Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
To dziwne ale pomylilem z inna czarna 330i, patrze na jedne zdjecia a komentuje inny post :/ zmeczenie przepraszam :mrgreen: Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 799
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam funkcję S544 Cruise control with brake function

Wersja tempomatu z radarem zbliżeniowym to S541A ACTIVE CRUISE CONTROL Adaptive Cruise Control

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
tak tak mam dwa kompy i patrze na wnetrze innej E90 czarnej we francji a komentowalem twoj post a wiec widze zegary z S541, kolumne z S541, drazki z S541 a pisze w twoim temacie a wiec sie dziwie ze mowisz ze nie masz ACC. Sorry za offtopic.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Na zdjęciach robionych moim aparatem i z moimi zdolnościami fotograficznymi klapa wygląda zupełnie inaczej niż w rzeczywistości, i na zdjęciach zrobionych przez zawodowca profesjonalnym sprzętem.

 

W zdjeciach z sesji oprocz aspektu sprzetu i umiejetnosci jest tez duzo pracy przy obrobce zdjec i to nie krytyka, po to mamy zdjecia cyfrowe aby je obrabiac.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Michał, polemizowałes z Rivasi-m apropo wosków i że drogi, tani itd itp...

Dziś umyłem auto po wosku za 2k, mieszanka ludwika ipy i Tenzi Specjal PH14, a on nic kropelkuje nadal :D , nawet ceramika przysiada po PH14...

reasumujac taka jest różnica między woskiem za 200pln i 2k :wink:

 

:cool2:

Zastanawiam się czy nie nałożyć jakiejś powłoki ochronnej. Stałem w zeszłym tygodniu w pobliżu drzew i naleciało mi to coś żółte na maskę. Słońce to dosyć mocno nagrzało i pojawiły się wżery na lakierze, do których usunięcia musiałem użyć papieru wodnego.

 

@kri35 : Nie bardzo rozumie, bo jak zmyjesz wosk ipa + ludwik + piana do plandek TIROW ktory ma wyczyscic zablocona zasrana plandeke TIRA to faktycznie nie ma roznicy czy to byl wosk za 200 czy za 2000 bo go juz nie ma. :mrgreen: Wosk za 2 tysiaki nie ma jako funkcji wytrzymac mieszanki 100% IPy + ludwik + kwas... JA, jako nowicjusz widze roznice miedzy woskiem za 130 zl a takim za 400 zl, ten drugi nakladam szybko sprawnie, sciagam bez problemu a z tym pierwszym sie mecze pol dnia i do tego smierdzi jakas chemia a ten za 400 zl zal zamykac opakowanie :) Pewnie dla takich starych wyjadaczy lakieru jak wy to nawet swieczka byscie nawoskowali samochod :norty:

 

@michal330D : Z ta powloka to bym nie byl takim optymista czy by akurat w takim przypadku zrobila roznice, kri bedzie wiedzial. Dodatkowo jak nolozysz powloke to oprocz dwoch powlok na moja wiedze (PA Cosmic i Optimum Gloss Coat) to juz nie nalozysz wosku bo zaraz splynie a jak mowie zaraz to po pierwszym deszczu a ty woskowac lubisz.

Powloka zrobi ci bardzo zimny wrecz plastikowy efekt na lakierze (oprocz Cosmica ktory jest na carnubie i sie dobiera pod kolor). sadze ze nie bedziesz happy biorac pod uwage ten cieply czarny dzisiaj.

Twoardosc 9H to 100% marketing, 0% rzeczywistosc. W testach laboratoryjnych i na videach demonstracyjnych nakladaja 5 warstw powloki, zreszta CAR PRO ktory ma chyba najtrwadsza powloke mowi ci wprost nakladam 5 warstw a dwie odnawiasz co roku. Bref, jezeli nie bedziesz przestrzegal zasad mycia to sobie porysujesz samochod natychmiast.

Kropelkowanie mozesz miec takie samo z wieloma woskami a WETCOAT ktory spryskujesz na samochod i go splukujesz karscherem daje ci przez dwa tygodnie kropelkowanie takie ze zadna powloka tego nie zrobi.

Powloka to dobry temat dla ludzi ktorzy nie chca sie zajmowac autem i tylko przejechac go karscerem bo im sie wydaje ze zmyli brud tylko jak bys sam ogladnal to auto to bys uznal ze jest niedomyte.

 

Wedlug mnie dla kogos kto lubi klasc wosk, miec cieply odcien i zdaje sobie sprawe ze powloka to tylko jeden z elementow ochronny auta... najlepiej polozyc dwie warstwy Cosmica (V2 wyszla) robionego na zamowineie pod kolor samochodu, na to sealant i wosk (lub sam wosk) a jak chce sie cos wiecej to trzeba isc w grube lakiery bezbarwne kwarcowe, jak kri sobie polamie palce na tescie to bedzie o czym gadac :mrgreen:

 

Powloki tez sa przydatne w specyficznych sytuacjach jak u mùnie gdzie nie mam prawdziwego klaru (bo mam folie) a powloka zapobiega np naciekow po szamponie ktore trzeba ipa zdejmowac a wiec pod spod poszla Opti GLOSS, na to sealant i w koncu wosk i mam namiastke bezbarwnego.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Samochód wystawiony na sprzedaż? Nie puszczaj go, zbyt ładna sztuka w takiej konfiguracji i zbyt dużo pracy włożonej w to jak wygląda obecnie. Ja bym je sobie już zostawił w garażyku :)
Opublikowano
chyba czytales w poprzek i za szybko wyciagnoles wnioski:) czy znalazles ogloszenie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Michał 330xd czy ty ten tylni dyfuzor masz lakierowany czy oklejony?

Nie upala się dyfuzor od końcówek?

 

Dyfuzor mam pomalowany w kolor nadwozia. Końcówki nie nagrzewają się do tego stopnia, żeby się dyfuzor przypalał.

 

 

Samochód wystawiony na sprzedaż? Nie puszczaj go, zbyt ładna sztuka w takiej konfiguracji i zbyt dużo pracy włożonej w to jak wygląda obecnie. Ja bym je sobie już zostawił w garażyku :)

Jak na razie cisza. Pisał do mnie jakiś handlarz, że jest zainteresowany, ale z handlarzami wiadomo jak jest, dlatego sobie darowałem rozmowy z nim.

 

W auto włożyłem masę pracy dlatego cena jest taka jaka jest. Znając podejście kupujących w Polsce ciężko będzie sprzedać z czego nie mam zamiaru ubolewać.

W ciągu zimy planuję jeszcze kilka modów. Byłem wczoraj na stacji diagnostycznej i amorki mają po 60%. Dlatego na pierwszy ogień pójdzie zawieszenie. Będzie B12 albo B14.

Potem będą drobne zmiany wizualne, a na koniec mody mające podnieść moc.

No chyba że się sprzeda :mrgreen:

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Plany zapowiadają się ciekawie. Sam zastanawiałem się nad zawieszeniem B12 bo w sumie nie potrzebuję gwintu. Pisałem o zostawieniu auta z tego względu, że taki model będzie kiedyś w cenie, wystarczy spojrzeć jakie obecnie są ceny egzemplarzy e90 330i z mpakietem w De.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Miałem zakładać zawias na wiosnę, ale jakoś mnie zeszło i nie założyłem.

Waham się między B12 a B14 bo różnica w cenie nie jest bardzo duża.

Najlepiej było by założyć KW ale cena znaczeni wyższa od Bilsteina

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Jeżeli chodzi o gwint to jest to moim zdaniem fajna sprawa, ale w moim przypadku po ustawieniu docelowej wysokości i tak nie chciałoby mi się później nic przy niej kombinować. Poza tym nie wykorzystałbym sądzę w pełni zalet zawieszenia gwintowanego. Różnicy w cenie nie ma dużej, b14 jest mniej więcej droższe o 1,5 tys zł. Ja skłaniałbym się do b12, jest to zawieszenie sprawdzone, montowane jako seryjne np. w Alpinach e9x D3 i B3. Niektórzy co prawda twierdzą, że bardzo twarde, ale pewnie nie bardziej niż gwint. W przypadku KW korzystnie jest wybrać co najmniej variant 2, ale wtedy ceny oscylują już od około niespełna 5 tys. zł.
Opublikowano
Jest na allegro.

 

faktycznie... ale zaraz pod nim jest perelka, okazja nie do stracenia... 330i, 2005, 69000 km... za 38K :roll: jestesmy w polsce, a jak zycie pokazalo miedzy innymi juz frankowicza, obietnice i zapewnienia obowiazuja tylko tych ktore w nie wieza :( tyle ze to u nas nic nie zmieni a ta perelka szybko znajdzie wlasciciela :mrgreen:

 

 

a tak w ogole na co wymieniasz ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Michał, profi robota z wydechem i pod maską :cool2:
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a tak w ogole na co wymieniasz ?

 

Jak się sprzeda to E92 335. Jakieś 1,5 roku temu byłem w 100% pewny, że chcę 335d. Ale pojeździłem trochę benzyną i mi się spodobało. Wydaje mi się że łatwiej jest kupić dobre 335i niż 335d.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Wydaje mi sie ze 335i akurat ma wiecej spolnego z 335D jak chodzi o jazde niz 330i... (dwie turbiny, lapie od dolu itd...)

 

Bardziej ci chodzi o bude (E92) czy o moc w silniku ? Jezeli to drugie to faktycznie nie lepiej pojsc w strone kompresora ESS do 330 i ? Przebijesz o 30 koni spokojnie seryjne 335i a koszt bedzie chyba nizszy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano

jest do wzięcia 335d, ze sprawdzoną historia serwisową, chłopak bardzo dbał o mechanike, ale nie tylko, wnetrze jak z fabryki...

 

 

Michał, napisz jak ta rozpórka na tył sie sprawuje teraz jak jest mokro?

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Wydaje mi sie ze 335i akurat ma wiecej spolnego z 335D jak chodzi o jazde niz 330i... (dwie turbiny, lapie od dolu itd...)

 

Bardziej ci chodzi o bude (E92) czy o moc w silniku ? Jezeli to drugie to faktycznie nie lepiej pojsc w strone kompresora ESS do 330 i ? Przebijesz o 30 koni spokojnie seryjne 335i a koszt bedzie chyba nizszy.

 

koszt niższy? kompresor to około 30 tyś plus montaż... ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi sie ze 335i akurat ma wiecej spolnego z 335D jak chodzi o jazde niz 330i... (dwie turbiny, lapie od dolu itd...)

 

Bardziej ci chodzi o bude (E92) czy o moc w silniku ? Jezeli to drugie to faktycznie nie lepiej pojsc w strone kompresora ESS do 330 i ? Przebijesz o 30 koni spokojnie seryjne 335i a koszt bedzie chyba nizszy.

 

Buda i silnik. Tylko 335i po modyfikacjach można pod 400KM zrobić, co jest już fajnym wynikiem, zresztą 335d też.

Kompresor w 330i byłby fajny. Raz że da przyrost około 80KM, a dwa to miało by się coś unikatowego.

 

jest do wzięcia 335d, ze sprawdzoną historia serwisową, chłopak bardzo dbał o mechanike, ale nie tylko, wnetrze jak z fabryki...

Michał, napisz jak ta rozpórka na tył sie sprawuje teraz jak jest mokro?

 

O kupnie następnego samochodu będę myślał wtedy, jak się sprzeda obecne. Co raczej szybko nie nastąpi.

 

Jak chodzi o tylną rozpórkę te szczerze nie wiem. Zamontowałem przód i tył w tym samym czasie. Przy gwałtownych skrętach auto wydaję się być bardziej zwarte. Na mokrym nie zauważyłem różnicy.

Obecnie auto stoi w garażu i czeka na konserwację podwozia. Jutro mają przyjechać kobyłki i po weekendzie zabieram się za konserwowanie.

 

koszt niższy? kompresor to około 30 tyś plus montaż... ?

Koszt samego zestawu to około 15tys. Montaż to myślę że mój mechanik by ogarnął. A z transportem też można pokombinować żeby było taniej.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

koszt niższy? kompresor to około 30 tyś plus montaż... ?

Koszt samego zestawu to około 15tys. Montaż to myślę że mój mechanik by ogarnął. A z transportem też można pokombinować żeby było taniej.

 

 

VT1+ jest za 4995 dolarsow, to juz niestety epoka dolca za 4 zlote a nie za 3 :/ i fakt 400 koni tutaj nie osiagniesz !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Prócz tego nikłe szanse na sprzedaż w przyszłości, o odzyskaniu kosztów nie mówiąc :)
Opublikowano
4999$ plus vat23% i cło? To 15tys?

A nowy dolot i przerobiony wydech? I program?

 

jezeli wlozysz w bagaz to jest szansa na unikniecia vatu i cla chociaz przy aktualnych kontrolach granicznych nie jest to takie ewidentne.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.