlingo i caddy jako male dostawczaki i prawdopodobnie ze z lat o ktorych pan wspomina bo sie o nie dba. Whats the point ?

 

 

Uwaga ma taki sens, że nie istnieją amortyzatory Monroe Reflex dla osi tylnej do modeli, o których Pan pisze:

 

i przyznam ze sa nie do zdarcia a jezdza pod ciaglym obciazeniem tylnym (paletki)

 

 

pozdrawiam

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
A czy moglbys jeszcze kolego Maciek_czescidobmw.pl odpowiedziec na moje pytanie z pierwszego postu: mianowicie gdybym chcial zmienic przednie amorki i zalozyc sprezyny eibach pro kit to jakie wtedy na przod beda odpowiednie?sportowe dost podwozia czy m-pakiet bo chyba lepiej takie niz od seri?No i czy z tylu moga zostac te nieszczesne bilsteiny?

 

Eibach Pro-Kit możesz połączyć ze standardowymi amortyzatorami, tzn. nie wymagają one zmiany amortyzatorów. Jednak biorąc pod uwagę stopień obniżenia jaki zapewniają te sprężyny połączenie ich z amortyzatorami dedykowanymi do Sportowe dostosowanie podwozia lub M Podwozie sportowe powinno dać jeszcze lepsze rezultaty. Moim zdaniem lepiej było by wybrać amortyzatory od Sportowe dostosowanie podwozia, ponieważ fabrycznie (przy opcji Sportowe dostosowanie podwozia) współpracują one z niższymi sprężynami niż w przypadku opcji M Podwozie sportowe. Przy zmianie amortyzatorów przednich na amortyzatory dedykowane dla Sportowe dostosowanie podwozia warto było by zmienić także tylne na takie same, aby przednia i tylna oś była do siebie idealnie dopasowane pod względem charakterystyki amortyzatorów.

 

 

pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Widzę ze mogę się podłączyć pod temam>

w e46 318i mam założone spręzyny ale nie wiem jakie, autko jest trochę nizsze niż standard jezdzi się całkiem przyjemnie, ale w czym problem, mam do wymiany całe zawieszenie tak stwierdził diagnosta z przodu amorki około 20% i wahacze do wymiany, z tyłu amorki po około 50%.

Mechanik stwierdził że amorki poleciały przez sprężyny bo nie były dostosowane do amortyzatorów.

Spręzyny mają oznaczenie Ap e46 gbdc wie ktoś jakie do nich najlepiej dobrać amory i wahacze( czy wystarczy same tuleje w wahaczach), czy najlepiej wymienić razem ze sprężynami?

Opublikowano

Moje Ori amortyzatory ( sport dost. nadw ) padły przy ok 200k przebiegu o ile pamiętam.

Zgodnie z radą panów z częscidobmw kupiłem monroe i jak dotąd jestem zadowolony.

 

Drogi mam średnie, felgi 17 Cali z niskim profilem opon, po ok. 20 tyś km od założenia monroe, byłem

na stacji diagnostycznej sprawdzić zawieszenie i wg. diagnosty amortyzatory są w stanie idealnym.

 

Auto stoi równo, prowadzi się jak zawsze, czyli bardzo dobrze:)

 

Ogólnie też bałbym się je kupić, w końcu pomyślałem że jak cena niska to pewnie chinski "shit", jednak

wierzę że panowie ze sklepu myślą o przyszłości i konsekwencjach polecania złych produktów ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No kumam czyli na szarpakch pokazalo Ci conajmniej 95% ,drogi srednie czyli autostrady,niski profil czyli 30 :mrgreen:

Cos zle napisalem?

Dzieki za info dal klubowiczow :mrgreen:

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Pomoże ktoś z tymi moimi sprężyna? Bo muszę wymienić je albo dobrać do nich jakieś odpowiednie amorki

 

Czy możesz podać końcówkę VIN Twojego BMW? Napisz także czy sprężyny są czarne oraz w miarę możliwości prześlij zdjęcie Twojego BMW, aby można było ocenić stopień obniżenia zawieszenia.

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
Końcówka vin fz41017, spręzyny mają kolor niebieski są to AP, fotkę zrobię jutro i podam. Nie wiem czy dobierać amorki do tych sprężyn czy poprostu wymienić na normalne., na tych fajnie wygląda ale jest trochę twardawy
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Końcówka vin fz41017, spręzyny mają kolor niebieski są to AP, fotkę zrobię jutro i podam. Nie wiem czy dobierać amorki do tych sprężyn czy poprostu wymienić na normalne., na tych fajnie wygląda ale jest trochę twardawy

 

Myślę, że jeśli są to niebieskie sprężyny AP to stopień obniżenia zawieszenia jest dość znaczny. Proponuję zastosowanie amortyzatorów tego samego producenta (AP) o skróconym tłoczysku:

 

przednie - 285 zł / 1 szt. (DA20-027 i DA20-028)

tylne - 235 zł / 1 szt. (DA20-026)

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

To obniżenie to 40/20 rozmawiałem z babeczką z ap i powiedziała że takie i też poleciła amorki ap.

Jak założę te amorki to auto chyba się znowu obnirzy w porównaniu do amortyzatorów oryginalnych które są teraz?

A już jest wystarczająco niski.

Jak możesz to wyślij linka na te amorki

Dzięki

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
To obniżenie to 40/20 rozmawiałem z babeczką z ap i powiedziała że takie i też poleciła amorki ap.

Jak założę te amorki to auto chyba się znowu obnirzy w porównaniu do amortyzatorów oryginalnych które są teraz?

A już jest wystarczająco niski.

Jak możesz to wyślij linka na te amorki

Dzięki

 

-40 to już dość znaczne obniżenie. Dla dłuższej żywotności amortyzatorów lepiej moim zdaniem zastosować amortyzatory o skróconym skoku. Zawieszenie nie powinno się obniżyć, ponieważ pozycja podpory sprężyny (talerza) pozostanie na tej samej wysokości co w standardowych amortyzatorach. Jedynie tłoczysko jest skrócone.

 

Zaproponowane przeze mnie amortyzatory (przednie DA20-027 i DA20-028 - 285 zł / 1 szt. ; tylne DA20-026 - 235 zł / 1 szt.) nie znajdują się w naszej standardowej ofercie. Możemy je sprowadzić z AP w ciągu około 4-5 dni roboczych. Możesz złożyć zamówienie na nie poprzez pokazaną tutaj opcję:

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/855/t2fv.jpg

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
Dzięki za info będę wymieniał amorki ale chyba na mts bo są o polowę tańsze a podobno dobrze się spisują. A ty co sądzisz na ich temat.?

 

 

Miałem kiedyś gwint mts'a w moim pierwszym samochodzie (Seat Ibiza). Kupiłem bo były tanie, a gwarancja była 2 letnia tak jak i u innych. Jeździłem na nim 1,5 roku (ok 80.000 km) oprócz tego, że gwint był mega twardy (nigdy więcej do samochodu na co dzień) to dawały radę. Teraz w mojej E90 mam Bilstein'y B8 Sprint i jak na razie (20kkm0 jestem bardzo zadowolony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.