Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Nie mogę znaleść nigdzie informacji co oznacza taki błąd

 

32 AUC Heizung

Error frequency : 10

Kurzschluss gegen Masse

Errorcode: 20 02 0A 4E 51 A2 18 00 03 87

 

Czy ktoś spotkał się z tym błędem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na niemieckich forach tez prawie nic nie ma o tym bledzie.

 

Jesli nie wywala Ci bezpiecznik a oplyw powietrza/nawiew dziala to nie masz sie czym przejmowac. Prawdopodobnie masz gdzies skorydowany kontakt na masie i z tad te bledy.

 

Skasuj je i jak nie bedzie sie czesto pojawial to ciesz sie jazda :)

 

Jesli bedzie sie pojawial to przeczysc kontakty przy sensorze AUC i sprawdz kable od niego.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

AUC = Automatische UmluftControl-przebicie na mase

Mysle,ze trzeba sie przyjzec czujnikowi ktory odpowiada za automatyczne otwarcie lub zamkniecie obiegu wewnetrznego powietrza w kabinie.

Uprzedzam,ze nie znam sie błedach INPA,znam niemiecki :D

Opublikowano
Jak by czujnik byl walniety to bezpiecznik by wywalalo.

 

Bezpieczniki to zabezpieczenia nadprądowe, a czujniki z zasady są elementami niskoprądowymi i podłączane do wejść sterujących kontrolerów. Bezpiecznikami zabezpieczane są kontrolery i elementy wykonawcze (wysokoprądowe) - brak zabezpieczenia mógłby spowodować w razie awarii przeciążenie instalacji i pożar. Uszkodzenie czujnika spowoduje nieprawidłową pracę podzespołu i zarejestrowanie błędu w kontrolerze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dziwne ze jak jest zabrudzony to przepala sie bezpiecznik od klimy. Czesto czytalem o tym na tym forum.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

czujnik znajduje się na górnej obudowie chłodnicy nr OE 64 11 6 917 001

bo jego odłączeniu pokazuje się cały czas ten błąd.

przeczyściłem styki oraz jego mały filtr z gąbki i podłączyłem ponownie

zobaczę czy ponownie błąd się pojawi , za jakiś czas

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak by czujnik byl walniety to bezpiecznik by wywalalo.

 

Bezpieczniki to zabezpieczenia nadprądowe, a czujniki z zasady są elementami niskoprądowymi i podłączane do wejść sterujących kontrolerów. Bezpiecznikami zabezpieczane są kontrolery i elementy wykonawcze (wysokoprądowe) - brak zabezpieczenia mógłby spowodować w razie awarii przeciążenie instalacji i pożar. Uszkodzenie czujnika spowoduje nieprawidłową pracę podzespołu i zarejestrowanie błędu w kontrolerze.

 

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/E83AUC_zps017b733a.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/E83X610_zpsa11a766b.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/1_zps90e76efa.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/2_zpsaf1f9862.jpg

 

To chyba jest w jakis sposob polaczony z bezpiecznikiem.

 

Rozumiem ze jak czujnik jest popsuty (bez funkcji) nie przepala bezpiecznika ale gdy jest uszkodzony (bledny odczyt-zbyt wysoki) klima wytwaza wieksze napiecie i go przepala.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.