Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Seryjne osiągi tych dwóch silników są podobne. Benzyna seryjnego diesla objedzie bez problemu, ale nie wielkim kosztem z diesla można zrobić małego potworka, który zmiażdży benzynę.

Gdyby nie to, że u mnie w samochodach wszystko musi być na tip top, to przez 3 lata posiadania 330i nie było konieczności wymieniania tych wszystkich rzeczy które wymieniłem.

W 330xd kilka części i to tych drogich w ciągu 4 lat posiadania musiałem wymienić.

Utrzymanie zakładając że nie trafi się na gruza, jest bardzo zbliżone.

Do diesla części są droższe, ale za to mniej pali. W benzynie na odwrót, prze co koszty są podobne.

 

Wybierając teraz samochód i zakładając że będzie używany na co dzień to wybór padłby na diesla

Jako drugi samochód zdecydowanie benzyna. Tylko teraz było by to 335d lub 335i.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 799
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z racji tego że moja E90 prawie nie jeździ i nic przy niej robię bo cały czas pracuję przy Polonezie, postanowiła mieć tzw "ciche dni".

Będąc na przejażdżce zaczęła świrować. Przy zmianie biegów przy puszczaniu gazu obroty nie spadały, a czasem nawet się zwiększały. Były sytuacje że po wciśnięciu gazu reakcja była z 2-3 sekundowym opóźnieniem. Problem był też z gaszeniem auta. Musiałem kilkukrotnie próbować.

Po podpięciu pod kompa wyskoczył błąd 2F67. Po skasowaniu błędu problem ustąpił na dwa dni po czym objawy wróciły z podwojoną siłą.

Przyczyną całego zamieszania był malutki czujnik na pompie sprzęgła

http://i.imgur.com/Wkh65Ak.jpg

Po wymianie wszystko wróciło do normy.

 

W nagrodę za powrót do sprawności wyczyściłem jej przepustnicę :D

Przed czyszczeniem

http://i.imgur.com/X2yESoy.jpg

http://i.imgur.com/qDAOqCg.jpg

 

I po

http://i.imgur.com/hRI2o8F.jpg

http://i.imgur.com/xluFftK.jpg

http://i.imgur.com/dDN9xD9.jpg

 

Przy okazji czyszczenia przepustnicy miałem dobry dostęp do kolektora ssącego i kontrolnie sprawdziłem duży zawór DISA

http://i.imgur.com/QSn6WI9.jpg

Jest w idealnym stanie bez najmniejszego luzu.

 

Zauważyłem, że odkąd poświęcam mało czasu mojej E90 zaczyna strzelać fochami. Żeby to zmienić powoli rozglądam się za kompletowaniem części na kolejnego, sporego moda :twisted:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Kurczę u Ciebie to już nie ma za bardzo co zmieniać. Jestem ciekaw co to za mod? Chyba zmiana auta :mrgreen:

No pochwal się :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:nienie:

Jest mod który wymaga zebrania większej ilości części.

 

Podpowiedź.

Jak wszyscy wiemy BMW jest kobietą, a moja ma już trochę latek.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Sprzedaż obecne graty i wyjdziesz podobnie z $$ :cool2:

A zmiana bardzo mocno odmłodzi auto. Będzie Mpakiet, czy performance? :wink:

Opublikowano

popieram, zmiana na polifta dużo daje, mój był z 2006 a sporo osób co nie znało auta myśleli że to 2010 :cool2:

ja bym poszedł w zderzak Performance jak u czerwonego330d albo od m3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmiana będzie na M pakiet. Skompletowanie części trochę czasu mi zajmie bo chcę kupić wszystko w kolorze, żeby oszczędzić sobie nerwów z lakiernikami. Albo ja jestem jakiś nienormalny, albo wszyscy pierd...ą robotę.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Szkoda, że jednak nie Performance, moim zdaniem wygląda o wiele lepiej niż m pakiet.

 

Będzie kolejny m pakiet, a tak miałbyś coś wyjątkowego, bardzo rzadko spotykanego :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdyby ktoś miał lub widział graty do lifta w kolorze 475 proszę o info.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lusterka zostają przed liftowe. Po są duże i brzydkie.

Zmiana będzie chyba długo trwała bo ciężko o nie uszkodzone części w kolorze.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć.

Z racji tego że moja E90 ostatnio stoi cały czas w garażu pokazała na koniec roku jeszcze jednego focha.

Współpracy odmówiła zmieniarka CD. Nagle przestała czytać płyty :x

eahH6yS.jpg

 

Kupiłem nową używaną za 70 zł i wszystko pięknie działa

RZ9IiMm.jpg

 

Po 12 latach wymiany wymagały też tylne siłowniki klapy

nxvKnJJ.jpg

 

Po założeniu zimówek małe spa i czeka na wiosnę

DdD3kou.jpg

fWknjOR.jpg

jmkMwsT.jpg

jaQqYEL.jpg

ZlWvy9E.jpg

5J7S003.jpg

hTsT2hR.jpg

Cały czas szukam części blacharskich do przeróbki na polifta, ale chyba w kolorze nie uda się znaleźć.

Jak znajdę gdzieś w pobliżu miejsca zamieszkania nie uszkodzone to kupię w byle jakim kolorze i dam do lakiernika.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Coś mnie ostatnio ta moja beema nie lubi. Tym razem koniec powiedział głośnik w lewych przednich drzwiach.

Zaczął charczeć, i czasami przestawał grać.

 

Po zdjęciu boczku drzwi okazało się że ktoś zmodyfikował audio.

gFwTRmy.jpg

 

Z przodu wsadzony jest zestaw u-Dimension el comp 5.

 

W sumie dzięki temu zepsutemu głośnikowi w końcu wygłuszyłem drzwi. Planowałem to już dawno zrobić, ale nie chciało mi się za to zabrać.

 

Użyłem maty bitumicznej i pianki akustycznej GMS

bUab9HS.jpg

 

Po odtłuszczeniu na blachę poszła mata bitumiczna

neSAIYl.jpg

 

A na nią pianka akustyczna

p5eRNGN.jpg

 

Boczki drzwi tak samo

m7XVLbv.jpg

trKfXnR.jpg

 

Na boczki miejscami nakleiłem dwie warstwy pianki akustycznej.Był to błąd z mojej strony, bo przez to miałem mały problem z montażem. Ale kilka mocniejszych uderzeń ręką rozwiązało problem.

 

Fabryczną piankę która odpowiedzialna jest za szczelność przykleiłem na elastycznym kleju dekarskim

BWLJMe7.jpg

 

Dziwne jest to że pianka która ma zapobiegać dostawaniu się wody do środka, od dołu na prawych i lewych drzwiach była całkowicie odklejona. Pomimo tego nigdy nie miałem wody w środku auta.

 

Z efektu wygłuszenia jestem zadowolony. Odgłos zamykania drzwi jest milszy dla ucha i jakość dźwięku uległa poprawie. Mam wrażenie że podczas jazdy jest trochę ciszej.

 

Teraz jak już przód jest wygłuszony to będę sobie po trochu całe autu wygłuszał. :D

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Super działasz.... :cool2: Michał też mi zdechła zmieniarka w e91 w zeszłym tygodniu też chyba od stania :mrgreen: , trzeba coś kodować po zainstalowaniu nowej, czy nie ma takiej potrzeby?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.