Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w temacie padł amorek przód od strony kierowcy.Przejechał 30 tkm,amorki zmieniałem 1,5 roku temu na bilstein b4-jak widać szału nie ma.I moje pytanie jest następujące-Mam standart zawieszenie i czy gdybym założył z przodu amorki od sportowe dostosowanie podwozia a tył pozostał seryjny+spręzyny eibach pro kit czy taki układ ma jakiś sens?Chciałbym zeby bylo troszke nizej niz obecnie a szkoda mi wywalac tylne amorki,ktore sa prawie nowe?Cy to jakos bedzie jezdzic? Czy nie ma sensu i włozyc standardowe amorki?I czy gdybym sie na to zdecydowal to lepiej amorki od sportowego dostosowania podwozia czy lepiej od m-pakietu.Chyba one się czymś róznia?

 

sportowe dost podwozia:

http://czescidobmw.pl/Sportowe-dostosowanie-podwozia/Amortyzator-Sachs,3220.html

 

m-pakiet:

http://czescidobmw.pl/do-02/2007-roku/Amortyzator-Sachs,3210.html

 

z góry dzieki za pomoc.

Opublikowano
Bilsteiny już dawno poleciały z jakością. Lepiej wybrać tańsze i lepsze Monroe Reflex (miałem w e91) albo zainwestować w ori.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
amory od 226 i 704 pewnie maja inne skoki ale glowy nie dam uciac roznia sie nr i cena zakupu napewno,jak cos mam do sprzedania mpakietowe sprezyny
Opublikowano

Amortyzatory do BMW robia ze BMW prowadzi sie jak BMW a nie jak pierwszy Citroen na Monroach.

ALbo orgi albo Sachs super touring/advantage albo zestawy sportowe regulowane typu KW jak masz kase ale zadne delphi, blistein, monroe itd

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

sachs tez jest lipa ,przerabialem i ogolnie pomylka koszt pod moja zawieche 450zl a orginal 550zl :mrgreen:

a na pierwszy montaz idzie sachs :mrgreen:

Opublikowano
sachs tez jest lipa ,przerabialem i ogolnie pomylka koszt pod moja zawieche 450zl a orginal 550zl :mrgreen:

a na pierwszy montaz idzie sachs :mrgreen:

 

Na montaz nie idzie ten sachs ktory kupujesz w sklepie, trzeba brac serie advantage zeby sie przyblizyc ale oczywiscie najlepiej orginal ktory 80000 wytrzyma w dobrym stanie potem i tak trzeba zmienic bo zaczyna sie pogarszac.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
sachs tez jest lipa ,przerabialem i ogolnie pomylka koszt pod moja zawieche 450zl a orginal 550zl :mrgreen:

a na pierwszy montaz idzie sachs :mrgreen:

 

a jakie miales problemy z tymi sachsami?T o byly super touring czy jakies inne?Z tego co pamietam to chyba przod poszedl do gory tak jak u mnie po wymianie na bilsteiny?No i skad ta cena za ori 550pln?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak poszly w gore teraz mam blistein i tez poszedl w gore,po weekendzie wrzucam orginalny,cene mam z aso :mrgreen:

Rivasi mala poprawka na polske ida lipne czesci ale i tak lepsze niz na ukraine,byles kiedys w fabryce aut,widziales jak jest montowane i jakie czesci ida?

U mnie znajoma kupila nowa trojke prosto z salony po 10tkm padla maglownica po 15tkm amory ,teraz nie ma juz czesci i aut zeby byly wieczne kilka lat i wymiana potrzeba rynku niestety,tak samo z gwintami poczytaj na sporcie ostatnio chlopak wrzucil gwint ap dwa lata ledwo wytrzymal teraz go probuje reklamowac :!:

Dlatego nie trzeba sie tym wszystkim przejmowac :mrgreen:

Opublikowano
Tak poszly w gore teraz mam blistein i tez poszedl w gore,po weekendzie wrzucam orginalny,cene mam z aso :mrgreen:

Rivasi mala poprawka na polske ida lipne czesci ale i tak lepsze niz na ukraine,byles kiedys w fabryce aut,widziales jak jest montowane i jakie czesci ida?

U mnie znajoma kupila nowa trojke prosto z salony po 10tkm padla maglownica po 15tkm amory ,teraz nie ma juz czesci i aut zeby byly wieczne kilka lat i wymiana potrzeba rynku niestety,tak samo z gwintami poczytaj na sporcie ostatnio chlopak wrzucil gwint ap dwa lata ledwo wytrzymal teraz go probuje reklamowac :!:

Dlatego nie trzeba sie tym wszystkim przejmowac :mrgreen:

 

 

Ale absolutnie sie zgadzam dlatego warto zainwestowac czasem w ultra premium typu KW szczwegolnie przy marnej jakosci czesci bmw. Plus jednak orginalow oprocz orginalnych osiagow (bo to nie to samo nowy monroe i nowy amor bmw) to 2 lata gwarancji, ja w te 2 lata akurat robie tak 100000/120000 km. Moje doswiadczenie jak chodzi akurat o amory orgi bmw jest jak na razie dobre, 45K km po wymianie zachowuja sie optymalnie, zobaczymy jak dalej.

 

Za to nie ma regionalizowania czesci na poszczegolne kraje byloby to nieoplacalne. jest regionalizacji obszarami (np usa, europa itd) ale czesci "na polske" sa produkowane na tej samej linii produkcyjnej co czesci na niemcy i w tym samym cyklu produkcyjnym (nie bylo by oplacalne rozrozniac tak kraje. Wyjatkiem sa czesci uls produkowane w chinach lub indiach np ale to juz inna historia. I tak na twoje pytanie jak chodzi o montaze w fabryce oraz u producentoz czesci. Polska jest zbyt malym rynkiem aby specjalnie dla niej robic czesci marnej jakosci aby cos zaoszczedzic a wiec inne niz np na niemcy czy francje, stop z urban legendami, za to w polsce jest po prostumasa podrobek ale to zatrzesienie i sprzedawane w bialy dzien przez legalne firmy ale w pewnym sensie sami o nie prosimy bo jak widze ze ktos kupuje "orginal" tarczy hamulcowej nowej za 1/3 ceny i mysli ze to naprawde orginal bmw to sorki ale po prostu jest inteligientny inaczej bo albo kupuje czesc kradziona albo podrobe.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I tu tez sie z Toba zgadzam w Pl same podrobki niedaleko mnie pezelewaja motula teraz co mi wiadomo weszli w millersa i amsoil :mrgreen:

Wracajac do amorow jak Ci nigdzie sie nie rozszczelni to mozesz nawet do 200tkm zrobic nie traca dobrego prowadzenia,ja w zawieszeniu 226 gdy wylal mi amor nic nie odczulem ,jakbymnie zobaczyl ze leje to bym jezdzil az do zera by zszedl olej :mrgreen:

Moj ziomek w Uk zrobil 400tkm na orginal ,ale tam inne drogi...

Odemnie chlopaki ostanio regeneruja amory tez jest dobry patent :norty:

Opublikowano
Amortyzatory do BMW robia ze BMW prowadzi sie jak BMW a nie jak pierwszy Citroen na Monroach.

ALbo orgi albo Sachs super touring/advantage albo zestawy sportowe regulowane typu KW jak masz kase ale zadne delphi, blistein, monroe itd

 

Nie porównuj zestawów KW do zwykłych zamienników bo to bezsens z oczywistych przyczyn. Zdecydowanie Monroe w zamienniku jest tańszy i lepszy niż bilsteiny i i Sachs'y które obecnie robią lekko mówiąc średnie produkty, więc nie wiem czemu je odradzasz? jeździłeś na nich? masz porównanie bezpośrednie? Raczej słabo :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I tu tez sie z Toba zgadzam w Pl same podrobki niedaleko mnie pezelewaja motula teraz co mi wiadomo weszli w millersa i amsoil :mrgreen:

 

jak to pewne info to może poza forum podziel się jeszcze tą widzą z policją?

Opublikowano
Amortyzatory do BMW robia ze BMW prowadzi sie jak BMW a nie jak pierwszy Citroen na Monroach.

ALbo orgi albo Sachs super touring/advantage albo zestawy sportowe regulowane typu KW jak masz kase ale zadne delphi, blistein, monroe itd

 

Nie porównuj zestawów KW do zwykłych zamienników bo to bezsens z oczywistych przyczyn. Zdecydowanie Monroe w zamienniku jest tańszy i lepszy niż bilsteiny i i Sachs'y które obecnie robią lekko mówiąc średnie produkty, więc nie wiem czemu je odradzasz? jeździłeś na nich? masz porównanie bezpośrednie? Raczej słabo :duh:

 

Nie mam porownania do bilsteinow, za to mam bezposrdni miedzy monroe reflex montowanych na dostawczakach Renault u mnie w firmie a sachs advantage Jezeli uwarzasz ze Monroe Reflex sa lepsze do BMW E90 od Sachs adbvantage to mozliwe jest ze kupiles podroby moze bo roznica jest tak evidentna a dejesz wrazenie ze obejmujesz temat tylko dlaczego jezeli objmujesz temat zamontowales Monroe reflex ktore sa amorkami dla duzych samochodow typu DUZY SUV i ciezarowy. Monroe nie robi amorkow do E90 po prostu i jest to low end do samochodow uzytkowych lub marek typu low end. Tanio. Proste ? Za to podaj mi numer handlowca ktory ci je wcisnal amorki to samochodow ciezarow na E90, ma poczucie humoru lubie takich :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Amortyzatory do BMW robia ze BMW prowadzi sie jak BMW a nie jak pierwszy Citroen na Monroach.

ALbo orgi albo Sachs super touring/advantage albo zestawy sportowe regulowane typu KW jak masz kase ale zadne delphi, blistein, monroe itd

 

Nie porównuj zestawów KW do zwykłych zamienników bo to bezsens z oczywistych przyczyn. Zdecydowanie Monroe w zamienniku jest tańszy i lepszy niż bilsteiny i i Sachs'y które obecnie robią lekko mówiąc średnie produkty, więc nie wiem czemu je odradzasz? jeździłeś na nich? masz porównanie bezpośrednie? Raczej słabo :duh:

 

Nie mam porownania do bilsteinow, za to mam bezposrdni miedzy monroe reflex montowanych na dostawczakach Renault u mnie w firmie a sachs advantage Jezeli uwarzasz ze Monroe Reflex sa lepsze do BMW E90 od Sachs adbvantage to mozliwe jest ze kupiles podroby moze bo roznica jest tak evidentna a dejesz wrazenie ze obejmujesz temat tylko dlaczego jezeli objmujesz temat zamontowales Monroe reflex ktore sa amorkami dla duzych samochodow typu DUZY SUV i ciezarowy. Monroe nie robi amorkow do E90 po prostu i jest to low end do samochodow uzytkowych lub marek typu low end. Tanio. Proste ? Za to podaj mi numer handlowca ktory ci je wcisnal amorki to samochodow ciezarow na E90, ma poczucie humoru lubie takich :norty:

 

:mad2: BMW to marka high end wg. Twojego mniemania i żaden w teorii tańszy producent nie może robić dobrych zamienników do e90 -cudu techniki współczesnej inżynierii. :mrgreen: Błagam Cię :mrgreen: Oczywiście że monroe robi i robią je bardzo dobre i stosunek jakość/cena bije na głowę resztę producentów.

 

Nie musi mi nikt wciskać, widziałem parenaście kompletów Sachsów i Monroe po różnych przebiegach.

 

Dalsza dyskusja z Tobą i tak jest pozbawiona sensu.

 

P.S monroe daje 3 lata GW na swoje amorki - tak nawiasem.

Opublikowano
ok nie rozmawiaj ze mna ale przynajmniej sciagnij te genialne amory do dostawczakow ktore kupiles do E90 bo nawrt monroe twierdzi ze to nie amory dobre do tego auta tylko dla "light trucks and SUVs"... niezly ten twoj handlowiec... znawco amortyzatorow A tak generalnie jezeli zaczniesz do BMW instalowac produkty z nizszej polki to odczujesz to podczas jazdy, jezeli nic nie czujesz to kup fiata troche kasy zaoszczedzisz a roznica zadna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
A gdzie mozna kupic te advantage bo wszedzie maja te super touring?czym one sie roznia?

 

Sachs nie oferuje amortyzatorów Advantage do serii E90. Do modeli tej serii w ofercie Sachs znajdują się wyłącznie amortyzatory Super Touring (http://webcat.zf.com/)

 

Dzięki rowkowi bocznikowemu oraz zaworowi regulującemu ciśnienie wewnątrz amortyzatora Sachs Advantage (podobnie jak Monroe Reflex) posiadają zmienną charakterystykę tłumienia zależnie od zakresu i szybkości ruchów tłoczyska.

 

 

pozdrawiam

Opublikowano
A gdzie mozna kupic te advantage bo wszedzie maja te super touring?czym one sie roznia?

 

Sachs nie oferuje amortyzatorów Advantage do serii E90. Do modeli tej serii w ofercie Sachs znajdują się wyłącznie amortyzatory Super Touring (http://webcat.zf.com/)

 

Dzięki rowkowi bocznikowemu oraz zaworowi regulującemu ciśnienie wewnątrz amortyzatora Sachs Advantage (podobnie jak Monroe Reflex) posiadają zmienną charakterystykę tłumienia zależnie od zakresu i szybkości ruchów tłoczyska.

 

 

pozdrawiam

 

A może wypowiesz się odnosnie tego co koledzy wyżej pisali ,że super touring różni się od tego co montują fabrycznie i ,że są po prostu słabe?Na tych bilsteinach jezdzi mi sie kiepsko(buja na zakretach) i nie chce powtorki z sytuacji.Amorki pewno bede zamawial u was.Jak na razie jestem zadowolony z tego co u was kupilem.

  • Partnerzy klubu
Opublikowano

Bilstein B4 odradzamy Klientom. Około 2-3 lata temu zauważyliśmy znaczny spadek jakości tych amortyzatorów. Mieliśmy kilka reklamacji pod rząd, w tym jedną na amortyzator który skrzypiał podczas pracy jeszcze zanim został zamontowany. Dodatkowo wielu Klientów zwracało nam uwagę, że charakterystyka amortyzatorów Bilstein B4 pozostawia wiele do życzenia.

 

W E90 nie były montowane fabrycznie amortyzatory Sachs z linii Advantage i jestem przekonany, że podobnie jak w przypadku wszystkich produktów koncernu ZF (właściciela takich marek jak Boge, Sachs i Lemforder) także amortyzatory Sachs to dokładnie te same produkty, które trafiają do producenta samochodu (BMW) oraz sieci dealerskiej. Zasada tej samej jakości jest podkreślona w wielu miejscach na stronach internetowych koncernu ZF. To po prostu te same części - od tulei wahacza począwszy na automatycznych skrzyniach biegów czy przekładniach kierowniczych skończywszy.

 

Jednocześnie polecam na takim samym poziomie co Sachs amortyzatory Monroe Reflex. Na przestrzeni lat mieliśmy tylko jedną reklamację na te amortyzatory. Dodatkowo Klienci chwalą jakość tłumienia Monroe Reflex. Reflex nie jest serią dedykowaną do Vanów czy Suvów, a tym bardziej do samochodów dostawczych, można je za to zobaczyć w nowym Mercedesie CLS jako element wyposażenia fabrycznego.

 

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja powiem tak zmineilem dwa tat temu orginalne bmw na blistein b4 sport po dwoch taat przod na poziomie 72% a tyl 68% na szarpakch ,zrobione 30tkm po zlych drogach :mad2: Jedynie przod poszedl do gory :mad2: totalna porazka :mad2:
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Ja powiem tak zmineilem dwa tat temu orginalne bmw na blistein b4 sport po dwoch taat przod na poziomie 72% a tyl 68% na szarpakch ,zrobione 30tkm po zlych drogach :mad2: Jedynie przod poszedl do gory :mad2: totalna porazka :mad2:

 

Wyniki przyzwoite, ale jak oceniasz jakość tłumienia i charakterystykę Bilsteinów? Nie wydają się zbyt miękkie?

 

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
NIe wszytsko ok jedynie ze przod poszedl do gory i nie sa one pod moje zawieszenie czyli 226,teraz jezeli bym kupowal to jak piszesz monroe
Opublikowano

A to pan jest tym handlowcem ! :norty:

 

bez komentarza, normalne zepan broni tego na czym pan najlepiej zarabia zacytuje tylko producenta : The Monroe Reflex shock absorbers are are specifically engineered to provide better handling, control and performance for light trucks and SUV's. i sprecyzuje ze juz kupilismy chyba ponad 20 par tych amortyzatorow do dostawczakow, jak masz ciezka krowe zaladowana do potrzymania super sie sprawdza i wytrzymaly fakt i oplacalny i Tani w hurcie ale tu sie koncza ich zalety. Znakomita relacja cena/jakosc/trwalosc nie powiem ale nie mozna tylko patrzec pod tym kontem, ten samochod ma tez sie prowadzic.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
A to pan jest tym handlowcem ! :norty:

 

bez komentarza, normalne zepan broni tego na czym pan najlepiej zarabia zacytuje tylko producenta : The Monroe Reflex shock absorbers are are specifically engineered to provide better handling, control and performance for light trucks and SUV's. i sprecyzuje ze juz kupilismy chyba ponad 20 par tych amortyzatorow do dostawczakow, jak masz ciezka krowe zaladowana do potrzymania super sie sprawdza i wytrzymaly fakt i oplacalny i Tani w hurcie ale tu sie koncza ich zalety. Znakomita relacja cena/jakosc/trwalosc nie powiem ale nie mozna tylko patrzec pod tym kontem, ten samochod ma tez sie prowadzic.

 

Do jakich aut dostawczych udało się Panu kupić amortyzatory Monroe z serii Reflex a nie Van-Magnum lub Adventure?

 

Monroe Reflex nie zawsze są tak tanie jak Pan sądzi. Na wielu pozycjach są droższe lub równie drogie co Sachs. Jeśli chodzi o ocenę charakterystyki pracy tych amortyzatorów opieramy się na opiniach Klientów. Nie polecamy produktów, z których Klienci są niezadowoleni (vide Bilstein B4) - to droga donikąd.

 

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.