Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...Te sprint boostery to wg mnie kasa w błoto, trzeba było zainwestować te pieniążki w remap, dolot+ wydech mogłby dać realne przyrosty. A tak jest głównie placebo...

 

Logicznie myśląc bardzo fajna sprawa, tylko powiedz proszę kto taki remap jest w stanie w Polsce wykonać? Wszystkie firmy tunerskie zajmują się głównie dieslami, na myśl o wolnossącej benzynie zwyczajnie się krzywią.


Nie uważam także, że sprintbooster to efekt placebo, poprawia szybkość otwierania przepustnicy, czyli jest fizycznie namacalny.

  • Odpowiedzi 799
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja sprintbooster albo pedalbox (taki miałem w E91) polecam każdemu. zgodzę się z tym co napisał B-T-K. fajne urządzenie jak się trafi w dobrej cenie. jakaś tam alternatywa dla remapu. mocy więcej nie da,ale o wiele przyjemniej się jeździ :cool2:
Opublikowano

Ogladnąłem film z działania tego boostera. Nie ukrywam, że fajny patent. Zaintrygowała mnie najbardziej kwestia trybu "zamulacza", przydatne gdy oddaje fure pod opiekę mechaników którzy za obowiązek mają jazdę autem po naprawie :nienie: Pasowałby mi taki tryb który by przepustnice zablokował do powiedzmy 30%, a i żonie by można było bez obaw wręczyć kierałke gdy warunki za oknem srednie.


B-T-K pw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te sprint boostery to wg mnie kasa w błoto, trzeba było zainwestować te pieniążki w remap, dolot+ wydech mogłby dać realne przyrosty. A tak jest głównie placebo.

Pzdr

 

A masz takie urządzenie w swoim samochodzie ?

Urządzenie nie dodaje mocy, ale przyspiesza reakcję przepustnicy na wciśnięcie pedału gazu. Jest to bardzo wyraźnie odczuwalne.

Po tygodniu jazdy z włączonym urządzeniem , po jego wyłączeniu ma się wrażenie jakby w samochodzie zdechło kilka koni mechanicznych.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
...Po tygodniu jazdy z włączonym urządzeniem , po jego wyłączeniu ma się wrażenie jakby w samochodzie zdechło kilka koni mechanicznych.

 

Dokładnie tak, to co napisałeś idealnie opisuje odczuwalne efekty działania Sprintboostera :cool2:

Opublikowano
Michał, mie miałem ale kusi potestować. Kwestia ceny. Tak czy siak, to nie groszowa sprawa. Obiektywnie pewnie wolałbym zacząć od wydania kasy w prawdziwe przyrosty, a to dokupić finalnie jako wisienkę ;)
Opublikowano
Michał, mie miałem ale kusi potestować. Kwestia ceny. Tak czy siak, to nie groszowa sprawa. Obiektywnie pewnie wolałbym zacząć od wydania kasy w prawdziwe przyrosty, a to dokupić finalnie jako wisienkę ;)

 

Prawdziwe przyrosty dają moc, ale w silnikach benzynowych wolnossących w górnym zakresie obrotomierza (w N52 obroty około 6500-6600 w zależności od wersji silnikowej). W jeździe miejskiej czy w jeździe drogą krajową jest to zupełnie nieodczuwalne, chyba że ktoś preferuje bardzo agresywny styl jazdy kręcąc silnik pod czerwone pole, wtedy zbliży się do posiadanej w samochodzie mocy maksymalnej. Elastyczność ulega poprawie, ale warto podkreślić że w silniku wolnossącym Nm też nie rosną nie wiadomo o ile, jest to rząd kilkunastu jednostek, także przy wyprzedzaniu też raczej tego nie zauważymy albo w znikomym stopniu. Modyfikowanie czegokolwiek w silniku wolnossącym to bardzo żmudna sprawa i trzeba mieć przygotowany w zanadrzu duży worek z $$$. Natomiast w przypadku Sprintboostera efekty są od razu odczuwalne, auto jest zdecydowanie bardziej żwawe i szybciej reaguje na gaz. Cena jest niemała, aczkolwiek w stosunku do ceny modyfikacji "prawdziwych" pozostaje znikoma :wink:

Opublikowano

Przy modyfikacjach wolnossaka i tak stosunkowo małych mocach, ciężko jest dupohamownią zauważyć diametralnie różnice. Widać je natomiast w starciach ma drodze i najlepiej przy pomiarze czasu 100-200. Warto kontrolować wyniki przed i po. Bo sekunda ucięta nie odczuwalna za kółkiem robi różnicę na drodze. Samym modyfikowaniem dolotu można namieszać , rozjeżdża sie mieszanka paliwowo powietrzna i czasami cos zyskamy a czasami stracimy. Wiadomo ze mie bedziemy latać po każdej bzdetce na korektę mapy. Ale jak się nazbiera, to mus. Szkoda naszej pracy.


Co do boostera. Nie neguję jego działania, po prostu modyfikuje on mapę przepustnicy, z pewnością daje fajny efekt, pewnie sam sie o tym przekonam. Dobre jest to że można tym regulować. Bo w przypadku remapu dało by rade zrobić w pakiecie cos takiego. Ale już nie odwracalnie. Dlatego to taka fajna zaleta. Na wzor ustawień jak w mpowerach ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.


Jaką odległość masz na zawiasie B12 od podłoża do najniższej środkowej części zderzaka?


Ja mam zawias M-Pakiet i kostka bauma 10cm nie wchodzi. :(


http://i68.tinypic.com/22fbrd.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mierząc od ziemi do kratki na środku zderzaka 16cm
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Michał, mie miałem ale kusi potestować. Kwestia ceny. Tak czy siak, to nie groszowa sprawa. Obiektywnie pewnie wolałbym zacząć od wydania kasy w prawdziwe przyrosty, a to dokupić finalnie jako wisienkę ;)

 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam na sprzedaż Pedalbox V2 czyli wersję 2 bez śladów użycia, do e90 330i. Sprzedaje bo u siebie mam zrobiony program BPC. Jak ktoś chętny to zapraszam na priv.

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dawno tu nic nie wrzucałem więc wrzucę parę zdjęć z wiosennego pucowania :D

Z autem wszystko w jak najlepszym porządku, jeździ bezawaryjnie i cieszy ucho.


Zmieniłem wosk z Megsa 16 na Harly Wax.

Zmiana trafiona, efekty po Harly więcej niż zadowalające. Lakier wygląda jakby był oblany szkłem. Oczywiście przed woskiem sprawdzony cleaner Prima Amigo.


jf6cBQX.jpg

AkafN7F.jpg

Tfd2sXD.jpg

68FgWuq.jpg

z15Cvwu.jpg

4LnFyG5.jpg

7hiYnmx.jpg

jDn5a8L.jpg


I od tego sezonu E90 nie będzie się czuła samotnie w garażu. Miejsce Hondy zajęło R1200. Tak jak w przypadku wosku zmiana bardzo trafiona :D

oeG0Lav.jpg

mk8xlkZ.jpg

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dociera się bardzo fajnie. Całą noc leżał i dotarcie bez żadnych problemów.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

świetnie wyglądają obie ;)


pięknie masz utrzymany ten kolor, o który chyba najciężej zadbać :cool2:

Galeria: E91 320D LCI M-Pakiet 2009r.



2010-2016 E46 Touring 320D 136km 2000r.

2016-2017 E91 318i LCI 143km 2008r.

2017 E91 320d LCI 206km|393Nm 2009r.


kod zniżkowyna 5€ do Carly: XAZHF8

http://yanosik24.pl/widget/64583.png

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tyle się zastanawiam nad zmianą opon że już po jednym zdjęciu gdzie widać kawałek bieżnika widzę że masz Ultrac Vorti:) Zadowolony jesteś? Czy są w miarę sztywne i auto prowadzi się pewnie powiedzmy przy 200 km/h? Są jakieś efekty uboczne, typu wibracje? Jak auto reaguje na nagłe skręty - nie jest zbyt rozlazłe?
Opublikowano

Mega robota. Lakier na e90 jak nowy. :cool2:

Powiedz mi przed nakładaniem wosku jak dokładnie używasz cleanera Prima Amigo? Maszyna, czy ręcznie ściereczką idzie to sprawnie zrobić, łatwo to użyć? Będę nakładać wosk i chciałem użyć tylko ipy przed, ale po Twoim wpisie zastanawiam się dodatkowo nad Prima Amigo?

Z góry dzięki za podpowiedź.

Harly używałem na poprzednim aucie i efekt był zadowalający :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle się zastanawiam nad zmianą opon że już po jednym zdjęciu gdzie widać kawałek bieżnika widzę że masz Ultrac Vorti:) Zadowolony jesteś? Czy są w miarę sztywne i auto prowadzi się pewnie powiedzmy przy 200 km/h? Są jakieś efekty uboczne, typu wibracje? Jak auto reaguje na nagłe skręty - nie jest zbyt rozlazłe?

 

Opony twarde. Przy większych prędkościach auto prowadzi się stabilnie. Reakcja na ruchy kierownicy jest błyskawiczna. Ale mam zmienione zawieszenie więc jest to pewnie w dużej mierze zasługa zawieszenia. Na mokrym mają bardzo dobrą przyczepność. Minusy są takie, że przy temperaturach w okolicach +10 stopni opony słabo kleją. Jak są rozgrzane i jest ciepło to przyczepności nie brakuje.

Opony mają tendencję do spłaszczania się po dłuższym postoju. Dłuższym mam na myśli około tygodnia. Po takim postoju przez pierwsze parę kilometrów czuć wibracje na samochodzie. Ale po przejechaniu kilku kilometrów jak opona się nagrzeje to wibracje znikają. Ogólnie jestem zadowolony. Bardzo dobre opony w dobrej cenie.

 

Powiedz mi przed nakładaniem wosku jak dokładnie używasz cleanera Prima Amigo? Maszyna, czy ręcznie ściereczką idzie to sprawnie zrobić, łatwo to użyć? Będę nakładać wosk i chciałem użyć tylko ipy przed, ale po Twoim wpisie zastanawiam się dodatkowo nad Prima Amigo?

Z góry dzięki za podpowiedź.

 

Cleaner nakładam maszyną DA o skoku 8mm miękkim padem. Jest bardzo łatwy w użyciu. Ręcznie aplikatorem też można tylko zajmuje to dłużej czasu. Po maszynie efekt jest lepszy. Cleaner dociera się dosłownie jednym ruchem mikrofibry. Dodatkową zaletą jest to że ładnie maskuje drobne niedoskonałości i fajnie przyciemnia kolor.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Pyk i kupiony :mrgreen:

Maszyny niestey nie mam. Będę nakładać ręcznie. Jakaś gombeczką myślisz?

Po dotarciu od razu wosk? Czy lepiej odczekać?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie musisz nic czekać po cleanerze. Potem IPA. Ręcznie tylko wosk się fajnie nakłada, wszystko inne to mordęga, a efekt mizerny :D

@Michał zrób zbliżenie na lakier kiedyś

Opublikowano
Też sobie zamontowałem te opony dwa dni temu. Nie są złe ale szału nie ma. Montowali je ze dwie godziny bo miały bicia powyżej 7 kg na teście drogowym, dwie sztuki trzeba było wymienić na inne. Pierwsze odczucia są takie że pomimo twardej scianki (jak na konwencjonalną oponę) traci się sporo precyzji w porównaniu do run flatów i to nawet nie letnich w tym samym rozmiarze ale mam wrażenie że również w porównaniu do zimowych o rozmiar mniejszych... Auto się bardziej przechyla i potrzevuje chwili żeby zareagować na ruch kierownicą. Poprawa komfortu jest odczuwalna ale nie jakoś znacznie no i niestety mam wrażenie że są głośniejsze od bridgestone potenza. Mam nadzieję że się uciszą jak się dotrą.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Pyk i kupiony :mrgreen:

Maszyny niestey nie mam. Będę nakładać ręcznie. Jakaś gombeczką myślisz?

Po dotarciu od razu wosk? Czy lepiej odczekać?

 

Aplikator piankowy. Po dotarciu cleanera nie trzeba czekać.

 

Nie musisz nic czekać po cleanerze. Potem IPA. Ręcznie tylko wosk się fajnie nakłada, wszystko inne to mordęga, a efekt mizerny :D

@Michał zrób zbliżenie na lakier kiedyś

JNWtqdW.jpg

zX81fNy.jpg

N5OkuIk.jpg

4GB7aN9.jpg

97H0che.jpg

 

Też sobie zamontowałem te opony dwa dni temu. Nie są złe ale szału nie ma. Montowali je ze dwie godziny bo miały bicia powyżej 7 kg na teście drogowym, dwie sztuki trzeba było wymienić na inne. Pierwsze odczucia są takie że pomimo twardej scianki (jak na konwencjonalną oponę) traci się sporo precyzji w porównaniu do run flatów i to nawet nie letnich w tym samym rozmiarze ale mam wrażenie że również w porównaniu do zimowych o rozmiar mniejszych... Auto się bardziej przechyla i potrzevuje chwili żeby zareagować na ruch kierownicą. Poprawa komfortu jest odczuwalna ale nie jakoś znacznie no i niestety mam wrażenie że są głośniejsze od bridgestone potenza. Mam nadzieję że się uciszą jak się dotrą.
[/img]



U mnie szum jest ograniczony bo mam wygłuszone nadkola. Reakcja na zmianę kierunku jest bez zastrzeżeń, ale tak jak pisałem wcześniej pewnie jest to w dużej mierze zasługa zawieszenia. Z wyważeniem to na teście drogowym nie było problemu. Najlepsze opony na jakich jeździłem to były Yokohamy Advan Sport. Były tak twarde że mieli problem na wulkanizacji je założyć. Porównywalne do Run Flat. Tylko trochę drogie.

Edytowane przez Michał 330xd
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.