Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wiem że wątek był przerabiany pare lat temu ale widzę ze nie został zamknięty. Moje pytanie brzmi czy rzeczywiście były to tarcze?? Przód czy tył ? Mam podobny problem w f33 428. Auto do 77 km/h jedzie idealnie, powyżej zaczynają się wibracje i są tym większe im większa prędkość. Koła nowe, opony nowe. Na pedale hamulca nic nieodczuwalne. Jeśli jest tak możliwość to proszę o potwierdzenie rozwiązania problemu.
  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak miałem podobnie, winne było wyważenie kół. Czy na pewno nowe zostały dobrze wyważone?
  • 6 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Mam u siebie podobny przypadek, czas najwyższy zmienić tarcze, przebieg 53 tyś. Czy ktoś z Panów powyżej rozwiązał swój problem?


edit. Opony letnie jak i zimowe nowe, koła wyważane z tzw testem drogowym.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ps. To ja może dodam, że wymieniłem tarcze przod i było zero poprawy. Zakładałem kilka kompletów kół i wymieniłem: konwerter asb, wał, polosie, dyfer, tuleje tylnych sanek. Nie pomogło. Poddałem się, czekam aż coś się wysypie co będzie wskazywało na ewidentną przyczynę..
Opublikowano
Piasty oczywiście, że sprawdzałem. Pomiar czujnikiem zegarowym nie wykazał niczego ponad normę. Wymieniać nie wymieniałem bo już mam dość wymiany części w ciemno...
Opublikowano
Tylko przy zużytych piastach pojawia się dźwięk, którego natężenie zmienia się z prędkością i kątem pochylenia koła. Miałem tak w e60. Myślę też że po dłużej jeździe w końcu by się odezwały te piasty, a tu dwa lata i nic.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kolega miał tak w Renaul Master laweta, grzały sie koło Kilka kompletow tarcz i klocków i dalej to szamo .

Okazało sie ze łozysko koła grzało felge, zadnych obiawów nie bylo typowych dla łożyska .

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Wczoraj miałem podobne objawy. Zaczęło się od rezonansu na biegu 6 przy 1600ob/min (trwało to ok 2 miesiecy).

Potem bieg 5 i 6 jakoś tak "bassowo" i ciężko zaczęły pracować. Jadąc dalej samochód delikatnie zaczął wibrować jak przy kapciu, co dalo się odczuć też na drążku. Po 100km ciężko było jechać. Sprawa się rozwiązała sama - niestety. Podczas jazdy zazgrzytało I auto stanęło. Okazało się że padło gumowe łożysko przenoszące napęd czy jakoś tak. Zużyło się i się rozleciało, ponoć poszło jeszcze sprzęgło. Mam nadzieję że tylko to bo rok temu robiłem dwumasę.

Także jeżeli będziecie czuli drgania, to koniecznie sprawdzać też to łożysko. Auto ma 156 tys km i wysiadło.

Pozdrawiam

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, miałem podobną sytuację drygania na neutralu i pewnego razu wyjazd z bramy i mocne walnięcie i komunikat napęd.

Jaki był u Ciebie koszt naprawy ?.Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.