Skocz do zawartości

E90 330i CZARNA - SESJA ZDJĘCIOWA str. 53


Rekomendowane odpowiedzi

Jak by to było ~5tyś $ to jeszcze można by się było zastanowić... ale z vatem i cłem to jest kosmos...

 

 

Randall jak wydajesz 5 tyś $ na turbo to raczej nie myślisz o rychłej sprzedaży jeżeli w ogóle o sprzedaży kiedykolwiek :D

 

Jak zrobię to co chce u siebie to nikt mi nie zapłacić tyle im bym chciał za moje auto.

 

Tak jak by Rivasi wystawił swoje E91 kto to kupi? cena była by kosmiczna dla zwykłego "Janusza"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 799
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

Tak jak by Rivasi wystawił swoje E91 kto to kupi? cena była by kosmiczna dla zwykłego "Janusza"

 

sAMOCHOD jest wystawiony na sprzedaz !!! 160 tys zyla :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja wiem o tym, stąd napisałem że taka modyfikacja to znaczy że zostajesz z tym autem na zawsze. A nie zawsze warto, czasem lepiej sprzedać i kupić 335i bez kombinowania i ewentualnych awarii. Ale to już indywidualna sprawa każdego ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Panowie mam prośbę o poradę.

W przyszłym tygodniu powinno dojechać zawieszenie B12.

 

Zastanawiam się czy nie zamontować sobie camber plates.

Czy ktoś ma coś takiego u siebie i mógłby się wypowiedzieć na ten temat ?

 

Na allegro jest tylko jedna aukcja z camber do E90

http://allegro.pl/camber-plates-bmw-e87-e90-e91-e92-drift-i5837564322.html

 

Czy takie regulowane mocowanie zastępuje seryjne ?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak takie mocowanie zastępuje seryjne, widziałem taki w KW do mojego zawieszenia. Zastanawiałem się, ale odpuściłem.

Stwierdziłem, że nie wykorzystam tego.

 

Zapytaj sam siebie czy z tego skorzystasz?

Tutaj cena jest podobna do ceny górnego mocowanie BMW OEM więc nie jest źle. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Oem mocowanie kosztuje około 100 zł (lemforder)

Głównie mam obawy o zachowanie i trwałość podczas jazdytakiego mocowania.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, myślałem o gnieździe amortyzatora z tą ceną.

 

Popytaj może w działach e30/e36/e46 bo chyba tam więcej projektów będzie z takim tematem zamontowanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

I jest jeszcze kwestia wysokości auta.

Wyczytałem w necie że takie mocowanie trochę obniża, a mam zamówiony zestaw ze sprężynami sportline i nie chcę żeby było jeszcze niżej.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Jak wiecie auto było wystawione na sprzedaż, ale że zainteresowania nie było to trzeba było zrobić jakiegoś moda :D

Jak pisałem wcześniej podczas sprawdzania amortyzatorów na stacji diagnostycznej miały one po 60% sprawności, dlatego zdecydowałem się na wymianę zawieszenia.

Na teście sprawność wyniosła 60%, ale jak się za chwilę przekonacie amortyzatory były całkowicie zużyte.

 

Wielkie podziękowanie dla Mariusza (czerwony330d) za zamówienie dla mnie zawieszenia.

Paczka z zestawem B12 Sportline

http://i.imgur.com/XaP5Dig.jpg

 

Ale żeby godnie przyjąć nowe zawieszenie trzeba było odpowiednio przygotować do tego samochód.

 

Samochód spędził na kobyłkach 3 tygodnie. Wykonałem konserwację podwozia, mycie, wyciszenie i zabezpieczenie nadkoli, odświeżenie tarcz i zacisków hamulcowych, wymianę większości śrubek, spinek i kołków.

 

Auto na kobyłki i przygotowanie do konserwacji.

http://i.imgur.com/hJR68oA.jpg

http://i.imgur.com/DGir58R.jpg

http://i.imgur.com/DCBQMGg.jpg

http://i.imgur.com/fBrvvil.jpg

 

Podwozie oczywiście przed nałożeniem warstwy ochronnej zostało oczyszczone i odtłuszczone.

http://i.imgur.com/MRs0szQ.jpg

http://i.imgur.com/MVBvjuU.jpg

http://i.imgur.com/qGlmAcL.jpg

http://i.imgur.com/yJX6odK.jpg

http://i.imgur.com/YlwiAhA.jpg

http://i.imgur.com/v1FkGEw.jpg

http://i.imgur.com/QF6WOzG.jpg

http://i.imgur.com/4hTAmpy.jpg

 

Po nałożeniu konserwacji auto stało dwa dni żeby wszystko dobrze wyschło i zacząłem po kolei montaż osłon.

http://i.imgur.com/7mSpx4F.jpg

 

Osłony podłogi

http://i.imgur.com/a61qsTf.jpg

 

Silnika i skrzyni biegów

http://i.imgur.com/w9SxlHQ.jpg

 

Nadkola

http://i.imgur.com/qdowsqj.jpg

 

Do wyciszenia nadkoli użyłem maty GMS 03. Jest to mata 3-warstwowa zawierająca warstwę bitumiczną, termiczną i tłumiącą. Z efektu po jestem bardzo zadowolony. Szum opon został w dużym stopniu ograniczony.

http://i.imgur.com/4PZ2kwb.jpg

http://i.imgur.com/yIYeBvD.jpg

http://i.imgur.com/VOY6ARm.jpg

http://i.imgur.com/vx3l6NB.jpg

http://i.imgur.com/XIWoMkC.jpg

 

Po zamontowaniu wszystkich osłon co bez kanału nie jest łatwe i przyjemne odświeżyłem tarcze i zaciski.

http://i.imgur.com/jM9hpdV.jpg

 

W między czasie przedni zderzak pojechał do malowania bo miał kilka drobnych odprysków.

http://i.imgur.com/evSdUz5.jpg

 

Korzystając z okazji, że zderzak jest odkręcony przepolerowałem i zabezpieczyłem lampy.

http://i.imgur.com/AGbYu1L.jpg

http://i.imgur.com/0JICehK.jpg

http://i.imgur.com/Wtkq57x.jpg

 

Dołożyłem też osłony otworów w podłużnicach. W benzynie z tego co wiem te osłony nie występując, ale od diesla pasują idealnie.

http://i.imgur.com/XJ9UfEN.jpg

http://i.imgur.com/deTBgFt.jpg

http://i.imgur.com/zk6F0Vo.jpg

 

Po wyciszeniu nadkoli i konserwacji podwozia auto przybrało na wadze 11,5 kg.

 

Po zamontowaniu zderzaka auto było gotowe na montaż nowego zawieszenia.

http://i.imgur.com/cFZ93R8.jpg?1

 

Dotarła też paczka od Mauto z wszystkimi potrzebnymi częściami.

http://i.imgur.com/iz4omd7.jpg

 

Na zdjęciu widoczny jest też zawór dławiący.

Czasem po dłuższym postoju przy ruszaniu auto lekko szarpało. Po przeczytaniu tematu o CDV postanowiłem usunąć tez zaworek.

Po zdjęciu osłony od skrzyni biegów okazało się że zaworka nie ma. Ktoś go wcześniej musiał usunąć.

Po konsultacji z Mauto zamontowałem zaworek. Po montażu byłem mile zaskoczony. Brak jakiegokolwiek szarpania.

 

No i w końcu montaż zawieszenia.

 

Przód

http://i.imgur.com/GrwiEqw.jpg

http://i.imgur.com/cEOBQNd.jpg

http://i.imgur.com/Mb7TfIc.jpg

http://i.imgur.com/wxysu3L.jpg

http://i.imgur.com/rvMkLQ3.jpg

http://i.imgur.com/D0EBucn.jpg

http://i.imgur.com/KQ2ZsVY.jpg

http://i.imgur.com/dcDiQFO.jpg

 

Tył

http://i.imgur.com/7AkE9wB.jpg

 

Stary amortyzator

http://i.imgur.com/J8jygwQ.jpg

 

Na teście jego sprawność wyniosła 60 %

 

A w rzeczywistości jest tak

 

http://i.imgur.com/1Uczxz0.jpg

http://i.imgur.com/Z39lrF7.jpg

 

Z zawieszenia jestem bardzo zadowolony. Auto prowadzi się jak gokart.

Jest to najlepsza modyfikacja jaką do tej pory wprowadziłem. :D

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dziękuję za miłe słowa.

 

Zawieszenie jeszcze nie siadło tyle ile powinno. Na razie różnica jest niewielka. Jak siądzie bardziej to wrzucę fotki.

Prowadzenie jest rewelacyjne. Auto błyskawicznie reaguje na ruchy kierownicą. Odnośnie komfortu to jestem mile zaskoczony.

Jak dla mnie to do betonu jeszcze dużo brakuje, jak to niektórzy piszą o B12. Jest sztywniej niż na zawieszeniu M-pakietowym, ale tragedii nie ma.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

To jak sam zajmujesz się swoim autem to poezja...

 

Ja niestety nie mam takich umiejętności i na 100% coś bym zepsuł lekko mówiąc.

 

Wrzuć fotę teraz i po tym jak się ułoży, zmierz też prześwit teraz i później przy każdej stronie.

Ile według producenta auto powinno pójść w dół?

 

U mnie w KW 1 to układnie to trwa i trwa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pomiary przed wymianą mam zrobione tylko na letnich, a dzisiaj założyłem zimowe koła.

U mnie też trochę czasu minie zanim wszystko się poukłada.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zmiany super, zrób fotki jak stoi na tym zawieszeniu i może napisalbys jakimi środkami robiłeś konserwację. Było trochę rdzy czy tylko na wszelki wypadek to zabezpieczenie ?

 

A czy tych mat wyciszajacych nie udałoby się upchnac od wewnętrznej strony nadkola? Czy nie będą się odklejac tak jak są u Ciebie?

Edit:

Już się dopatrzylem, przód jest od środka a tył od strony koła, zgadza się?

Edytowane przez maciekszz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Dołożyłem też osłony otworów w podłużnicach. W benzynie z tego co wiem te osłony nie występując, ale od diesla pasują idealnie.

 

http://i.imgur.com/zk6F0Vo.jpg

 

 

Możesz jeszcze zaslepic te otwory widoczne za sprężyna, mniej brudu będzie się dostawać do komory silnika. Idealnie nadaje się do tego ta mata akustyczna GMS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A czy tych mat wyciszajacych nie udałoby się upchnac od wewnętrznej strony nadkola? Czy nie będą się odklejac tak jak są u Ciebie?

 

Maty są pod osłonami nadkoli i z zewnątrz są niewidoczne.

Z tyłu mata przyklejona jest do blachy i na nią fabryczna materiałowa osłona. Nic się nie odklei bo mata ma bardzo dobry klej, dodatkowo dociska ją fabryczna osłona nadkola.

Z przodu od strony ściany grodziowej mata jest przyklejona tak jak z tyłu do blachy, a od strony zderzaka do nadkola od wewnętrznej strony.

 

może napisalbys jakimi środkami robiłeś konserwację. Było trochę rdzy czy tylko na wszelki wypadek to zabezpieczenie ?

Z przodu pod progami w kilku miejscach był lekki rdzawy nalot. Został on usunięty do gołej blachy. Na oczyszczoną blachę dwie warstwy Brunox Epoxy, na wszystkie łączenia blach poszła masa uszczelniająco - klejąca APP i na koniec środek do ochrony karoserii APP.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.