Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym zasięgnąć Waszej rady odnośnie sprzęgła do E91 330d (231km)

Sprzęgło po programie było ok(275/580). Dopiero po usunięciu dpf i wsadzeniu pipercross-a zauważyłem niepokojące objawy wykończenia. Nie mierzyłem przyrostów.

Pytanie czy sachs/luk da radę? W planach mam jeszcze zmienić tłumik końcowy i może intercooler (310/650)

Opublikowano

ja jeżdżę na sachs performance,

pedał sprzęgła twardszy niż seria, ale bez tragedii,

bierze minimalnie agresywniej niż seria, tak bardziej decydowanie, w korkach da się normalnie jeździć

 

żeby nie było tak różowo, znajomy kupił taki zestaw i miał problemy - drgania, okazało się że krzywa tarcza :duh:

 

jak Ci wystarczą okolice 620-630Nm to pakuj seryjne sprzęgło, to taki max dla serii

jak planujesz więcej bierz docisk sachs perf i np wzmocniona tarcza seryjna tj. obita lepszą okładziną lub kevlarem

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.