Skocz do zawartości

e39 530d charczenie przy skręcaniu , pompa wymieniona ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam znowu mam ten sam problem, mianowicie przy skręcaniu kół coś zaczyna charkotać, 3 tygodnie temu było to samo, wymienili mi pompę wspomagania ( po raz drugi, za pierwszym razem po 3 dniach znów nawróciło, w ramach gwarancji usługi założyli inną pompę) , dlaczego problem ciągle nawraca ? Czy wina leży po stronie byle jakiego montażu, lipnej pompy czy może to jeszcze coś innego ? nie wiem .. maglownica ?? Irytuje mnie to już na maksa bo co raz tylko to sie odzywa ..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo winna jest maglownica zapewne.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dziwna sprawa , odkręciłem korek patrze płynu jest na minimum, dolałem prawie na maks . zakręciłem pokręciłem lewo prawo, przejechałem kawałek odstawiłem. Dziś rano wsiadam cisza, przejechałem 50 km i nic nadal cisza odeszło mu. Czyli że gdzieś mi cieknie a pompa i magiel wcale nie muszą być zrypane ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może po prostu dopiero się porządnie odpowietrzył układ i będzie już okej ;)

Pojeździj i kontroluj poziom płynu, jak będzie okej to git, jak nie to szukamy gdzie ucieka ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niedługo zapewne znajdziesz wyciek.

Ubywa ci płynu a gromadzi się on pod osłonami maglownicy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dziwna sprawa dzisiaj podłozylem na noc karton pod silnik ( osłona zdjeta) i plyn cieknie po wężu od ic po strony kierowcy i to jest plyn od wspomagania na 100 % nie olej ani nic innego, czerwony płyn taki jak ma wlany, maglownica jest sporo dalej ale wychodzi to mniej więcej pionowo pod pompą, czyli pewnie cieknie gdzieś na przewodzie ? Jakieś łączenie puszcza ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W pasie przednim masz chłodnicę płynu wspomagania, węże do niej są na złączki takie na zatrzask, zapinasz je jak wąż ogrodowy, zaskakuje i gotowe.

Do tego wsadza się tam takie plastikowe zabezpieczenia żeby czasem nie chcący nie rozłączyć węża.

Może tam lać, spotkałem się już na forum że komuś zrobiły się tam wżery i uszczelnienie nie trzymało.

Także może trzeba to rozłączyć, wyczyścić, ocenić stan oringów, ew wymienić i poskładać do kupy.

Przy okazji będziesz widział jak wyglądają rurki od chłodnicy, to zwykła rurka z takim kołnierzem za który łapie zatrzask.

Uprzedzam że łatwo to rozpiąć, ale do zapięcia trzeba trochę siły, w mojej e39 musiał mi ojciec pomóc bo sam nie dałem rady :roll:

Opublikowano
Ale też może lecieć z połączenia węży ze zbiorniczkiem,bo to jest częsty przypadek w E39.Założenie nowych opasek nie daje za wiele.Ja dałem całość,czyli węże i te aluminiowe rurki do zakucia nowymi wężami i mam w końcu spokój.Koszt 50 pln,a nowy zestaw w ASO coś ok.400-500 pln :mad2:
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
cieknie na jednym łączeniu i na chłodniczce cała w mikropęknięciach jakby kamienie o nią waliły, dolałem pod korek od razu ucichło ale widać ze wali płynem po glebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.