Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z delikatnie słabymi korekcjami na cylindrze drugim (na tym szóstym - 1.4 reszta po max 0.4)

 

Chciałem podmienić ten wtrysk i tutaj pojawia się problem czy można to zrobić bez ściągania kolektora.

Pierwszy to jakies 5 minut roboty bo jest przed kolektorem w drugim jest utrudniony dostęp do nakretki od tej metalowej rurki wys. cisnienia przez kolektor

 

Jest jakiś patent na to bez zdjęcia całego ssącego ?

http://www.pixentral.com/pics/1YX4qERf3lH4Mcp3XtTya3bs9oHtj80.jpg

Opublikowano
Przy 5 czy 6 to rzeczywiscie nie ma innej opcji ale pierwszy wychodzi bez problemu, pytanie co z drugim, moze jednak jest jakas metoda w zasadzie chodzi tylko o odkrecenie tej nakretki, dojscie kluczem
Opublikowano
Nawet jak odkręcisz tą nakrętkę to nie wyciągniesz wtrysku bo będzie on blokował od kolektor. Tylko pierwszy wtrysk da się wymienić bez ściągania kolektora do każdego następnego wymagane jest ściągniecie kolektora.
Opublikowano
Zdejmij kolektor 5 min roboty i bedziesz mial wszystko pod reka pamietaj ze oprocz srob mocujacych na gorze i pomiedzy tunelami musisz odpiac kostke czujnika i gume podcisnienia i odkrecic 2 sruby jedna od uchwytu trzymajacego bagnet i jedna z tylu, no i oczywiscie lepiej zdjac kolektor razem z egr i przy okazji wyskrob z niego syf, cala zmiana wtrysku max 1h wczoraj wymienialem jak cos to pytaj;) jak odkrecisz uchwyty od wtrysku (2male nakretki) to postaraj sie go poruszac i delikatnie wyciagnac wtrysk, uwazaj zeby nie nalecialo syfu do srodka, jak bedziesz wsadzal inny wrrysk to nie zapomnij o podkladce miedzianej pozdro
Opublikowano

Myśle ze mi zajmie to pewnie z 3h ale chyba sprobuje :)

 

Korekcja -1.4, może i nie jest tragiczna ale mam manual i na niskich obrotach czuć minimalnie drgania od silnika na jałowym na lewarku niewykluczone że to coś innego ale chyba wszystko już sprawdziłem oprócz tego.

Przy podwyższeniu na 900rpm minimalnie telepe budą ale czuje to tylko ja jestem troche przewrażliwiony na tym punkcie. (poduszki wymienione)

 

EDIT

Ta nakrętka to klucz 16 ?

Z jaka siłą tak słownie dokręcać wtryski kolektor (wiem że to 10 nM ale nie mam takiego klucza)

Opublikowano

A czy wiesz, że korekcje wtrysku sprawdza się na rozgrzanym silniku??

Nie chce mi się wierzyć, że przy -1,4 telepie budą.

 

Od wtrysku są dwie nakrętki po obu stronach. Dokręcaj z wyczuciem do momentu, aż poczujesz opór. Nakrętki są małe więc dużej siły używać nie musisz, uważaj, żebyś gwintu w szpilce nie upierdzielił bo będziesz miał mega problem, z kolektorem podobnie.

Powodzenia.

Opublikowano

Dzieki zaraz bede działał

 

Telepie to mocne słowo czuć że telepie delikatnie silnikiem co przenosi sie na lewarek i kiere, dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku z reguły po mocniejszej jezdzie

Opublikowano

Witam. Zostało powiedziane ale jako że dość często to robię powiem krótko .

Bez ściągania kolektora można wyciągnąć wtrysk na pierwszym baniaku , aby dostać się do pozostałych trzeba zdjąć kolektor.

 

Co do czasu operacji zdjęcie kolektora w e60 w 15 minut to jakieś szaleństwo . Nawet nie przyszło by mi do głowy robić coś w takim sprincie.

 

Uczciwie pracując wymiana np. drugiego wtrysku z sprawdzeniem pracy bez kolektora i kodowaniem plus złożenie wszystkiego jak należy to minimum jedna godzina . Czasem znacznie dłużej , wystarczy że wtrysk jest zapieczony.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.