Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siedząc dzisiaj w domu i się nudząc postanowiłem z ciekawości policzyć kwoty z paragonów.

W ciągu prawie trzech lat posiadania na serwis i modyfikacje poszło ponad 26 tys. Nie wliczając w to kosztów pracy mechanika, lakiernika i ubezpieczenia.

 

Tyle mniej więcej kosztowało doprowadzenie do stanu perfekcyjnego 11 letnie E90 330i.

 

Sam jestem trochę zdziwiony ile się uzbierało

Gratulacje!!!

  • Odpowiedzi 799
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Siedząc dzisiaj w domu i się nudząc postanowiłem z ciekawości policzyć kwoty z paragonów.

W ciągu prawie trzech lat posiadania na serwis i modyfikacje poszło ponad 26 tys. Nie wliczając w to kosztów pracy mechanika, lakiernika i ubezpieczenia.

 

Tyle mniej więcej kosztowało doprowadzenie do stanu perfekcyjnego 11 letnie E90 330i.

 

Sam jestem trochę zdziwiony ile się uzbierało

 

Ile kilometrów przejechałeś przez ten czas?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ile kilometrów przejechałeś przez ten czas?

 

Około 23 tys km.

No i paliwa w to nie wliczałem.

Ale ostatnio moje E90 jeździ tylko jak jest ładna pogoda i suchy asfalt. Gdybym nie robił zimowej sesji zdjęciowej to śniegu by nie widziała. :D

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Z tym faktem ze ja wydalem na porzadna odbudowe na LCI z ponad 20 k ;) w calej historii auta w moim posiadaniu na silnik poszly groszowe sprawy ;-)
E92 335d Stage H
Opublikowano
Ja troszke mniej niz arek ale podobnie ;)

 

AREK mowi tylko o wydatkach w grudniu :) pomnoz przez ilosc miesiecy :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
tylko ze ja wyciągnąłem wnioski z tuningu silnika 335d i chciałem mieć wszystko dograne na 1000%, dla tego postanowiłem zrobić wszystko pod obciążenia max chociaż nie musiały być robione .
Opublikowano

Widzę, że koledzy nie oszczędzacie :)

 

Sam nie oszczędzam natomiast dla dobra waszych aut chyba nie potrzebnie afiszujecie się z kwotami wydanymi na wasze "oczka"

 

To nie jest zamknięte forum z użytkownikami którzy znają się osobiście, tylko każdy to może zobaczyć...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak się znajdzie "klient" to nic nie pomoże.

Jak ktoś jest świadomy kosztów części do BMW to czytając galerię będzie sobie sam w stanie obliczyć ile co kosztowało.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Widzę, że koledzy nie oszczędzacie :)

 

Sam nie oszczędzam natomiast dla dobra waszych aut chyba nie potrzebnie afiszujecie się z kwotami wydanymi na wasze "oczka"

 

To nie jest zamknięte forum z użytkownikami którzy znają się osobiście, tylko każdy to może zobaczyć...

 

chodzici o kradziez czy o celowa dewastacje ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

oprocz samochodu michala330xd ktory jest nowszym orginalem niz mial pierwszy wlasciciel to te samochody nie nadaja sie do kradziezy. nie sprzedasz go w tym stanie wizualnym, nie wyjmiesz zadnej fajnej rzeczy ze srodka bo jest zbyt individualna. Pozostaje ci silnik i czesci i to nie te tuningowe drogie... bo to rownierz nie sprzedawalne chyba ze koledze za grosze.

 

narazasz sie jednak bardziej niz w przypadku zwyczajnej fury... bo zwyczajnie wlasciciele je maja na oku. Parking strzezony lub garaz osobisty, czasem zasieki, dobermany i uzbrojeni byli navy seals. Nigdy sie wie ! :mrgreen: nawet waz na siedzeniu moze sie trafic. :cool2: no i jeszcze musisz ich znalesc co pozostawi slady (i najlepsza odpowiedz na pytanie gdzie mieszka kolega ten i ten to zapytaj go :) )

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Przypomina mi sie kiedys jak ktos rabnal kiedys takiego fajnego golfa 1 na bbsach LMach w dosc unikalnych kolorach :D W mniej niz 24h wrocil do wlasciciela bo po prostu charakterystycznie to straszne i ktos go namierzyl na drugim koncu kraju idac po bulki.

 

Tak jak Rivasi - uwazam ze modyfikowane auta ktore sa charakterystyczne sa niemozliwe do opchniecia. Zdecydowanie brakuje im anonimowosci i klienteli ;-) Z reszta popatrz na kupca typowego auta. Popatrzy na moje auto - rocznik 2008 a tu LCI tyl przod - jakies dziwne modyfikacje do tego. "Panie to z 4 skladane bylo zapewne"!

E92 335d Stage H
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moje jest prawie cale malowane, i niski przebieg.

Do tego wymienione sporo części.

 

Czyli rozbitek ze skręconym przebiegiem i ciągle psujący się skoro tyle części wymienione. :mrgreen:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Każdy z Was ma trochę racji.

 

Natomiast zapominacie o wschodniej granicy czy krajach bałytyckich.

Oczywiście dla "nas" niektóe auta są bardzo charakterystyczne. Natomiast większość osób nie ogarnia kwesti LCI pre LCI itd.

 

90% obywateli naszego kraju mysli, że jak jest zderzak m-pakie prżód to ma m-pakiet. (moja prywatna opinia o krajanach)

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnio cisza u mnie w temacie bo przy BMW niewiele się dzieje.

Jakiś czas temu kupiłem sobie Poloneza z przeznaczeniem jak samochód roboczy, ale z moimi odchyłami motoryzacyjnymi jego przeznaczenie trochę się zmieniło.

Po zakupie i remoncie blacharskim zrobiłem swap silnika i od dwóch miesięcy szykuję go do malowania.

A w tym czasie biedne BMW stoi w garażu i zbiera kurz.

Ale całkowicie nie poszła w odstawkę. Zrobiłem jednego moda, i mały serwis.

 

W ciągu roku zrobiłem aż 4 tys km. :mrgreen: Trzeba było zmienić olej. Jak zwykle z płukanką i dodatkiem ARCHOIL 9100

http://i.imgur.com/XgczaSF.jpg

 

Mechanik mówił, że gdyby nie płukanka to wlał by sobie olej z mojej E90 do swojej E36 :mrgreen:

 

Potem czyszczenie i przegląd klimy

http://i.imgur.com/eVGvGM7.jpg

http://i.imgur.com/Aanq4t8.jpg

http://i.imgur.com/h0waFEJ.jpg

http://i.imgur.com/UBjtIod.jpg

 

Pojawiła się też usterka. W czasie jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika. Po diagnozie komputerowej błąd wywaliła sonda. Po skasowaniu na chwilę był spokój, ale kontrolka zapaliła się ponownie. Posłuszeństwa odmówiła sonda przed pierwszym katalizatorem. Po wymianie według wskazań komputera spalanie spadło o 0,5l.

http://i.imgur.com/Q9swbtw.jpg

 

Wymieniłem też kabelek masowy bo stary był w kiepskim stanie.

http://i.imgur.com/J0RSGpT.jpg

 

Mam też mały problem na własne życzenie.

W chwili zakupu auta na masce była mała rysa widoczna tylko z bliska.

Przez trzy lata nie zwracałem na to większej uwagi, ale postanowiłem oddać maskę do malowania.

W chwili odbioru maska była idealna, a dzień po już tragiczna. Cała w rysach, dołkach i z siadniętym klarem.

Lakiernik był mocno zdziwiony jak ją zobaczył i bez słowa zabrał ją do poprawy.

Po dwóch tygodniach odebrałem maskę po poprawce. Poza hologramami po polerowaniu nie było do czego się przyczepić. Wystawiłem auto od razu do słońca sprawdzić co się stanie. Po trzech dniach od poprawy było dobrze. Ale czwartego dnia klar już lekko przysiadł. Poczekam tydzień jak lakier się w pełni utwardzi i mam nadzieję że uda mi się to wyprowadzić.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że lakiernik którego uważałem za fachowca, który zrobił mi klapę CSL, połączył splittery ze zderzakiem i pomalował masę innych rzeczy zaczął odstawiać straszne dziadostwo. Wygrała ilość, a anie jakość. :(

 

Koniec narzekania, czas na moda.

 

Gdyby ktoś chciał coś takiego to działa to bez problemowo. Po tygodniu od montażu zdemontowałem moda. Powodem było to że, trzeba użyć trochę siły żeby zamknąć klapę, co wiąże się z jej dociskaniem ręką od góry, co prowadzi do powstawania rys. A mając świra na punkcie lakieru wolałem zdemontować i nie denerwować się powstawianiem rys.

 

Nagrałem też film jak pracuje silnik w mojej E90

 

I przyspieszenie. Oczywiście w miejscu dozwolonym.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

W ciągu roku zrobiłem aż 4 tys km. :mrgreen:

 

To mnie pobiłeś ja zrobiłem tylko 6tyś. :-|

 

MOD z otwieraniem klapy to trochę nie wypał.

Też po miesiącu go usunąłem bo już po tygodniu nie otwierała się automatycznie klapa a na dodatek zamknąć ją to jakiś koszmar.

 

Poza tym widzę że się dzieje. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koszty moda to:

60zł sprężyny

3 zł podkładki

82zł siłowniki

 

Razem 145 zł

 

Jak chcesz to mogę Ci odsprzedać

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Michal nie opisales jeszcze twojego osobistego porownania 330d vs 330i. Jestem ciekaw po latach eksploatacji obu maszyn jakie masz zdanie. I ktore z tych dwoch bys teraz wybral oczywiscie pomijajac wszystkie modyfikacje sympatie i wlozony czas ☺

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.