Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak to juz jest!!! naj gorzej jest w betach 6 cylikdrowych gaz sie zbiera w kolektorze i strzala nawet jesli jest zainstalowane dopalanie gazu!!!! i tak strzeli!!! wina swiec wina cewek no i wina zle wyregulowanej instalacji!!!!!!!wtrysk gazu!!!!tak instalacja jest naj dla bmw 6 cylindrowych i nie tylko!!!!!!!!!
Opublikowano
Jak mi założyli instalke II generacji autko chodziło super i się dziwiłem dlaczego wszyscy mówią, że BMW nie lubi gazu u mnie chodziło super. Po jakimś czasie zaczeła dużo palić, strzelać ( przepływomierz wymieniałem bo strzelił gaz) no i zaczołem myśleć jednak wszyscy mają racje, miałem wymieniać przewody kopułke, ale okazało się, że wydmuchało mi uszczelke z pod kolektora ssącego. Wymieniłem uszczelke i jak ręką odioł wszystko powróciło do normy i znów moje E34 chodzi super na gazie, nie strzela i pali 16-17 litrów po mieście przy jeżdzie raczej nie spokojnej.
Opublikowano
widze ze kazdy tu ma problemy z gazem i strzalami:)

Nie każdy :mrgreen:, gaziwo nie strzela bez powodu - przyczyny podane setki razy na forum ...........

Założyłeś wtrysk, czy sam montujesz............. że tak wychwalasz :wink: .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Ja strzału nigdy nie miałem, auto goni rewelacyjnie, ale... ja mam wtrysk.

Jak ktokolwiek chce kłopotów - zapraszam do II generacji i kaszaniarskiego gazownika - efekt murowany.

Kai
Opublikowano

Ja napisze kolejny raz na tym forum.

Mam instalacje na śrubę :shock: i nigdy mi jeszcze nie strzeliła.

Silnik w dobrym stanie, szczelny dolot, układ zapłonowy bez przebić i dobrze zainstalowany i wyregulowany gaz.

Plus bardzo ważne przestrzeganie kilku zasad np. nie dojeżdzaniu do pustego zbiornika...

Opublikowano
Mam instalacje na śrubę :shock: i nigdy mi jeszcze nie strzeliła.

 

A ja napiszę też po raz kolejny na tym forum:

Ilu jest posiadaczy wtrysku, którym strzela? Może się przytrafiło z dwóch (od kaszaniarskich gazowników)...

A do tego ilu jest na I lub II generacji, którym NIGDY NIE STRZELIŁO? Też może z dwóch, max czterech...

Statystyka mówi sama za siebie. Trzeba być gazownikiem i to dobrym, żeby samemu sobie założyć II generację i ją dopieścić dla siebie. Ja bym NIGDY nie założył takiej instalacji do siebie. Wystarczy jeden dobry strzał, żeby koszty zrównały się z wtryskiem...

Kai
Opublikowano
Tu z kolegą powyżej się nie zgodze, bo ja mam II generacji i jak mi poszła uszczelka pod kolektorem ssącym to raz strzelił gaz i koszt naprawy to kupienie przepływomierza za 150zł + wymiana uszczelki kolktora ssącego 30zł(która nie poszła od wystrzału, ale go spowodowała) więc koszt naprawy 180zł to jak bym to dołożył do 1600zł bo tyle dałem za instalacje to raczej bym nie założył wtrysku :D
Opublikowano
A mi dzisiaj strzelil gaz :roll: I teraz prawie nie da sie jezdzic na benzynie. Auto dziala dokladnie tak samo gdy je kupilem, z tym ze pojezdzilem wtedy na benzynie i nagle zaczal dzialac idelanie. Teraz po strzale problemy wrocily ... wie ktos co to moze byc ? (na gazie dziala caly czas oki) i zauwazylem jeszcze jedna bardzo dziwna rzecz ...... nie mam filtra powietrza :shock:
www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Jak masz śrubkę tzn. nie ma kompa mogącego wzbogacić/zubożyć mieszankę, to jak jest końcówka gazu (u mnie poniżej 5 litrów) odczuwa się zubożenie mieszanki na wolnych obrotach i wtedy może kichnąć. Njczęściej jak się gwałtownie doda gazu, np. przy ostrym ruszaniu ze świateł ;)

U mnie tego nie ma. ale widzę, że obroty wolne minimalnie spadają o 100-150 i wtedy czas na tankowanie.

 

A co do rozwalenia przepływki, to wiem, że w niektórych autach nie ma miejsca na to, ale w większości da sie założyć klapę chroniącą przepływkę. Mam to u siebie w 320, miałem i w sierce, ktora strzeliła mi może z 50 razy, ale nie doszło do uszkodzenia przepływki, bo klapa zamyka drogę cofniętego płomienia do przepływki i ciśnienie uchodzi przez "gwizdek". Przed przepływką wygląda to jak rurka z otworami po obwodzie, przykrytymi gumką..

Eksploatacja bez tego zabezpieczenie faktycznie grozi uszkodzeniem przepływomierza.

Opublikowano
Tzn mam go wymontowac i jakos obadac w srodku ? :P

 

złóż filtr tak jak wyglądał przed strzałem jeśli popękał to poklej,wymontuj przepływomierz i zobacz czy klapka chodzi w całym zakresie bez zacięć jeśli sie zacian bedziesz miałniestety problem,jeśli nie to wsadzaj i śmigaj dalej powinno być git,acha posprawdzaj na dolocie wszystki łaczenia gómowe czy nic nie spadło albo nie wywineło którejś gumy

Opublikowano
tak jak kolega napisał wczesniej przed zrobieniem porządku ze swoja instalacją jak wyprzedzałem na trasie przy kick downie i właśnie miałem niecałe 5 moze 3litry strzelił teraz nie dopuszczam do tego zeby było bardzo mało gazu (zrobiłem całą instalke,pali normale ilości a przy kick downach nic nie strzela)a co do samych strzałów to nawet jak komuśnigdy nie strzelił to powinien mieć założoną tzw. klapę anytstrzałową, która chroni przepływomierz koszt około 80zł. według niby producentów powinno się jawymienić po każdym strzale ale z doświadczenia wiem ze nie jest to aż tak konieczne trzeba tylko sprawdzić czy sie nie zacina i może służyć dalej jeśli się zacina trzeba ją wymontować naprawić(zazwyczaj podgjąć do odpowiedniego kształtu) i można wsadzić znowu nic skomplikowabnego.ja mam u siebie...zakłada sie miedzy kolektorem a przepływomierzem na rurze gumowej.mówie o 3,0 i 3,5
Opublikowano
mam 520 z silnikiem 24 zaworowym, jak kupilem auto mialo instalke na srube - I generacji - nie strzelal gaz, zamontowalem elektronike, czyli mam II generacje. Skrzynia to automat, tyle ze mikser zamontowany jest wprost na przepustnicy. Gaz nie strzela , obojetnie czy zimny, cieply, czy kozystam z kick downa, gaz przewaznie tankuje jak juz silnik nie chce wkrecac sie powyzej 2500 obrotow bo brakuje gazu. Wedlug mnie problem jest wlasnie w tym ze montuje sie w wiekszosci przypadkow mikser z dala od przepustnicy i bezwladnosc parownika powoduje to ze gromadzi sie gaz, ale pomiedzy przepustnica a mikserem, nigdzie indziej, ewentualnie moze sie troche cofnac w kierunku filtra powietrza. wymiana swiec, kabli itd to polsrodek nie rozwiazujacy problemu.
Opublikowano
Tzn mam go wymontowac i jakos obadac w srodku ? :P

 

złóż filtr tak jak wyglądał przed strzałem jeśli popękał to poklej,wymontuj przepływomierz i zobacz czy klapka chodzi w całym zakresie bez zacięć jeśli sie zacian bedziesz miałniestety problem,jeśli nie to wsadzaj i śmigaj dalej powinno być git,acha posprawdzaj na dolocie wszystki łaczenia gómowe czy nic nie spadło albo nie wywineło którejś gumy

 

Jutro wszystko sobie posprawdzam .........a filtr sie nie rozlecia tylko wogole go nie bylo :shock:

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

do Flash

Nie zawsze się da blizko przepustnicy, wiadomo, że lepiej bliżej, ale niestety mieszalnik musi być (patrzac od przepustnicy) za przepływką(mechaniczną), przed filtrem powietrza. A gumę od przepustnicy do filtra nie zawsze da się skrócić.

Poza tym nie jest to sam w sobie powód strzałów, tylko efekt będzie inny. Jak guma krótka i miejsca do odłożenia gazu mało. to prychnie, a sam widziałem (niepamiętam w jakim aucie) na długiej gumie jak pierd..... to kolektor metalowy rozerwało :shock:

Opublikowano

u mnie jest tak (we wszsystkich moich autach mialem tak gaz zamontowany)

filtr, przeplywka, guma antywystrzalowa, rura gumowa, mikser, przepustnica (mikser wprost na przepustnicy). nie strzela choc by nie wiem co :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.