Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 799
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przepustice w wydechu koncowym ? nie mylisz z zaworem glosnosci ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

no właśnie doczytałem się na e90post , że nie odpowiada to tylko za stopień dB ale i za zmniejszenie ciśnienia zwrotnego powyżej 4000rpm. Ile w tym prawdy? Sam nie wiem.

To jest ta główna różnica w wydechu pomiędzy 325i n52b30 a 330i n52b30 i przy konwersji na 258 hp też muszę to jakoś ogarnąć :duh:

Co Ty o tym sądzisz Rivasi?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jeszcze dopytam czy masz przepustnicę w swoim wydechu? Tak jak seryjnie BMW robiło żeby zmniejszyć ciśnienie zwrotne powyżej bodajże 4000rpm czy jakoś Ci to obeszli?

Chyba się na nich zdecyduje.

 

Nie ma przepustnicy.

W seryjnym wydechu jest klapa, która jest sterowana podciśnieniowo o ile się nie mylę.

Wężyk podciśnieniowy został zaślepiony.

 

Gdybym teraz zakładał wydech to zamontowałbym tłumik z elektrycznie regulowaną klapą głośności.

Bardzo fajna sprawa.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
no właśnie doczytałem się na e90post , że nie odpowiada to tylko za stopień dB ale i za zmniejszenie ciśnienia zwrotnego powyżej 4000rpm. Ile w tym prawdy? Sam nie wiem.

To jest ta główna różnica w wydechu pomiędzy 325i n52b30 a 330i n52b30 i przy konwersji na 258 hp też muszę to jakoś ogarnąć :duh:

Co Ty o tym sądzisz Rivasi?

 

Uzywam wydechu pochodzacego z 330i z silnikiem 325i, klapka jest otwarta na full (zreszta to poprzedni wydech Michala) i nie zauwarzylem roznic w uzytkowaniu miedzy 330i a 325i a mialem oba w tym aucie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
A jakiej grubości zastosowałeś wygłuszenie do maski? Duża jest różnica w wyciszeniu na zewnątrz i w środku? Pewnie w przypadku diesla będzie bardziej słyszalna różnica. Jak myślisz? :)
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mata odporna na wysokie temperatury GMS 010 Hood

Stojąc przy samochodzie jest trochę ciszej. W środku nie zauważyłem różnicy.

 

Jak masz diesla to nie wygłuszaj maski tylko osłony silnika.

Ja tak zrobiłem jak jeszcze miałem 330xd i różnica była znaczna.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Ok, dzięki za radę. Myślisz, że ta mata również nada się do wygłuszenia osłony silnika? Takiej używałeś?

Jak zrobię wygłuszenie maski i osłony silnika to pewnie jak hybryda będzie :D hehe

"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok, dzięki za radę. Myślisz, że ta mata również nada się do wygłuszenia osłony silnika? Takiej używałeś?

Jak zrobię wygłuszenie maski i osłony silnika to pewnie jak hybryda będzie :D hehe

 

Nada się. Ma odporność do 400 stopni

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

http://i.imgur.com/fSJaajo.jpg

 

Mam mieszane uczucia co do takiej formy usztywnienia tyłu. O ile z przodu jest to istotne, bo kielichy trzymają geometrię o tyle z tyłu są to co najwyżej punkty mocowania amortyzatorów i sprężyn. Największym problemem tylnej osi jest mocowanie belki zawieszenia (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=33_1274&hg=33&fg=30). Aby znacząco nie pogorszyć komfortu jest ona przymocowana do karoserii na 4-ech poduszkach które pracują, przez co belka w czasie dużych przeciążeń ulega przesunięciom.

 

Skąd takie wnioski? Polecam obejrzeć filmik gdzie inżynier BMW opisuje jak podeszli do tematu usztywnienia M3 F30 na bazie doświadczeń z M3 E90 uzyskując jeszcze większą sztywność nadwozia (o usztywnieniu tylnej części od 6:20):

 

Tak na marginesie, to z usztywnieniem z przodu nowego M3 pojechali po bandzie. Nawet osłona silnika pełni funkcję dodatkowego usztywnienia (4:00). Na naszych koleinach musi fajnie iskrzyć :twisted:

Opublikowano
Witam, szczerze to radzę Ci się przejechać najpierw autem z B12 jak dalej go planujesz zainstalować, gdyż może Cię zaskoczyć twardością i to w bardzo niemiły sposób, natomiast prowadzenie, a w szczególności na łukach na duży plus. U mnie problemem było wybieranie małych nierówności które było fatalne. Ponoć da się zmienić "zaworowanie" amortyzatora żeby go nieco ukulturalnić (trzeba go rozebrać - są firmy które to ogarniają), ale wcześniej zmieniłem auto więc nie testowałem . Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji czy będę obniżał.

Samych sprężyn raczej nie będę zmieniał. Jak się zdecyduje na tak, to będzie B12 albo B14.

Na wiosnę chyba wystawię próbnie auto na sprzedaż, ale znając podejście większości kupujących w Polsce to ciężko będzie sprzedać za odpowiednią cenę, zwłaszcza że kilka elementów jest malowanych.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji czy będę obniżał.

Samych sprężyn raczej nie będę zmieniał. Jak się zdecyduje na tak, to będzie B12 albo B14.

Na wiosnę chyba wystawię próbnie auto na sprzedaż, ale znając podejście większości kupujących w Polsce to ciężko będzie sprzedać za odpowiednią cenę, zwłaszcza że kilka elementów jest malowanych.

Daruj sobie lepiej.

Ja dzisiaj miałem telefon z propozycją 60 tys bo ponoć tyle jest warta moja według eurotaxu czy jakiegoś programu...

Zostawię ją sobie.

Ty też tak zrób.

Przecież kochamy nasze e9x :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Ja dzisiaj miałem telefon z propozycją 60 tys bo ponoć tyle jest warta moja według eurotaxu czy jakiegoś programu...

:duh: Ładnie kogoś poniosło...

Opublikowano

To pewnie jakbym sprzedał teraz swojego turasa to pewnie ktoś według eurotaxu zaproponował by mi 40 tysięcy :duh: :duh:

Lepiej sobie daruj sprzedaż a jak twój licznik przekroczy 200 tysięcy to pewnie będzie jeszcze 10 tysięcy tańszy :duh: :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
To pewnie jakbym sprzedał teraz swojego turasa to pewnie ktoś według eurotaxu zaproponował by mi 40 tysięcy :duh: :duh:

Lepiej sobie daruj sprzedaż a jak twój licznik przekroczy 200 tysięcy to pewnie będzie jeszcze 10 tysięcy tańszy :duh: :duh:

Już przekroczył.

Fajnie się jeździ to jeżdżę dużo :twisted:

Automatycznie stał się niesprzedawalnym złomem :wink:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
65tys. i biorę ..... to wkońcu +5000zł :wink: Ja mam założone B8 + prokit + rozpórka przód + usztywiony stabilizator w małym samochodzie i na ostrym łuku tylne koło jest w górze. Na podnośniku to 3x koła w górze na raz :8)

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Korzystając z okazji dwóch dni lepszej pogody troszkę pogrzebałem przy aucie.

 

Na początek wymieniłem filtry paliwowe.

http://i.imgur.com/d34T2gn.jpg

 

Wygłuszyłem też plastikową obudowę silnika

http://i.imgur.com/TcCZoEl.jpg

 

Okleiłem rozpórki Wiechers folią karbonową.

http://i.imgur.com/DO5E8nJ.jpg

http://i.imgur.com/VWZsvU2.jpg

http://i.imgur.com/BJmC6pY.jpg

http://i.imgur.com/7vsl2ES.jpg

http://i.imgur.com/sXij93n.jpg

 

I na koniec małe spa dla lakieru :D

http://i.imgur.com/5QxGaFs.jpg

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Super silnik się prezentuje. Powinieneś jeszcze okleić folią te rozpórki boczne idące od kielichów do podszybia, czy jak to tam zwał :)

Ogólnie piękna maszyna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Jak zwykle profi robota :cool2: , naprawdę w tym roku muszę do Ciebie zawitać na kurs detailingu :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
nigdy wczesniej nie spotkalem kogos kto dba bardziej mechanicznie o auto niz ja... po prostu rewelka ! :cool2: Wymiana filtrow paliw to jest to, powiedz czasolchlonne bylo wymienic filtr weglowy paliwa ? Jak robilem u siebie mechanikowi to podobno duzo czasu zajelo.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Węglowy to 10 minut roboty. Z tym w baku trochę dłużej zeszło.

W drodze mam jeszcze pompę paliwa, bo w obecnej sitko jest trochę zabrudzone

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.